Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska miehen lasten yökyläilyt loppuvat?

Vierailija
23.11.2014 |

Vihaan mieheni lapsia. Koska yökyläilyt loppuvat? Kokemuksia? Lapset nyt kakkosella ja kutosella.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap sanonut, että ei hyväksy miehensä lapsia, hän sanoi vihaavansa näitä.

Joku geeni naiselta ilmeisesti puuttuu, kun hän ei ymmärrä, että isyys ei lopu avioeroon ja uuteen avioliittoon, vaan se jatkuu loppuun asti. Sitä paitsi lapset eivät tule yökylään, vaan toiseen kotiinsa isän luo. Onko tätä nyt niin vaikea ymmärtää? Ei niiden lasten kanssa tarvitse mitään kovin erikoista keksiä, ihan tavallinen perhe-elämä riittää. Ja kun lapset ovat jo noinkin isoja, niin juttelu isän kanssa on hyvinkin arvokasta. Isä välittää sukunsa tietoja ja kulttuuria jälkeläisilleen, jotta nämä voivat jatkaa perinnettä aikanaan. Ovatko isän vanhemmat edelleen elossa ja jos ovat, asuvatko kohtuullisen matkan päässä? Isä lapset voisivat poiketa mummolassa tai sisarustensa luona, että ap saa olla hetken rauhassa, ettei ihan vihaansa tukehdu. AP ei tosin maininnut, miten usein lapset ovat isänsä luona, mutta oletan, että enimmän ajan ap saa olla ihan rauhassa ilman lapsipuoliaan.

Vierailija
22/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että nämä lapset voivat tulla myös aikuisena lapsiensa kanssa yöksi. Lapset tuppaavat aikuisena myös tuomaan lapsia hoitoon yöksi. Lapset ovat miehesi lapsia ikuisesti. Kestä se tai eroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 23-vuotias ja yökyläilen vieläkin isällä. Asuu lähempänä keskustaa (baareja) ja sinne on helpompi kömpiä klo 04.00 aikaan kuin kotiin. :)

Vierailija
24/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:30"]

Ei ap sanonut ettei hyväksy lapsia.ei heistä tarvitse pitää vaikka hyväksyy kuten ap on tehnyt...minäkään en pidä mieheni lapsesta vaikka hyväksyn asian.aika harvassa oikeast ovat ne naiset jotka nauttivat aidosti puolisonsa lapsista vaikka en epäile etteikö heitä löytyisi.me olemme ratkaisseet tapaamiasoan niin että mies tapaa lastaan kaksin ja minä poistun sikso aikaa.isäänsä hän on tullut tapaamaan ei minua.ja olen itse kasvanut minusta ei pitävän isäpuolen kanssa joten tiedän miltä lapsesta voi tuntua.

[/quote]

Olet aika vastenmielinen ihminen
[/quote]
Samoin sinä kun haukut tuntemattomia vaikka ei haukku haavaa tee:) tavatkaa sydämenne kyllyydestä kumppaneidenne lapsia mutta älkää tyrkyttäkö samaa mallia muille.itse olisin ollut ikionnellinen lapsena siitä jos isäni viettänyt aikaa kanssani kahden en halunnut tavata uutta puolisoa mutta oli pakko:/ miksi ihmeessä en soisi kahdenkeskistä aikaa lapselle ja isälle? En muuten pidä naapurin Raimostakaan mutta hyväksyn että asuu naapurissa ja olen kohtelias.
[/quote]

Eikö yhtään hävetä? Aikuinen ihminen kiusaa lapsia. Ja vertaat miehesi lasta naapuriin?? Se lapsi kyllä vaistoaa että isän uusi vaimo/tyttöystävä ei pidä hänestä. Mutta ei tiedä miksi, ja luultavasti ajattelee että on tehnyt jotain väärin tai on epäkelpo. Miten luulet tämän vaikuttavan lapsen kehitykseen? Sä oot oksettava.
[/quote]
??? Sekoitatko nyt johonkin toiseen? En siis tapaa mieheni lasta kuten viestissäni yritin ilmaista.eli lapsi tapaa isäänsä.viimeksi olen tavannut lapsen vuosi sitten vilaukselta jolloin olin kohtelias.miten siis vaikutan hänen kehitykseensä kun emme edes tapaa?nimenomaan lapsen parhaaksi ratkaisu tehty ja noin toimitaan muute monessa muussa kuin Suomessa jossa jostain syystä ihannoidaan uusperheitä.mieheni lapselle minua ei ole olemassa hänen elämässään sen enempää kuin että tietää isänsä vaimosta.
[/quote]

Ei suomessa mitään uusperheitä ihannoida, vaan kunnioitetaan ja rakastetaan lapsia. Ja yritetään että pitää lapsen elämä hyvänä ja että lapsi saisi rakkautta ja tuntisi olevansa hyväksytty.

Vierailija
25/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aikuista ihmistä, joka sanoo, että on ok olla tutustumatta miehensä läheisiin siksi, ettei kiinnosta, "ei mun oo pakko". Sen ymmärtäisin, ettei tutustu, jos mies ei halua, mutta oudolta sekin tuntuisi, jos on kyse pitkäaikaisesta kumppanista. Ymmärrän kyllä, ettei lasten kanssa oleminen kiinnosta kaikkia, mutta kai sitä joskus voisi hetken tinkiä omasta mukavuudestaan... Ei se lapsi tule aina olemaan äitinsä kontrolloitavana. Entä sitten, kun hän on teini-ikäinen tai nuori aikuinen? Saa omia lapsia? Aiotko silloinkin elää kuin häntä ei olisikaan?

Vierailija
26/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:26"]En ymmärrä aikuista ihmistä, joka sanoo, että on ok olla tutustumatta miehensä läheisiin siksi, ettei kiinnosta, "ei mun oo pakko". Sen ymmärtäisin, ettei tutustu, jos mies ei halua, mutta oudolta sekin tuntuisi, jos on kyse pitkäaikaisesta kumppanista. Ymmärrän kyllä, ettei lasten kanssa oleminen kiinnosta kaikkia, mutta kai sitä joskus voisi hetken tinkiä omasta mukavuudestaan... Ei se lapsi tule aina olemaan äitinsä kontrolloitavana. Entä sitten, kun hän on teini-ikäinen tai nuori aikuinen? Saa omia lapsia? Aiotko silloinkin elää kuin häntä ei olisikaan?
[/quote]

Aivan. Ja tähän vielä lisätäkseni, että kyllä tuossa jutussa tuo jankkaaja vain vahingoittaa jotakuta, nimittäin omaa miestään. Kuinka kamala ristiriita miehelle, että hänen lVAIMONSA ei halua koskaanedes tutustua hänen LAPSEENSA. Varsinkin, kun lapsi jää miehen ainoaksi (eihän vaimo siedä lapsia). Kaksi tärkeintä ihmistä miehen elämässä vastakkain... Kyllä voi katkeruus vielä käydä päälle jossakin vaiheessa. Mieshän oli jo vanhemmatkin haudannut, joten suhteen luominen lapseen ja isyys tuntuu varmasti tärkeältä.

Vierailija
27/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:07"]

Seuraavaksi tulevat yökylään myös lapsenlapset ja mahdollisesti tämän jälkeen lastenlasten lapset. Välissä miniä- ja vävykandidaatit. Ihanaa, että,perhe pitää välinsä kunnossa erosta huolimatta.

[/quote]

No mutta kun eipä vietetä. Tulevat tapanina kylään, mutta joulun ovat aina kotonaan.

Ja jouluja vietetään yhdessä; on biomummot, mummopuolet, bioukit ja ukkipuolet, mun lapset, sun lapset, yhteiset lapset. Mummin exän äiti ja mummin nyxän peräkammaripoika, joita ei jätetä yksin jouluna. Sellaista joulua kymmenenvuoden päästä! Katsoin kristallipallosta kohtalosi  ap :D

[/quote]

Vierailija
28/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ala-asteikäiset lapset eivät käy meillä enää yökylässä ap:n mainitsemista syistä. Jos kellään ei ole kivaa, niin miksi tehdä asioita väkisin. Toinen lapsista on myös varastanut rahaa eikä ollut mitenkään mieltäylentävää vahtia lasta tai miettiä etukäteen, että mikähän tavara tällä kertaa

Vierailija
29/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]Mieheni ala-asteikäiset lapset eivät käy meillä enää yökylässä ap:n mainitsemista syistä. Jos kellään ei ole kivaa, niin miksi tehdä asioita väkisin. Toinen lapsista on myös varastanut rahaa eikä ollut mitenkään mieltäylentävää vahtia lasta tai miettiä etukäteen, että mikähän tavara tällä kertaa
[/quote]
menee rikki. Nyt on paremmat välit kun nähdään silloin tällöin.

Vierailija
30/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]

Mieheni ala-asteikäiset lapset eivät käy meillä enää yökylässä ap:n mainitsemista syistä. Jos kellään ei ole kivaa, niin miksi tehdä asioita väkisin. Toinen lapsista on myös varastanut rahaa eikä ollut mitenkään mieltäylentävää vahtia lasta tai miettiä etukäteen, että mikähän tavara tällä kertaa

[/quote]

Minäkin heitän lapset kadulle, jos joku tavara menee rikki, tai ottavat luvatta jotain.

Toivottavasti tajuat että todennnäköisesti tuhoat lapsen elämän, kun omassa kodissaan laitat heidät hylkiöksi virheiden takia. Jos tappavat itsensä parikymppisenä tai päätyvät huonoon parisuhteeseen, toivottavasti tajuat että johtuu siitä että isänsä hylännyt. Toki lapselle riittää yksi hyvä suhde, toivottavasti heidän äit on sellainen.

Vierailija
31/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]

[/quote]

Minäkin heitän lapset kadulle, jos joku tavara menee rikki, tai ottavat luvatta jotain.

Toivottavasti tajuat että todennnäköisesti tuhoat lapsen elämän, kun omassa kodissaan laitat heidät hylkiöksi virheiden takia. Jos tappavat itsensä parikymppisenä tai päätyvät huonoon parisuhteeseen, toivottavasti tajuat että johtuu siitä että isänsä hylännyt. Toki lapselle riittää yksi hyvä suhde, toivottavasti heidän äit on sellainen.
[/quote]
Ei kannata vääristellä asioita. Tavaroiden rikkoutuminen ei ole ollut vahinko vaan tahallaan hajotettu ja rahaa varastettu. Näitä asioita ei saanut mitenkään lapsen kanssa keskustella. Meillä toimii paremmin näkeminen silloin tällöin. Toisilla voi olla toisella lailla.

Vierailija
32/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haluaisi omille lapsillesi samaa kohtaloa, joka miehesi lapsilla nyt on? Mieti siis, miltä heistä tuntuu. He ovat ensinnäkin läpikäyneet eron, tapaavat harvoin toista vanhempaansa tämän kotona, jossa annetaan ymmärtää, että heitä ei varsinaisesti kaivata. Entä jos yrittäisitte kuitenkin perheenä keksiä heille puuhaa? Voi olla, että he nyrpistelevät ja sinua raivostuttaa kun he eivät ymmärrä että ajattelette heidän parastaan.

Omalta isäpuoleltani olen aina kaivannut hyväksyntää. Oli kurjaa elää kodissa, jossa olo oli aina ulkopuolinen. On ollut vaikea päästä arvottomuuden tunteesta eroon aikuisiällä. Haluaisin, että te kaikki puolikkaat vanhemmat ymmärtäisitte merkityksenne puolisoiden lasten elämässä, ja yrittäisitte luoda hyvää suhdetta lapsipuoleenne, hammasta purrenkin.

Vierailija
33/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa poislähtemisestä puolison lapsen tullessa:

Eikö sitä lapsen ja vanhemman tapaamista voisi tehdä niin, että uusi puolisokin olisi paikalla ottamassa lasta POSITIIVISIN mielin vastaan? Voisihan hän sitten lapsellekin kertoa, että aion antaa sinun viettää vanhempasi kanssa ihan kahdenkeskistä aikaa ja lähden vähäksi aikaa omille menoille. Näin annettaisiin lapsen ymmärtää, että myös uuden puolison mielestä on ok, että lapsi tapaa vanhempansa. Tuo marttyyrinomainen "lapsi-on-tullut-tapaamaan-vain-isäänsä" saattaa nimenomaan aiheuttaa lapselle epäilyjä siitä, ettei uusi puoliso edes halua tutustua häneen, että syy on jotenkin hänessä itsessään.

