Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkkejä siitä että olet tanttaantumassa :)

Vierailija
22.11.2014 |

Mitä teille tulee mieleen, joko itsestä tai läheisistä? Muistakaa kuitenkin ottaa huumorilla nämä ;)

Aloitan listauksen:

- Käyt vielä kerran "varmuuden vuoksi" pissalla ennenkuin lähdet ulos

- Alat katselemaan Kotilieden nettisivuja tai tilaat lehden

- Alat höpöttelemään niitä näitä tuntemattomien ihmisten kanssa esim. bussissa, lääkärin odotushuoneessa tai jossain jonossa

- Aloitat lauseita sanomalla "silloin kun minä olin nuori..."

Muuta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus. Polkkatukka (ollut tosin lähes aina).

Vierailija
22/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:48"]

Voin mennä töihin meikittä, ei tunnu enää missään. Tänään vetäisin jalkaani kauppareissulle lapselleni pieneksi käyneet kuomakengät. Se oli kyllä jo aika paha.. toisaalta rahat on nykyään todella tiukilla ja minulla ei ole kunnollisia talvikenkiä (vain korollisia joita en jaksa enää tavisarjessa käyttää) joten todennäköisesti otan lapseni vanhat kuomat käyttöön jos tuo lumi nyt tuli ollakseen.

[/quote] Minäkin käytän lapsen vanhoja Kuomia! Tosin vain ulkoiu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aina pissillä ennen ulos lähtöä ja olen aina tykännyt mukavista vaatteista. Minä ikäännyt tai vanhenen mutta en tanttaannu.

Vierailija
24/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla tantta!

Vierailija
25/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää kylmää yhtä hyvin kuin ennen. Lämpö/mukavuus esim. ulkoillessa/työmatkoilla menee ulkonäön edelle. (Ennen en käyttänyt koskaan esim. pipoa)

Vierailija
26/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunistun sanan vittu jatkuvasta käytöstä.

Toisaalta olen aina kauhistunut. Olisi varmaan pitänyt kasvaa huonossa perheessä, niin sana saattaisi tuntua luontevalta.

Vierailija
27/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin keräämässä karpaloita huvikseni kaverin kanssa, ollaan 30v. kauhistelen nuoria äitejä vaikka ite olin 21v ku sain ekan lapseni:) kauhistelen nuorten vauhtia parisuhteissa, nopeaa avoliittoa jne. ite seukkasin mieheni kanssa 2vk ennen yhteen muuttoa ja 3:ssa vuodessa talo,lapsi ja toinen mahassa. mies näistä muistuttaa kun taivastelen toisten elämää:)

Vierailija
28/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostu uusista trendeistä. Muistan, miten hauskaa joskus nuorempana oli saada ylleen jokin uusi muotijuttu. Enkä tarkoita, että olisin ollut mikään sokea muodin orja, mutta aina oli sellainen halu piristää tyyliä ja kokeilla uutta. Nyt lähempänä kolmeakymmentä tunnen jämähtäneeni omaan turvalliseen tyyliini eikä ole edes mitään halua tai kiinnostusta päivittää sitä. Tämähän on tietysti toisaalta ihan positiivinen muutos.

Vierailija
29/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää välitä hiusten juurikasvusta, värjäilen kun viitsin, eli tosi harvoin. Kynsien hoito on jäänyt satunnaisiin käsien rasvauksiin. Töihin lähtiessä tärkeintä on lämmin ja mukava vaatetus. Yöpukuna kelpaa 10-vuotta vanha flanelliretale. Alusvaatteita en ole ostellut 5 vuoteen, vanhat kelpaavat. Tärkeintä vapaailtoina on hyvä ruoka, kuuma kylpy ja sänkyyn meno. Joskus kun oikein räväytän( kuten tänään), juon pullon kuivaa valkoviiniä ja luen Av-palstaa.Huomenna on kamala morkkis tästä hurjastelusta, mutta menköön tämän kerran.

Vierailija
30/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Mä oon 24v ja nyt jo henkisesti aivan tantta :D

Vierailija
31/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ottaa selfieitä ja vielä vähemmän julkaista niitä jossain somessa.

Vierailija
32/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen helpon mukavuuden, entisen näyttävyyden sijasta. En enää panosta ulkonäkööni yhtä paljoa kuin ennen.

Vierailija
33/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen lämpimänä pitäminen kunnon lammastossuissa on nyt aikuisena naisena tärkeämpää kuin merkkikorkkareissa keikkuilu :D

Vierailija
34/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan ulkonäkööni mutta siisti mukavuus ja käytännöllisyys menee etusijalle kaikissa vaatteissa ja asusteissa. On parempaakin tekemistä kuin yrittää kiskoa alaspäin ylös nousevaa kynähametta 15 min välein, tai mukavampaa kun ei tarvitse pelätä että liukastuuko joka toisella askeleella kun korot yli 10 cm, nyt riittää 6 cm mutta hyvin pitävä pohja oltava kengissä :DD

Vierailija
35/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tanttaantuminen sitä, että lakkaa välittämästä ulkonäöstään?

Ymmärrän kyllä mukavuuden pukeutumisessa, mutta ihan samalla vaivalla voi ostaa ihan fiksun näköisiä ja mukavia vaatteita kuin rumiakin. Älkää antako itsenne repsahtaa, ihan itsenne takia. 

Vierailija
36/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjistelin tänään kun jätin hiukan leluja olkkarin lattialle. Jännitystä elämään kun yöllä tämä tantta joutuu menemään nykyään pissalle. Ärsyttää herätä siihen. Ehkä hommaan vaipat niin ei tarvii nousta :) olen 31v

Vierailija
37/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissajuttu ja tuo tuntemattomille höpöttäminen pätee minuun. Mutta.. olen 20 :) Enkä mitään fossiili siis..

Vierailija
38/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut naapureiden bilettämisestä. Nuorena sain itse heippalappuja.

Vierailija
39/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahani "tylsiin", laadukkaisiin, kestäviin vaatteisiin. Tylsä lainausmerkeissä siksi, että oikeasti harmaa cashmere villapaita on musta upea, koska käytän sitä vuosia ja se menee kaiken kanssa, mutta onhan se nyt todella tylsä. Vaatekaappi vaan mustaa, harmaata ja valkoista, että ei kyllästy ja menee kalliit, laadukkaan merkkiset vaatteet päälle seuraavat ainakin 10 vuotta.

Kotona olen aina pörrösukat jalassa, ulkona lämpimät (sateenkestävät) kengät jalassa.

Käytän aina pipoa viileällä säällä, vaikka hiukset sähköistyisikin sen seurauksena ja menisi huonosti.

En voisi kuvitellakaan lähteväni perjantaina rankan työviikon päätteeksi baariin. Ajatuskin kauhistuttaa. Pakolliset ulkoilumenot stressaa etukäteen ja yritän keksiä tekosyitä miksi en pääse. Hyvä ruoka ja TV kiinnostaa enemmän.

Lauantai-aamuna olen kuntosalilla ekojen joukossa, kun muut ikäseni vasta konttaa jatkoilta kotiin.

Kerron nuoremmille esimerkiksi omasta ylä-aste / lukio-ajasta aloittamalla lauseen "silloin kun minä olin noin nuori..." tai vastaavasti "minun lapsuudessani".

Herranjumala mä oon mummo.

Ikää oli 23v.

Vierailija
40/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä....

Muut ikäiseni reppureissaavat esim Aasiassa ja Australiassa, ja minä nyrpistän nokkaani ja varailen 4-5 tähden hotelleja. Nuorempana asuin pari kertaa hostellissa. En enää ikinä mene uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme