Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska miehen lasten yökyläilyt loppuvat?

Vierailija
23.11.2014 |

Vihaan mieheni lapsia. Koska yökyläilyt loppuvat? Kokemuksia? Lapset nyt kakkosella ja kutosella.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilyt ja muut vierailut loppuvat heti, jos eroat miehestä. Mieti, eikö olekin houkuttelevaa?

Seuraavalla kerralla kysyt ensitreffeillä, että onko lapsia ja jatkoille vasta kun vastaus on ei...

Niin simppeliä se on, tyhmästä päästä kärsii koko perhe. Ja tässä tapauksessa se tyhmä pää on sulla.

Vierailija
102/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 17 ?-vuotias poika, joka käy edelleen isällään joka toinen viikonloppu. Eikä missään yökylässä vaan toisessa kodissaan. Jessus. Onko niillä lapsilla siellä mitään tekemistä, leluja jne. Ei normaalit lspset istu ojennuksessa sohvalla. Teettekö niiden kanssa mitään, esim ulkoilette, käytte uimassa, leivotte. Voi luoja sentään, niiden lasten kuuluu saada elää normaalia elämää myös isänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:23"]Oot hirveä ihminen. Tee palvelus sille miehelle ja eroa, niin se voi etsiä itselleen oikean kumppanin eikä tuhlaa elämäänsä tollasen oksettavan akan kanssa. Minkä helvetin takia pitää alkaa seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia jos et niitä kestä?! Tajuatko että ne on sen LAPSIA AINA! Joten tulevat olemaan kuvioissa ikuisesti. Vittu mikä idiootti oot.
[/quote]

Tottakai ovat kuvioissa aina. Haluaisinkin tietää, että koskakohan nämä YÖkyläilyt loppuvat. Ei mieskään tiedä mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Miehen lapset (sen ikäisiä jo, että eivät enää leiki mitään) tylsistyvät ja odottavat, että olisi jo seuraava päivä ja minä, mies ja meidän lapset odotetaan samaa, jotta voitais taas olla normaalisti. Ois ihan ok, jos olisivat vähän vähemmän aikaa, mutta jostain syystä on pakko jäädä yöksi!?

Vierailija
104/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap sanonut ettei hyväksy lapsia.ei heistä tarvitse pitää vaikka hyväksyy kuten ap on tehnyt...minäkään en pidä mieheni lapsesta vaikka hyväksyn asian.aika harvassa oikeast ovat ne naiset jotka nauttivat aidosti puolisonsa lapsista vaikka en epäile etteikö heitä löytyisi.me olemme ratkaisseet tapaamiasoan niin että mies tapaa lastaan kaksin ja minä poistun sikso aikaa.isäänsä hän on tullut tapaamaan ei minua.ja olen itse kasvanut minusta ei pitävän isäpuolen kanssa joten tiedän miltä lapsesta voi tuntua.

Vierailija
105/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehen lapset säilyttävät hyvät suhteet isäänsä. Et sinä heitä silloin saa koskaan pois elämästäsi. Asennoidu sen mukaan.

Vierailija
106/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:26"]Mulla on 17 ?-vuotias poika, joka käy edelleen isällään joka toinen viikonloppu. Eikä missään yökylässä vaan toisessa kodissaan. Jessus. Onko niillä lapsilla siellä mitään tekemistä, leluja jne. Ei normaalit lspset istu ojennuksessa sohvalla. Teettekö niiden kanssa mitään, esim ulkoilette, käytte uimassa, leivotte. Voi luoja sentään, niiden lasten kuuluu saada elää normaalia elämää myös isänsä kanssa.
[/quote]

Ovat sen verran vanhoja jo, että eivät enää leiki. Kotonaan ovat koko aika kavereiden kanssa, mutta kaverit siis eivät asu tässä meidän lähellä. Telkkaria katsovat. Joka viikko ei ole varaa/kiinnostusta järjestää heille sirkushuveja. (Ja sitä paitsi, mitä arkea Se sellainen muka on!?)

Vierailija
107/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi edes tuntea tuollainen nainen, joka vihaa miehensä omia lapsia ja toivoo näiden lakkaavan käymästä. Oletko ajatellut, että jotain voi sattua lasten äidille ja silloin ne lapset ovat teidän ihan joka päivä? Miksi ihmeessä olet ottanut miehen, jonka lapsia et kestä ja jonka lapsikuviota et selvästi ole miettinyt loppuun asti?

Teitä tunnekylmiä ja keskenkasvuisia naisia tuntuu oikeasti olevan yhä enemmän tai sitten epänormaalius ollaan väännetty normaaliuteen ja itsekeskeiset, ilkeät ja empatiakyvyttömät naiset uskaltavat jopa leuhkia vajaavaisuudellaan.

Älä ota miestä, jos et pysty ottamaan myös hänen lapsiaan omiksesi. Eroa. JA yritä nyt ihmeessä kehittää ikävää luonnettasi.

Vierailija
108/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isän ja lapsen suhteet ovat hyvät, ne eivät lopu koskaan. 23-vuotias yökyläilee meillä avokumppaninsa kanssa. Tietenkään he eivät tule vain sohvalla istumaan, vaan heillä on täällä myös muuta elämää, tapaavat kavereita, liikkuvat meiltä harrastuksiin ja muiden sukulaisten luo yms. Tietysti laitamme ruokaa yhdessä tai käymme ulkona syömässä, välillä retkeilemme jossain jne.

Kannattaisi ehkä ajatella noista tapaamisista hiukan laajemmin. Eivät isot lapset enää muutenkaan kyhjötä kotona, mutta jos lapsilla on se käsitys, ettei isän luona saa avata ulko-ovea itsenäisesti niin heitä pitää kannustaa siihen. Lupa normaaliin elämään isän luona tulisi mieluiten antaa molemmista kodeista.

Vierailija
109/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:30"]

Ei ap sanonut ettei hyväksy lapsia.ei heistä tarvitse pitää vaikka hyväksyy kuten ap on tehnyt...minäkään en pidä mieheni lapsesta vaikka hyväksyn asian.aika harvassa oikeast ovat ne naiset jotka nauttivat aidosti puolisonsa lapsista vaikka en epäile etteikö heitä löytyisi.me olemme ratkaisseet tapaamiasoan niin että mies tapaa lastaan kaksin ja minä poistun sikso aikaa.isäänsä hän on tullut tapaamaan ei minua.ja olen itse kasvanut minusta ei pitävän isäpuolen kanssa joten tiedän miltä lapsesta voi tuntua.

[/quote]

Olet aika vastenmielinen ihminen

Vierailija
110/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:23"]Oot hirveä ihminen. Tee palvelus sille miehelle ja eroa, niin se voi etsiä itselleen oikean kumppanin eikä tuhlaa elämäänsä tollasen oksettavan akan kanssa. Minkä helvetin takia pitää alkaa seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia jos et niitä kestä?! Tajuatko että ne on sen LAPSIA AINA! Joten tulevat olemaan kuvioissa ikuisesti. Vittu mikä idiootti oot. [/quote] Tottakai ovat kuvioissa aina. Haluaisinkin tietää, että koskakohan nämä YÖkyläilyt loppuvat. Ei mieskään tiedä mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Miehen lapset (sen ikäisiä jo, että eivät enää leiki mitään) tylsistyvät ja odottavat, että olisi jo seuraava päivä ja minä, mies ja meidän lapset odotetaan samaa, jotta voitais taas olla normaalisti. Ois ihan ok, jos olisivat vähän vähemmän aikaa, mutta jostain syystä on pakko jäädä yöksi!?

[/quote]

Nyt on pakko toivoa, että mies saa sinusta tarpeekseen ja löytää kaltaisesi äitipuolen lapsillenne. Ehkäpä vielä sellaisen, joka osaisi vielä huomioida alakouluikäiset lapset. Mietipä tätä keskustelua silloin, kun omat lapsenne ovat 8- ja 12-vuotiaita. Mitä kaikkea puuhaa heille keksisitkään mutta muistapa istuttaa heidät sohvalle joka viikonlopuksi ja näyttää vielä nyrpeää naamaa? Sinä ja miehesi olette aikuisia. Teidän tehtävänne on oikeasti tehdä muutakin kuin vain nyrpistellä.

Meidän 8v leikkii vielä legoilla, pitäää lautapeleistä ja muista peleistä. Mitä leluja teillä on heille? Käyttekö heidän kanssaan uimahallissa, elokuvissa, pelaatteko lautapelejä, pidättekö elokuvailtoja, viettekö laskettelemaan, luistelemaan, pyöräilemään, retkelle? Serkkuni perjantai alkoi aina sillä, että äitipuolen kanssa majottauduttiin herkkujen kanssa sohvalle katsomaan Dallasta. Muistelee sitä vieläkin toisinaan, kun sai olla iso ja äitipuoli kohteli sillä tavalla kaverillisesti 11-vuotiasta. Isä oli sitten enemmän se kasvattaja.

Aika pienillä jutuilla voitetaan ne ala-astelaiset vielä puolelle. Viedään ulos syömään, ostamaan uusia vaatteita, saavat valita lauantai-illan elokuvan, osoitetaan näille etälapsille, että nyt on heidän vuoronsa saada isäaikaa ja annetaan viestiä esim. sen avulla, että isä vie jonnekin vain heidät ja esim. illalla kun pienemmät nukkuvat, saavat vielä jotain extraa ja isojen juttua muihin lapsiin verrattuna.. Miten hankalaa on oikeasti viettää aikaa vielä noin pienien kanssa pari kertaa kuussa?

Vierailija
111/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:23"]Oot hirveä ihminen. Tee palvelus sille miehelle ja eroa, niin se voi etsiä itselleen oikean kumppanin eikä tuhlaa elämäänsä tollasen oksettavan akan kanssa. Minkä helvetin takia pitää alkaa seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia jos et niitä kestä?! Tajuatko että ne on sen LAPSIA AINA! Joten tulevat olemaan kuvioissa ikuisesti. Vittu mikä idiootti oot.
[/quote]

Tottakai ovat kuvioissa aina. Haluaisinkin tietää, että koskakohan nämä YÖkyläilyt loppuvat. Ei mieskään tiedä mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Miehen lapset (sen ikäisiä jo, että eivät enää leiki mitään) tylsistyvät ja odottavat, että olisi jo seuraava päivä ja minä, mies ja meidän lapset odotetaan samaa, jotta voitais taas olla normaalisti. Ois ihan ok, jos olisivat vähän vähemmän aikaa, mutta jostain syystä on pakko jäädä yöksi!?
[/quote]

Niin just, sinä ja sun lapset. Kyllä käy sääliksi niitä miehen lapsia, varmasti tuntevat olevansa epätoivottuja siinä talossa. Miksi ette voi olla kaikki yhdessä normaalisti? Miksi ette tee niiden lasten kanssa jotain yhdessä,? Ja mitkä yökyläilyt? Teet hyvin selväksi että se ei ole niiden koti, vaikka se on. Ootko sanonut tämän myös niille lapsille? Ei ihme etteivät uskalla liikkua mihinkään siitä sohvalta, pelkäävät varmaan että hullu äitipuoli alkaa raivoamaan jos vaikka käyvät jääkaapilla ilman lupaa. Jos sun miehesi tietää sun asenteesta sen lapsia kohtaan eikä tee mitään, niin voi lapsi parat.

Vierailija
112/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:30"]

[/quote]

[/quote]
Samoin sinä kun haukut tuntemattomia vaikka ei haukku haavaa tee:) tavatkaa sydämenne kyllyydestä kumppaneidenne lapsia mutta älkää tyrkyttäkö samaa mallia muille.itse olisin ollut ikionnellinen lapsena siitä jos isäni viettänyt aikaa kanssani kahden en halunnut tavata uutta puolisoa mutta oli pakko:/ miksi ihmeessä en soisi kahdenkeskistä aikaa lapselle ja isälle? En muuten pidä naapurin Raimostakaan mutta hyväksyn että asuu naapurissa ja olen kohtelias.

Vierailija
113/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uusperheissäkin tehdään asioita yhdesä viikonloppuisin, ei viikonlopun ole tarkoituskaan olla mitään normaalia arkea. Pelkkää mielikuvituksen puutetta, jos ei keksi nuorten kanssa tekemistä. Meillä pelataan innokkaasti lautapelejä, monet pelit sopivat myös aikuisille. Tähän vuodenaikaan teinitkin tykkäävät leipoa pipareita, valmistaikinasta se on vaivatonta. Isällä ja lapsilla on yhteinen harrastus, valokuvaus, jota voi nykyään muuten harrastaa useimmilla puhelimillakin. Se tarjoaa kuin huomaamatta liikuntaa. Minä otan nuoret mukaan ruoanlaittoon ja leivon silloin tällöin pullaa ihan heidän takiaan.

Aikuisten kuuluu JOHTAA perhettä ja lapsiaan. Eikö ole tullut mieleen? Pidätte sohvalla istuvia lapsia luonnonvoimana, jolle ei voi mitään? Eli ongelmanne on kyllä ihan itse tehty ja itse se on ratkaistavissakin.

Vierailija
114/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taivastelijat eivät tiedä uusperheistä mitään. Vai että oikein vajavaisia naisia? Tsemppiä ap!!!

Vierailija
115/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:30"]

[/quote]

[/quote]
Samoin sinä kun haukut tuntemattomia vaikka ei haukku haavaa tee:) tavatkaa sydämenne kyllyydestä kumppaneidenne lapsia mutta älkää tyrkyttäkö samaa mallia muille.itse olisin ollut ikionnellinen lapsena siitä jos isäni viettänyt aikaa kanssani kahden en halunnut tavata uutta puolisoa mutta oli pakko:/ miksi ihmeessä en soisi kahdenkeskistä aikaa lapselle ja isälle? En muuten pidä naapurin Raimostakaan mutta hyväksyn että asuu naapurissa ja olen kohtelias.
[/quote]

Eikö yhtään hävetä? Aikuinen ihminen kiusaa lapsia. Ja vertaat miehesi lasta naapuriin?? Se lapsi kyllä vaistoaa että isän uusi vaimo/tyttöystävä ei pidä hänestä. Mutta ei tiedä miksi, ja luultavasti ajattelee että on tehnyt jotain väärin tai on epäkelpo. Miten luulet tämän vaikuttavan lapsen kehitykseen? Sä oot oksettava.

Vierailija
116/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä inhoat lapsia?

miksi sä inhoat itsessä suojaa tarvitsevaa lasta?

no, koeta kestää tai koeta muuttaa asennetta. Ihan turhaan kärvistelet. Voit asennemuutoksella helpottaa oloasi.

ne on lapsia, jotka on joutuneet käymään läpi vanhempiensa eron. Lapsia.

sä olet täti tullut siihen ulkopuolelta, ja saatat olla lapsille pelottava, mutta heille isä on tärkeä. Tietenkin oma isä on tärkeä.

en mä tiedä miks sä koet  noin inhottavavadti. Mutta yritä miettiä toi juttu niiden lasten kautta. Älä viitti olla ilkeä äitipuoli...kyllä sen sun asenteen varmaan aistii...

onpa ikävää. Tsemppiä sulle. Sä olet nainen se aikuinen. AI KUI NEN. VAI?

Vierailija
117/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuonikäiet lapset normaalisti leikivät, pelaavat ja tekevät vaikka mitä. Jos se teillä jollain tavoin ei ole sallittua tai hyväksyttävää, eivät varmasti tiedäkään mitä tehdä.