Vierailija
34/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Voi teitä, jotka luulette, että kyläilyt joskus loppuvat. Ehkä yökyläilyt, mutta muuten aikaa ihan aikuisetkin viettävät vanhemmillaan. Minäkin menen useamman kerran viikossa kylään edes soittamatta etukäteen. Ja vieläpä omilla avaimilla marssin sisään odottelemaan, jos ei ketään ole kotona. Mukana tulee lapsi ja usein aviomieskin. Joskus lapsi jää hoitoon, ja joskus sekä aviomies että lapsi jäävät "hoitoon", jos itselläni on joku iltameno. Sellaista se on, onneksi meillä kaikki nauttivat toistensa seurasta ja on terveet ja läheiset välit.

Vierailija
35/120 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:23"]Oot hirveä ihminen. Tee palvelus sille miehelle ja eroa, niin se voi etsiä itselleen oikean kumppanin eikä tuhlaa elämäänsä tollasen oksettavan akan kanssa. Minkä helvetin takia pitää alkaa seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia jos et niitä kestä?! Tajuatko että ne on sen LAPSIA AINA! Joten tulevat olemaan kuvioissa ikuisesti. Vittu mikä idiootti oot.
[/quote]

Sä oot oikees!! Itsekäs ämmähän tuo on !!!!oikee lehemä. Toivottavasti et saa ikinä itte lapsia ja tiesikkö et oot ittekki ollu joskus jonku mielest maailman ärsyttävin penikka!!?

Vierailija
37/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odotellaan vierailujen loppua. Pennut lähentelee täysikäsyyttä ja käyvät edelleen joka toinen viikonloppu. Eivät vaan ymmärrä pysyä poissa. Minulle ne ovat kuin ilmaa ja viikonloput meillä on omia menoja niin nuo kakarat vaan roikkuvat riesana mukana. Perjantaina ennen kun edes ovat tulleet, odotan sunnuntai iltaa että päästään niistä eroon.

Vierailija
38/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo hyvin sen miksi minä en akkaa tähän taloon ota. Kerran erehdyin ottamaan ja puolen vuoden jälkeen piti laittaa pihalle.

T: yh-iskä

Vierailija
39/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koska ne yökyläilyt loppuu? Äitini pikkusisko on asunut 60-luvun lopulta asti Saksassa. Hän käy yhä lapsuudenkodissaan kahdesti vuodessa kylässä isänsä ja äitinsä luona - nämä ovat jo yli 90-vuotiaita.

Viettää vanhempiensa luona viikon talvella ja kolme viikkoa kesällä. Siis kuukauden vuodessa.

Joten saattaa ap olla että joudut jokusen vuoden odottamaan, että yökyläilyt loppuvat :D :D :D

Äitini sisko on muuten jo 67-vuotias :)

Ja kyllä mä luulen, että kauempana asuvat lapset käyvät vanhempiensa luona yökylässä niin kauan kuin ne vanhemmat ovat elossa. Näin ainakin meidän suvussa. 

Vierailija
40/120 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:33"]Ai koska ne yökyläilyt loppuu? Äitini pikkusisko on asunut 60-luvun lopulta asti Saksassa. Hän käy yhä lapsuudenkodissaan kahdesti vuodessa kylässä isänsä ja äitinsä luona - nämä ovat jo yli 90-vuotiaita.

Viettää vanhempiensa luona viikon talvella ja kolme viikkoa kesällä. Siis kuukauden vuodessa.

Joten saattaa ap olla että joudut jokusen vuoden odottamaan, että yökyläilyt loppuvat :D :D :D

Äitini sisko on muuten jo 67-vuotias :)

Ja kyllä mä luulen, että kauempana asuvat lapset käyvät vanhempiensa luona yökylässä niin kauan kuin ne vanhemmat ovat elossa. Näin ainakin meidän suvussa. 
[/quote]
Tämä nyt on täysin eri asia. Kyse oli eronneiden vanhempien lapsista jotka aina vaan vkl vierailevat vanhempansa ja tämän uuden puolison luona.