Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkkejä siitä että olet tanttaantumassa :)

Vierailija
22.11.2014 |

Mitä teille tulee mieleen, joko itsestä tai läheisistä? Muistakaa kuitenkin ottaa huumorilla nämä ;)

Aloitan listauksen:

- Käyt vielä kerran "varmuuden vuoksi" pissalla ennenkuin lähdet ulos

- Alat katselemaan Kotilieden nettisivuja tai tilaat lehden

- Alat höpöttelemään niitä näitä tuntemattomien ihmisten kanssa esim. bussissa, lääkärin odotushuoneessa tai jossain jonossa

- Aloitat lauseita sanomalla "silloin kun minä olin nuori..."

Muuta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitää Nanson ja Marimekon vaatteista. Lisäksi olen alkanut suosimaan matalia nahkakenkiä korkosaappaiden ja -nilkkureiden sijaan.

Vierailija
2/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän puutarhanhoidosta ja sauvakävelystä. Ihmettelen nykynuorison menoa. Viihdyn kotona takkatulen ääressä neuloen ja lukien. Taivastelen nykyäitien  itsekkyyttä -> isommat lapset tarhaan vaikka äiti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tantta koko elämäni, jos listasi mukaan mennnään.

Vierailija
4/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alkaa kunnioittamaan tapoja ja perinteitä, melkein moraalitantan tasolla, koska sitä ihmettelee miten naimaton mutta avoliitossa elävä sukulaistyttö hankki aviottoman lapsen, että miksi eivät menneet naimisiin ensin jotta on jokin vakaampi pohja yhteiselolle :-)

Vierailija
5/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mieti etukäteen että mitä laitan baariin päälle...

Vierailija
6/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltana saunan jälkeen en voisi kuvitellakaan lähteväni jonnekin. Paras paikka on sohvan nurkka ja paras lauauntai-illan asu on Nanson yöpaita ja villasukat.

Vierailija
7/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä töihin meikittä, ei tunnu enää missään. Tänään vetäisin jalkaani kauppareissulle lapselleni pieneksi käyneet kuomakengät. Se oli kyllä jo aika paha.. toisaalta rahat on nykyään todella tiukilla ja minulla ei ole kunnollisia talvikenkiä (vain korollisia joita en jaksa enää tavisarjessa käyttää) joten todennäköisesti otan lapseni vanhat kuomat käyttöön jos tuo lumi nyt tuli ollakseen.

Vierailija
8/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten rippikouluikäiset nuoret ja armeijapukuiset pojat näyttävät nykyään niin lapsenkasvoisilta. Käyn Halosella vaateostoksilla. Ostan Fazerin marjapiirakoita kahvileiväksi. Monet mummoikäiset ovat alkaneet näyttää hyvin nuorekkailta. Itellä ikää 37 v. ;)

Vierailija
9/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja lisäksi mä myös tissuttelen kotona ja koen ko toiminnan miellyttäväksi. 10 vuotta sitten se olis ollut mun mielestä säälittävää. Olen myös 37.

-se kuomajalkainen

Vierailija
10/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikätaantuman merkki:

Kun mukavuus ja käytännöllisyys menee hyvältänäyttämisen edelle.

Vierailija
11/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:46"]Lauantai-iltana saunan jälkeen en voisi kuvitellakaan lähteväni jonnekin. Paras paikka on sohvan nurkka ja paras lauauntai-illan asu on Nanson yöpaita ja villasukat.
[/quote]Veit nanson päältäni! Katsoin kaupassakin jo Nanson ihanaa yöpaitaa että olisipa mulle hyvä joululahja! Lisää tanttailuani: olen kulttuuritantta eli käyn kirjastossa, elokuvissa, museoissa, teatterissa...aivan yksinäänkin.

Vierailija
12/59 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on selvästi vakaa tantta kun alkaa nyt pitämään aiemmin keski-ikäisten naisten suosiossa olevia muotitaloja ja merkkejä kuten Chanelia, Vuittonia ja Mulberryä ja niiden tuotteita ihan täytenä pissisteinikamana! :-D

Vierailija
13/59 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kokee kaikki näkemäni, kokemani, lukemani vääryydet melkein maailman loppuna ja sitä päivittelee mielessään ja muiden samanhenkisten kanssa. "Mihin tämä maailma on nyt lopulta menossa" tyyliin.

Vierailija
14/59 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut pitämään teen ja glögin mausta...

Vierailija
15/59 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanttaantunut koska minulle yli-luksusta on tänä päivänä se että saan pitkän työpäivän jälkeen käpertyä sohvalle ja laittaa peiton jalkojen päälle, ottaa lasiin hyvää punaviiniä, glögiä, lattea tai teetä ja katsoa digiboksille tallentamiani ohjelmia :)

Illallis-cocktailkutsut ja muut edustustapahtumat eivät jaksa enää kiinnostaa.

t: uratantta

Vierailija
16/59 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei enää tarvitse pohtia erityisemmin että "mitähän MUUT tästä minun vaatteesta/sisustuksesta/kampauksesta/meikistä yms tykkää" :D

Vierailija
17/59 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!
Pikkujoulut taas osoittivat, että vanhuus on iskenyt. Painoakin on tullut ja iik! Polkkatukka.

Mutta voi veljet kun tämän sisäisen olotilan olisi saanut kokea parikymppisenä! Mikä itsetuntemus, itsevarmuus ja aitous. Surullista tässä on se, että puoliso tuli valittua epävarmempana nuorena tyttönä. Liitossa on paljon hyvääkin, mutta nyt olisi valintakriteerit hieman toisenlaiset.

Vierailija
18/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto alkaa olla 40senä sen verran kohdillaan ettei koe nuorempia ja omasta mielestään hotimpia tyttöjä minkäänlaisina uhkina, eikä mustasukkaisuuden tunteet enää pahemmin kuohuta :) Miksi pitäisi?

Vierailija
19/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi hirvitys, tämän luettuani tajusin, että olen alkanut jo tanttaantua!

Vierailija
20/59 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin tanttautuminen on parasta, mitä mulle on tapahtunut!

Mietin just äsken tuossa kauppareissulla (ulkoilupuvussa ja goretex-kengissä, juhlimaan matkalla olevien nuorten miesten sijaan kaunista maisemaa ja punaisia pihlajanmarjoja ihaillen) miten paljon enemmän nautin elämästä nykyään kuin epävarmana nuorena naisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän