Kannattaako rakastua mieheen jolla
Kannattaako rakastua mieheen jolla on ollut todella paljon irtosuhteita, ja seurustelusuhteetkin vain lyhyitä muutaman kuukauden. Tapasin ystäväni poikaystävän kautta miehen johon ihastuin heti, mutta naiset varoittelivat minua hänestä ja kertoivat nuo asiat. Voiko mies muuttua ja sitoutua, vai unohdanko? Mies on TODELLA ihana ja seksikäs.. :(
Kommentit (34)
Kyllä sinä nopeasti huomaat jos se vielä flirttaa naisille tms. jatkaa yhden yön juttuja sinusta huolimatta. menen sen kanssa baariin ja seuraa miten toimii kun luulee ettet näe häntä..
Minä sanoisin että kannattaa, vaikka siinä on riskinsä. Minun miehelläni oli ollut hirveä määrä panoja ja lyhyitä suhteita ennen minua, ei mitään vakavaa ja hän oli kaveripiirissään tunnettu siitä että haluaa vain paneskella ympäriinsä jne. Mutta minun kanssa kaikki muuttui, hän on aivan ihana ja olemme olleet nyt yhdessä seitsemän vuotta ja olemme naimisissakin. Hän on omin sanoin kertonut että kaikki muuttui koska olin "se oikea", että minun kanssani hän halusi olla eikä muiden. Onnea matkaan, jos juttu ei onnistu niin ainut asia jonka voit menettää on se mies. Ja jos hän onkin pelimies niin eihän se ole edes menetys :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:48"]
Kyllä sinä nopeasti huomaat jos se vielä flirttaa naisille tms. jatkaa yhden yön juttuja sinusta huolimatta. menen sen kanssa baariin ja seuraa miten toimii kun luulee ettet näe häntä..
[/quote]
Aika säälittävää, jos ap lähtis miehen käytöstä tarkkailemaan...joko luottaa tai suhtautuu varovaisesti.
Jos nyt sattumalta huomaat miehen jatkavan samaan malliin, niin pääsethän tuosta äkkiä eroon, ap. Enemmän se silloin sinussa menettää kuin sinä hänessä. Maailma on hyviä miehiä pullollaan.
Kuulostaa siltä, että olet jo päätöksesi tehnyt, kun olet niin ihastunut mieheen. Anna mennä täysillä, mutta muista olla varovainen. Itse olen aikanaan paljon näitä häntäheikkejä treffannut ja kuvitellut, että olen niin ainutlaatuinen, että mies muuttuisi. Karvaasti olen saanut pettyä ja todeta, että maineet ei ole tulleet aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:55"]
Minä sanoisin että kannattaa, vaikka siinä on riskinsä. Minun miehelläni oli ollut hirveä määrä panoja ja lyhyitä suhteita ennen minua, ei mitään vakavaa ja hän oli kaveripiirissään tunnettu siitä että haluaa vain paneskella ympäriinsä jne. Mutta minun kanssa kaikki muuttui, hän on aivan ihana ja olemme olleet nyt yhdessä seitsemän vuotta ja olemme naimisissakin. Hän on omin sanoin kertonut että kaikki muuttui koska olin "se oikea", että minun kanssani hän halusi olla eikä muiden. Onnea matkaan, jos juttu ei onnistu niin ainut asia jonka voit menettää on se mies. Ja jos hän onkin pelimies niin eihän se ole edes menetys :)
[/quote]
Kiitos, tämä antaa toivoa! :)
Uskaltaisiko joku irtosuhteita hrrastava mies vastata tähän..?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:13"]Mutta se ei vaikuta yhtään semmoiselta naistenkaatajalta, siis semmoselta leuhkalta, vaan oikein herttaiselta ja jopa ujolta! Juttelin sen kanssa pitkään, se oli tosi suloinen. Tahtoisin ottaa selvää siitä paremmin, kun, no kerkisin jo ihastua! [/quote] Esnivaikutelma yleensä pettää! Alussahan se just yrittää antaa itsestään paremman kuvan ja tehdä suhun vaikutukse.
[/quote]
Ihan se ihka ensimmäinen vaikutelma, jolloin olet vain utelias ilman asenteita, pettää harvemmin.
[/quote]
Hyvän näköinen mies, joten todellakin odotuksii ja asenteita...
Uskooko aikuiset ihan oikeasti "Siihen Oikeaan"?
Onko irtosuhteita harrastava mies aina ''pilalla'' vai voiko siitä saada hyvän miehen? Pystyykö sellainen mies arvostamaan naista, tai edes itseään? Kyllä itsensä ''jakaminen'' alentaa ihmistä, oli sitten mies tai nainen.
Mulla on ollut paljon irtosuhteita. Nyt seurustelen, eikä pettäminen ole käynyt mielessäkään. Olen täysin sitoutunut kultaani, eikä sitä mun menneisyyteni häiritse, vaikka se aikanaan sai seurata sivusta mun toilailuja. Ollaan oltu ystäviä kauan ennenkuin alettiin seurustella. Vähän pelotti aluksi pitääkö se mua huonona, mutta ei. Kyllähän se tuntee niitä naisia kenen kanssa mulla oli säätöä, ja välillä niitä näkee, mutta kyllä ne tilanteet taitaa olla kiusallisempia mulle kuin rakkaalleni.. Se tietää että en yhtään kaipaa niitä sekoiluja, ollaan onnellisia kahdestaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:00"]
Pettäjäainesta, varo vaan...
[/quote]
Tossa joku antokin jo hyvän neuvon. Mieti ap pari kertaa ja päätä sit lähetkö. Tossa miettimisessä on sekin etu, et näet viitsiikö mies odotella. Siitä saat jotakin tietoo onko tosissaan vai onko pukille pääsy ainoo tavoite. Voihan tietysti olla sittenkin et nostaa egoaan ja kun saa niin häipyy. Voithan halutessas koklata, opitpahan vastasuudessa varomaan. Ja voihan se hetken olla kivaakin. :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:25"]
Voi kun miehet tietäisivät vaimojensa oikean määrän kaadetuista miehistä...yllättyisivät todenteolla.
[/quote]Ei miehiä voi kaataa. Naiset ovat vain antautuneet miehille. Mutta masentavaahan se miehestä on, kun salaa jokainen haaveilee neitsyestä.