Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ATOOPIKOT! Suositelkaa rasvoja!

Vierailija
23.11.2014 |

Te atooppisesta ihottumasta kärsivät kohtalontoverini, suositelkaa hyviä rasvoja, jotka teillä on auttanut parhaiten ihottumaan. Talvi on jälleen tuonut tutun helvetin takaisin, joten apua kaivataan!

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suolavettä ja alkuun/tarvittaessa vielä neitsytoliiviöljyä/neitsytkookosöljyä.

Vierailija
62/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:15"]

Pois lisäaineet ja teolliset rasvat. Sisältä rasvaaminen poistaisi suurimman osan ihmisten iho-ongelmista. Elimistö tarvitsee rasvoja. Kun kunnollisia rasvoja ei saa tarpeeksi elimistön tärkeämmät osat ottavat tarvitsemansa rasvan ensin ja iho jää vajaalle. Iho-oireet hälyttävät huonosta ravinnosta. Samoin suolisto.

[/quote]

Saako kysyä, mistä alapeukutukset? Fakta kun on se, että suomalaiset ovat ihan eksyksissä sen suhteen, mitä on normaali ravinto ihmiselle. Normaalia puhdasta ruokaa pidetään hifistelynä. Sen sijaan vedetään steriiliä einestä, liuotinpohjaisia rypsimargariineja ja -öljyjä, tärkkelyssiirappia sekä monenmoisia keinotekoisia lisäaineita, jotka eivät ole ruokaa. Sitten hoidetaan seurauksia ihovoiteilla ja lääkkeillä. Haukutaan ja kirkutaan niille, jotka ehdottavat tällaista jalat maassa -vaihtoehtoa, joka ei ole edes ollenkaan vaikea ja ruoka on takuulla maistuvaa.

No, omapa on valintanne. Kropassa on sisällä piilossa paljon muitakin ongelmia siinä kohtaa kun iho kukkii tai kuivuu ylenmäärin. Eikä ole ollenkaan yhdentekevää, mitä sinne systeemiin tunkee kun kyse on kymmenistä vuosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:33"]Entinen kortisonin orja täällä. Atopian hoito alkaa sisältä päin, ravintoon lisää hyviä rasvoja, neitsytoliiviöljyä, avokadoja, rasvaista kalaa, VETTÄ. Lisäksi minä juon Foreverin aloe-mehua päivittäin, ravintolisinä ehdottomasti Foreverin probiootit tasapainottamaan suoliston bakteerikantaa sekä Arctic Sea-kalaöljykapseleita. Iho-voiteina Propolis ja Gelly. Näillä mennään, olen enemmän kuin tyytyväinen!
[/quote]
En ymmärrä miksi näitä aina alapeukutetaan! Aloe vera on tunnettu ihonhoidossa hyvin tuloksin jo tuhansia vuosia! Foreverilla on ihanat ja toimivat tuotteet, "valitettavasti" niitä ei ole missään kaupassa tarjolla. Se, että niitä suosittelen, on vain siksi, että muutkin tarvitsijat saisivat vinkin! Kyllä, olen jälleenmyyjän statuksella, mutta tilaan vain omaan käyttöön! Se on mahdollista, kenenkään ei ole pakko myydä jos ei halua.

Vierailija
64/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tehokuurina on toiminut Bemetson-K pahimpina kausina yövoiteena. Tosin värjää kangasmateriaalit kellertäviksi, eli esim. käsiin laitettaessa kannattaa pitää puuvillahanskoja.

Vierailija
65/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Physiogel Creme - perusvoide<3

Mun ihoon ei toiminut oikein mikään rasva eikä mainitut kookosöljyt.. Mutta tuo rasva, mun pelastus!

Vierailija
66/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:20"]

ceralan!!!!

[/quote]

Ainakin mulla tukkii ihon niin pahasti ettei mitään järkee... Sitten saa ihmetellä miks iho on täynnä finnejä ja ihan tulehtunu :D
[/quote]

mulla ihan ihotautilääkäri sano ettei sitä sais käyttää kasvoilla just sen takia kun se tukkii liikaa. Muualla kehossa kyllä toimii todella hyvin

Vierailija
67/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän perusvoiteena Aqualan plussaa, ilman sitä en lähde mihinkään. Rikkoutuneeseen ihoon reseptivapaata kortisonivoidetta, pahempiin ihovaurioihin reseptillä Bemetson 0,1% tai Elocon 0,1%. Ihon pesu Sebamedillä ja Ceridal öljyllä, ei koskaan millään palasaippualla.

Vierailija
68/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruokavalioosi rasvoja. Auttavat paremmin kuin ulkoiset yksin.

Vierailija
69/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen ja sähkölämmitys kuivattaa, niitä koitan vältellä. Lisäksi yritän muistaa juoda riittävästi vettä.

Vierailija
70/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 09:15"]

Pois lisäaineet ja teolliset rasvat. Sisältä rasvaaminen poistaisi suurimman osan ihmisten iho-ongelmista. Elimistö tarvitsee rasvoja. Kun kunnollisia rasvoja ei saa tarpeeksi elimistön tärkeämmät osat ottavat tarvitsemansa rasvan ensin ja iho jää vajaalle. Iho-oireet hälyttävät huonosta ravinnosta. Samoin suolisto.

[/quote]

Saako kysyä, mistä alapeukutukset? Fakta kun on se, että suomalaiset ovat ihan eksyksissä sen suhteen, mitä on normaali ravinto ihmiselle. Normaalia puhdasta ruokaa pidetään hifistelynä. Sen sijaan vedetään steriiliä einestä, liuotinpohjaisia rypsimargariineja ja -öljyjä, tärkkelyssiirappia sekä monenmoisia keinotekoisia lisäaineita, jotka eivät ole ruokaa. Sitten hoidetaan seurauksia ihovoiteilla ja lääkkeillä. Haukutaan ja kirkutaan niille, jotka ehdottavat tällaista jalat maassa -vaihtoehtoa, joka ei ole edes ollenkaan vaikea ja ruoka on takuulla maistuvaa.

No, omapa on valintanne. Kropassa on sisällä piilossa paljon muitakin ongelmia siinä kohtaa kun iho kukkii tai kuivuu ylenmäärin. Eikä ole ollenkaan yhdentekevää, mitä sinne systeemiin tunkee kun kyse on kymmenistä vuosista.

[/quote]

Atopia on ihon ominaisuus, eikä siellä ole välttämättä mitään tekemistä ruokavalion kanssa. Se toki voi vaikuttaa ihon tilanteeseen (siihen vaikuttavat todella monet asiat stressistä alkaen) ja varsinkin allergiatapauksissa syöminen voi jopa parantaa ihon. Mutta on ylenkatsovaa höpöhöpöä väittää, että atopia ensinnäkin aina viittaisi ongelmiin kehon sisällä tai että syömällä voisi lopettaa rasvauksen. Useilla atoopikoilla auringon puute ja pakkanen aiheuttavat rasvauksen tarvetta vaikka söisi miten täydellisesti.

Vierailija
71/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on La Roche Posay Lipikar Baume. Iso pumppupullo apteekista.

Vierailija
72/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ob käytössä decubal.

Vierailija
73/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kasvoihin L300 kasvovoidetta (sininen tuubi) ja kropan rasvaamiseen Dermosilin hajustamatonta perusvoidetta. Itselläni todella rasvaiset perusvoiteet vain pahentaa ongelmaa, kevyet ja paljon vettä sisältävät sopivat paremmin. On kyllä niin yksilöllistä rasvojen sopivuus, ettei uskoisi.

Vierailija
74/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Parasta.

Vierailija
75/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toimii propolis, vaikka sitä täällä nyt alapeukutetaankin. Yhdellä on myös psoriasis, ja siihenkin propolis on toiminut tosi hyvin.

Vierailija
76/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ceridal?

Itsellä ainoa mikä pelasti tilanteen oli Efamol luontaistuotekaupoista.

Vierailija
77/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
78/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniderm tähän asti paras

Vierailija
80/89 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun atooppinen ihottumani oli oikeasti koko ajan vilja-allergia. Viljat pois -> ihottuma veks.

Silloin kun joudun syömään viljoja ja saan taas ihottumaa, käytän hoitoon vauvaöljyn ja mentholspriin sekoitusta. Menthol kylmentää, sprii puuduttaa ja öljy estää ilman pääsyn. Tähän lisään usein vielä Locopase repair voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi