Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä mies, jolla on järkevä, konservatiivinen, sovinnainen vaimo! Paljasta

Vierailija
22.11.2014 |

täällä kiinnostuneelle: millaista teidän seksielämänne on? Onko se peiton alla pimeässä kainosti ja siveästi lähestyssaarnaajaa, ei suuseksiä. Antaako siveä vaimo joskus kontallaan vai onko se liian rivoa. Antaako hän katsoa lähempää valot päällä vai vetääkö häveliäästi jalat yhteen ja kaiken piiloon.

Yhdeltä mieheltä jonka vaimo on sievän oloinen, uskonnollinen hissukka, olen kysynyt. Hän sanoi vain vaimonsa olevan hyvin "häveliäs".

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siveyden sipuli noin muuten. Mutta osaan tyydyttää miehen ;)

Vierailija
42/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien konservatiivisuus on ollut järkevää? Keskiaika meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:18"]

m34, jos terapia ei tuo tulosta, ota rakastajatar.

kuulostat pitkämieliseltä ja fiksulta, ansaitset hyvää seksiäkin.

[/quote]

Älä nyt tuollaisia kuuntele. Pettäminen on vihoviimeinen asia. Sinulla on hieno vaimo. Teillä on myös seksiä. Ei seksin tarvitse mitään niin ihmettä ollakaan. Harvalla se onkaan muuta kuin tosi tavallista ja lyhytkestoista. Älykäs, mukava nainen luultavasti jättää sinut jos petät häntä.

Vierailija
44/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kuvio löytyy täältäkin, kun mitä m34 on kuvaillut.

T: toinen m34

Vierailija
45/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä omalta osalt loukkaavinta on yrityksen puute. Koska vaimo ei koe seksielämän ongelmia oikeiksi, ei niitä saisi olla olemassa. Muut pulmat saamme kyllä ratkaistua ilman ihmeempiä ongelmia vaikka vaikeitakin asioita on tullut käsiteltyä. Aivan kuin seksuaalisuuteni ei olisi tärkeää, tai minussa olisi vikaa. Minulle seksi on tärkeä osa parisuhdetta eikä se tehtävälistan tehtävä nro 97 ennen lattiakaivon puhdistamista.

m34

Vierailija
46/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät edes pidä päällekäyvistä naisista. Tietynlainen naisellisuus, että antaa miehen viedä on vain seksikästä ja ihaltavaa nykymaailmassa, jossa naiset käyttäytyvät baareissakin kuin miehet: kännissä, suoraa ehdottelua ja seksipuheita. Yäk. Ei kiinnosta tippaakaan.

Oma naiseni on kaunis, älykäs, kiltti ja uskollinen. Pukeutuu siististi ja antaa minun tehdä enemmän alotteita. Mutta tekee omat aloitteensa ei niin läpinäkyvästi eikä koskaan kieltäydy seksistä. On suuseksiä, eri asentoja, ei todellakaan pimeässä ja hiljaa. Mutta antaa minun enmmän määrätä tahdin.

t. Mies 40v

Vierailija
47/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ei toki kysytty, mutta mä ainakin tunnustan täyttäväni kriteerit. Tunnustan myös, että olen aika väritön seksin saralla, ja tiedän senkin että toisinaan se ärsyttää miestäni. No, mulla on ihan rehellisesti aika traumaattinen kuva seksistä lapsuusajoilta: Äitini edusti sitä toista ääripäätä. Hän oli nainen, joka sekstaili vähän kenen tahansa kanssa, piti älytöntä möykkää omasta seksuaalisuudestaan ja varsinkin seksin tarpeestaan - mä kuulin jo 7-vuotiaana äidin toteavan jollekin ihan random tyypille (oli vissiin joku naapurin mies, en muista enää) keittiön pöydän ääressä, että minä haluun munaa, ja sitten he vetäytyi makuuhuoneeseen hässimään melkoisen kovaäänisesti. Minä siinä sit yritin rauhoitella nuorempia sisaruksiani, ja mietin itsekin että mitä siellä oikein tapahtuu... No, session jälkeen äiti sitten piti mulle seksivalistustuokion.

Tällä taustalla mun on ollut aika vaikea suhtautua seksiin hirveän luontevasti varsinkin omien lasten syntymän jälkeen. Mä olen pidättyväinen ja hissukka, koska en voi olla ajattelematta sitä, etten halua lasteni kokevan samanlaista kuin minä jouduin kokemaan. Oman lisänsä on tuonut ne muutamat seurustelusuhteet, joissa pojan tavoite oli vain ja ainoastaan päästä pöksyihini, joten aina kun mies alkaa käyttäytyä niin, että pyörii ympärillä kourimassa ja ehdottelemassa muttei muuten kosketa tai edes puhu mulle, mä vedän liinat kiinni koska ällöttää kun mua pidetään pelkkänä seksileluna. Ne mun tekemät aloitteet sitten... Meillä on se kuuluisa tilanne, että mä yritän tehdä aloitteen niin hienovaraisesti ettei mies sitten edes älyä sitä, ja mä taas en kestä jos joudun yhtään keneltäkään pyytämään ja anelemaan yhtään mitään. En mä pysty edes pyytämään apua kotitöihin, vaan jos mies ei älyä auttaa pelkästään siitä että sanon, että olis kiva jos joku auttais tai että roskat pitäisi viedä, niin mä annan olla, teen itse ja murjotan itsekseni. Mies kyllä tietää nämä mun kummallisuuteni, mutta se on mies, tyhmä kuin saapas siis.

Vierailija
48/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on kuvatunlainen ja ulospäin hyvin siveä. Makkarin puolella hieman ujo myös, mutta sitten kun on riittävän kiihottunut, niin on kyllä aika kuuma pakkaus, ottaa suihin ja kaikissa asennoissa on seksiä. Katsoa ei alapäähän saisi, kiemurtelee ja yrittää laittaa jalkoja kiinni, vaikka periaatteessa kyllä se taitaa tykätä, se on vaan niin "kiellettyä" Kiihottuneena puhuukin vähän tuhmia. Tosin seksin jälkeen sitten punastelee... aijai, tykkään kyllä!

Vierailija
49/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]Mun vaimo on kuvatunlainen ja ulospäin hyvin siveä ja ujohko. Makkarin puolella hieman ujo myös, mutta sitten kun on riittävän kiihottunut, niin on kyllä aika kuuma pakkaus, ottaa suihin ja kaikissa asennoissa on seksiä. Katsoa ei alapäähän saisi, kiemurtelee ja yrittää laittaa jalkoja kiinni, vaikka periaatteessa kyllä se taitaa tykätä, se on vaan niin "kiellettyä" Kiihottuneena puhuukin vähän tuhmia. Tosin seksin jälkeen sitten punastelee... aijai, tykkään kyllä!
[/quote]Piti vielä lisäillä, että aloitteita tekee (joskus "liikaakin"), tai siis vihjailee hyvin suoraan. Ja seksistä tykkää hullun paljon, etten toisaalta ymmärrä tuota ujouttakaan. Ei se ainakaan seksikkyyden puutteesta johdu... hyvältä näyttää, ihan joka puolelta, vaikka kahdesti on synnyttänyt.

Vierailija
50/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kuulla miesten mielipiteitä! En vaan ketään :-). Kunhan olen tällaista mielessäni miettinyt.

Joitakin naisia tunnen (ystäviäni), jotka ovat ystävinä kivoja, mutta 40+ ikäisinä ovat jotenkin arkistuneet ihan valtavasti. En edes tarkoita ulkonäköä, vaan ovat jotenkin tulleet "vanhoiksi", keski-ikäisiksi. Kaikki sellainen leikillisyys ja iloittelu loistaa poissaolollaan. Kasvoilla on kireä ja stressaantunut ilme. Yksi totesi helpottuneena äskettäin, että "eikö olekin ihana kun tässä iässä ei enää tarvitse ajatella ulkonäköäasioita tai että olisi kaunis". Olin vähän kauhistunut.

Minusta iästä riippumatta leikillinen, pilke silmäkulmassa oleva, mielikuvituksekas ja seikkailunhaluinen/kokeilunhaluinen nainen on aina seksikäs -  mutta 40+ naiset ovat olevinaan niin tärkeitä ja järkeviä ja vakavia ja asiallisia ja poliisimaisia toisten kyttääjiä, että siitä on viehättävyys kaukana. Tilalla matroona. Samaan aikaan kun pukeutuminen muuttuu säkkimäiseksi ja hiukset lyhenevät. Tässä mielessä en ythään ihmettele että jossain vaiheessa miehille alkaa tulla mieleen, että mitä jos vaihtaisi nuorempaan naiseen.

t. N43

Vierailija
51/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan!!!