Vierailija
118/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:30"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Eikö yhtään hävetä? Aikuinen ihminen kiusaa lapsia. Ja vertaat miehesi lasta naapuriin?? Se lapsi kyllä vaistoaa että isän uusi vaimo/tyttöystävä ei pidä hänestä. Mutta ei tiedä miksi, ja luultavasti ajattelee että on tehnyt jotain väärin tai on epäkelpo. Miten luulet tämän vaikuttavan lapsen kehitykseen? Sä oot oksettava.
[/quote]
??? Sekoitatko nyt johonkin toiseen? En siis tapaa mieheni lasta kuten viestissäni yritin ilmaista.eli lapsi tapaa isäänsä.viimeksi olen tavannut lapsen vuosi sitten vilaukselta jolloin olin kohtelias.miten siis vaikutan hänen kehitykseensä kun emme edes tapaa?nimenomaan lapsen parhaaksi ratkaisu tehty ja noin toimitaan muute monessa muussa kuin Suomessa jossa jostain syystä ihannoidaan uusperheitä.mieheni lapselle minua ei ole olemassa hänen elämässään sen enempää kuin että tietää isänsä vaimosta.

Vierailija
119/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:54"]Miksi sä inhoat lapsia?

miksi sä inhoat itsessä suojaa tarvitsevaa lasta?

no, koeta kestää tai koeta muuttaa asennetta. Ihan turhaan kärvistelet. Voit asennemuutoksella helpottaa oloasi.

ne on lapsia, jotka on joutuneet käymään läpi vanhempiensa eron. Lapsia.

sä olet täti tullut siihen ulkopuolelta, ja saatat olla lapsille pelottava, mutta heille isä on tärkeä. Tietenkin oma isä on tärkeä.

en mä tiedä miks sä koet  noin inhottavavadti. Mutta yritä miettiä toi juttu niiden lasten kautta. Älä viitti olla ilkeä äitipuoli...kyllä sen sun asenteen varmaan aistii...

onpa ikävää. Tsemppiä sulle. Sä olet nainen se aikuinen. AI KUI NEN. VAI?
[/quote]
Komppaan tätä että antakaa lasten viettää aikaa isänsä kanssa.siihen väliin ei tarvita vieraita sotkemaan!

Vierailija
120/120 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:26"]Mulla on 17 ?-vuotias poika, joka käy edelleen isällään joka toinen viikonloppu. Eikä missään yökylässä vaan toisessa kodissaan. Jessus. Onko niillä lapsilla siellä mitään tekemistä, leluja jne. Ei normaalit lspset istu ojennuksessa sohvalla. Teettekö niiden kanssa mitään, esim ulkoilette, käytte uimassa, leivotte. Voi luoja sentään, niiden lasten kuuluu saada elää normaalia elämää myös isänsä kanssa.
[/quote]

Ovat sen verran vanhoja jo, että eivät enää leiki. Kotonaan ovat koko aika kavereiden kanssa, mutta kaverit siis eivät asu tässä meidän lähellä. Telkkaria katsovat. Joka viikko ei ole varaa/kiinnostusta järjestää heille sirkushuveja. (Ja sitä paitsi, mitä arkea Se sellainen muka on!?)
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:26"]Mulla on 17 ?-vuotias poika, joka käy edelleen isällään joka toinen viikonloppu. Eikä missään yökylässä vaan toisessa kodissaan. Jessus. Onko niillä lapsilla siellä mitään tekemistä, leluja jne. Ei normaalit lspset istu ojennuksessa sohvalla. Teettekö niiden kanssa mitään, esim ulkoilette, käytte uimassa, leivotte. Voi luoja sentään, niiden lasten kuuluu saada elää normaalia elämää myös isänsä kanssa.
[/quote]

[/quote]

Kukaan ei puhunut sirkushuveista. Menette yhdessä ruokakauppaan, teette ruokaa, käytte uimassa, vuokraatte elokuvan. Normaalia arkea!!