Joo o. Eipä tullu pilperoo baarista eilenkään kämpille.
Temput jäi tekemättä vaikka kuntoa olisi riittänyt ja kastikettakin.
Kommentit (24)
Olisit ottanut. Naisilta ei kannata liikoja kysellä.
Ei tietysti väkisin, mutta itse olen napannut vastaan tulleen tytyn mukaan kun vaan otin siitä kiinni ja käänsin ympäri. Pysähtymättä. Hetken päästä vasta se kysyi "mihin me ollaan menossa". No, en kyllä nussinut sitä koska olin kaverin kämpillä ja se apinoi siinä koko ajan ympärillä :(
Pörräsitkö baarissa naiselta toiselle kyselemässä, lohkeaisiko "pilperoo"? En ihmettele jos ei onnistanut.
Opettele sanajärjestys sanajärjestys opettele.
Älä alistu naisten oikkuihin ja heidän mielivallalle, käytä huoria. Tulee kaikenlisäksi halvemmaksi.
Kai ap tiesit että pilperot ei osaa itse kävellä, ne ei oikein voi itsenäisesti tulla sun kämpille?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:01"]
Älä alistu naisten oikkuihin ja heidän mielivallalle, käytä huoria. Tulee kaikenlisäksi halvemmaksi.
[/quote]
Ei ole sama asia. Moni haluaa molemminpuoleisen kiihkon ja nautinnon.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Ei ole sama asia. Moni haluaa molemminpuoleisen kiihkon ja nautinnon.
[/quote]
Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan, yhä nuorempi mies käy maksullissa. Syy, liian kallista ja vaikeaa. Trendi mikä kasvaa jatkuvasti, enkä kyllä yhtään ihmettele.
Kukkan nainen ei halua olla pelkkä sukuelin. Käytä kättä. Tutustu ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:13"]
Kukkan nainen ei halua olla pelkkä sukuelin. Käytä kättä. Tutustu ihmisiin.
[/quote]
Kyllä monia naisia kiihottaa ajatus "tulla käytetyksi pilluna". Ihan yleinen fantasia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:48"]
Ootko viime aikoina katsellut peiliin? Käytöstavoissakin saattaisi olla parannettavaa, ainakin viestisi perusteella.
[/quote]
Olin nuoruudessani usein kuskina törkeälle tyypille (kaverin faija oli sikarikas) joka baarissa kävi naisten tisseihin käsiksi ja örvelsi "näitä mä oon aina halunnutkin, annatko pillua myös!?". Ja kumma juttu, noin melkein kaikki tuollaiset käsiksikäymiset päätyi litsariin mutta lähes AINA löytyi myös se nainen joka sitten antoi...joten ei ne käytöstavat välttämättä ole edellytys jos on periksiantamaton ja tietää mitä haluaa :)
Jos se olikin se rikkaus, mikä edes auttoi. Rahalla on mahtava voima...
Voin antaa sulle säälipilperoa. Missä asut?
Kyllähän naiset röyhkeydellä kaadetaan. Ihan turha kenenkään selitellä mitään muuta. Tissejä tai persettä kähmimällä on enin osa baarisäädöistä saanut alkunsa. Fakta.
Kyllähän naiset röyhkeydellä kaadetaan. Ihan turha kenenkään selitellä mitään muuta. Tissejä tai persettä kähmimällä on enin osa baarisäädöistä saanut alkunsa. Fakta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Mikäs siinä silloin kun itselläkin on yhdenillan mulkku mielessä :) Sillin kun halut käy yksiin niin ei siinä mistään röyhkeydestä ole kyse ;) vaikka miehet niin luuleekin...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Mikäs siinä silloin kun itselläkin on yhdenillan mulkku mielessä :) Sillin kun halut käy yksiin niin ei siinä mistään röyhkeydestä ole kyse ;) vaikka miehet niin luuleekin...
[/quote]
Haha, allright :D
Kumma vaan kun ne halut ei koskaan käy yksiin mukavien ja kohteliaiden meisten kanssa :DD
Tiedote miehille: jos nainen haluaa irtoseksiä, tarjontaa on niin paljon, että monella naisella on varaa valita siihen todella hyvännäköisiä tai muuten omasta näkökulmastaan korkeatasoisia miehiä. Kokeeko ap olevansa todella hyvännäköinen tai muuten huippuluokkaa? Jos teillä miehillä olisi mahdollisuus valita yhden yön juttuihin naisia aivan sieltä oman mitta-asteikkonne parhaasta päästä, veisittekö kämpille jotain tasapaksuja taikinanaamaisia tankkeja?
Mulle muna kävisi tänään, taitaa jäädä haaveeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:16"]Kyllähän naiset röyhkeydellä kaadetaan. Ihan turha kenenkään selitellä mitään muuta. Tissejä tai persettä kähmimällä on enin osa baarisäädöistä saanut alkunsa. Fakta.
[/quote]
Täältä tulee kyllä nyrkistä jos joku yrittää mua noin saada mihinkään.
Ootko viime aikoina katsellut peiliin? Käytöstavoissakin saattaisi olla parannettavaa, ainakin viestisi perusteella.