Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mukava nörttipoika?

Vierailija
22.11.2014 |

Olen ollut ihan hirveän pitkään yksin ja haluaisin vihdoin itselleni kumppanin. Olen tullut siihen tulokseen että vain nörtit käyvät, kun omat kiinnostuksenkohteet ovat mitä ovat. Olen siis reilu parikymppinen nainen, sinkku ollut nyt muutamia vuosia. Ihan normaalin näköinen ja -kokoinen, kauniiksikin kehuttu. Sinisilmäinen pitkätukkainen brunette (tosin hiukseni ovat aika usein sellainen sekainen moppi), pituutta 163cm ja painoa n. 55kg, päässä hipster-lasit ja päällä huppareita ja tummia farkkuja, jos joku haluaa luoda mielikuvan siitä miltä näytän.

Olen vain oikeassa elämässä niin tuhottoman syrjäänvetäytyvä ja omissa oloissani viihtyvä, etten oikein ikinä tutustu kehenkään. En uskalla mennä esimerkiksi yliopiston peli-iltoihin tai kaupunkini hackerspaceen puuhastelemaan. Olen siis opiskelija ja kiinnostuksen kohteina Internet kokonaisuudessaan, nautin esimerkiksi ihan hirveästi tiedostojen tai tiedon metsästämisestä Internetistä. Muita kiinnostuksen kohteita mm. anime/manga (suosikkeja mm. Attack on Titan, Baccano, One Piece jne.), kirjat (John Irving ja Haruki Murakami suosikkikirjailijoita), pelailen toisinaan PS3-pelejä (suosikkeja mm. Heavy Rain, Skyrim, Portal 2 jne.), myös jotkut harvat ja valitut länsimaiset sarjat käy (näitä tasan kolme: Game of Thrones, Sopranos ja Twin Peaks).

Ongelmana on vaan se, että olen hirveän ujo. En uskalla mennä juttelemaan enkä mihinkään coneihin sun muihin. Elän ihan täysin oman pääni sisällä ja tykkään puuhastella yksin suurimman osan ajasta. Kiinnostuksen kohteeni ovat myöskin niin laajat etten oikein istu sellaiseen tiettyyn alakulttuuriin juurtuneeseen porukkaan, tietämykseni ei ole tarpeeksi syvä ja toisaalta kaikki muukin kiinnostaa, joten tylsistyn. Lisäksi en netissä oikein tiedä miten ihmisiä lähestytään ja mistä voisin löytää aikuisia (20 ->) ihmisiä joita kiinnostaa samat asiat. Foorumit kenties? Nörtit, missä te oikein pyöritte? Ja ihan rehellisesti, uteliaisuudesta: jos kaltaiseni ujo nörttinainen rohkaistuisi lähestymään, olisitko kiinnostunut?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 04:12"]

Tää Ap:n saaman tylytyksen määrä kyllä vahvistaa mun käsitystä nörteistä elitistisinä ja ylimielisinä peeaivoina, vaikka nörttiyhteisöjähän mainostetaan sellaisina suvaitsevaisina mukavina ryhminä, on todellisuus toinen. Jos kehtaat vaikkapa omata vaginan ja jopa panostaa ulkonäköösi, joudut ihan järkyttävän mankelin läpi jossa syynätään sentin tarkkuudella onko kiinnostuksen kohteet nyt ihan oikeat ja pääsetkö mukaan meidän jengiin vai et. Also, jos olet itsevarma ulkonäöstäsi, olet automaattisesti vain huomiohuora joka on hankkinut kiinnostuksen kohteensa vain saadakseen nörttimiehiä kannoilleen katseltuaan liian paljon Big Bang Theorya.

[/quote]

On kyllä tullut itsekin huomattua, kuinka nuiva suhtautuminen monilla nörteillä on tiettyihin ihmisiin (aka muihin kuin toisiin nörtteihin ja myös moniin naisnörtteihin). Jos nyt vaikka mainitsee pelipiireissä olevansa nainen, alkaa vähintäänkin epäilyt siitä, että esittää vain huomiohuorauksen takia olevansa "gamer girl". Jos puhuu joukkopelissä omalla naisen äänellään, ihmiset vittuilevat ja vähättelevät. Siksi en ikinä mainitse sukupuoltani noissa piireissä edes silloin, kun mua kutsutaan sanoilla dude tai bro.

Vierailija
42/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 04:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 04:23"]

Kts googlella Henry Laasanen. Kuulemma mukava nuori mies. Sinkkukin vielä. Odottaa sitä oikeaa neitsyttä, joka ei vanhene 16 vuotiaasta koskaan. Eikun tuulemaan!

[/quote]

Laasanen on varattu.

[/quote]

anna mun kaikki kestää. Helvetin tuletkaan ei jäädy koskaan. Valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 04:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 04:01"]

25 kuvailit ihan perus introvertin.

[/quote]

Ehkäpä sitä on sitten sosiaalisiakin nörttejä tai toki onkin. Yksi tuttuni vain tuli mieleeni, kun tuolla joku kirjoitti nörtin määritelmään ettei kiinnitä huomiota ulkonäköönsä. Ap olisi tietty paras henkilö kuvailemaan minkälaista nörttiä hakee. Minua on vain harmittanut, kun tiedän että tuo työssään erittäin pätevä kaveri on ollut vuosia yksin vaikka innostuu kyllä juttelemaan kun häneen tutustuu. Olisin toivonut että hänkin löytäisi rinnalleen kumppanin.

[/quote]

Tiedätkö haluaako tämä ihminen edes rinnalleen kumppania, sillä kaikki eivät halua, ehkä hän onkin ihan tyytyväinen elämäänsä yksin.

T. Introvertti nörtti, joka on yksin mutta ei yksinäinen.

Vierailija
44/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai introvertti. Enpä ole tainnut edes kuulla tollasta sanaa ennen. Mutta kävinpäs tekemässä testin ja sen mukaan olen myöskin introvertti. Aika selkeästikin. Viihdyn kyllä parisuhteessa silti ihan hyvinkin.

Vierailija
45/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRC on hyvä paikka edelleenkin. Joku omaan kiinnostukseen liittyvä kannu. Suoli24 chatissakin voi onnistaa!

Ei muuta kun coneilemaan. Kaltaistensa joukosta se kaveri löytyy. Ne on muutenkin mielenkiintoisia tapahtumia, kantsii käydä jos tippaakaan kiinnostaa.

Terveisin ircistä kultansa löytänyt pelaileva naisnörtti animehullu. :-)

Vierailija
46/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kuka vähäänkään yli 8 vuotias ei ole kuullut sanaa introvertti?! 

Vierailija
47/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 05:34"]

Täh, kuka vähäänkään yli 8 vuotias ei ole kuullut sanaa introvertti?! 

[/quote]

Minä. Piti googlata.

Vierailija
48/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä nukkunu koulussa...ja kaikkialla muuallakin. Ei ainakaan lukiotaustaa?

Vierailija
49/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta.Mene ylilaudalle.

Vierailija
51/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 05:45"]

Oot kyllä nukkunu koulussa...ja kaikkialla muuallakin. Ei ainakaan lukiotaustaa?

[/quote]

Ei. Amk. Psykan kurssit jääneet väliin.

Vierailija
52/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh en ees tiiä mikä ylilauta on. Pitäskö googlata :D

no joo, mamma tuli tänne päivittelemään, että näköjään 20% av foorumin käyttäjistä onkin Nörttejä, lähinnä miehiä mutta näemmä naisiakin löytyy. Ihmeitä sentään. Tiedän että alla 30v miehiä on palstalla paljonkin ehkä, mutta en ollutkaan niin ajatellut, että nörttejä NÄÄÄÄIN paljon

mitä te saatte irti täältä mankujien, pettämisen ja perhe-elämän -palstalta?

Vierailija
53/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä päin Suomea vaikutat.

T. Kuvaukseen sopiva, kiinnostunut.

Vierailija
54/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 05:51"]

[/quote]

Nyt etsittiin mukavaa nörttiä. :D

Vierailija
55/58 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 05:58"]

mitä te saatte irti täältä mankujien, pettämisen ja perhe-elämän -palstalta?

[/quote]

Huumoria lähinnä, kuten kai muutkin. Ja oon mä muutakin kuin nörtti, paljon muuta.

Vierailija
56/58 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 08:07"]Ap, missä päin Suomea vaikutat.

T. Kuvaukseen sopiva, kiinnostunut.
[/quote]

Täällä ollut muutamia jo ennen sinua tarjolla. APta ei vain kiinnosta

Vierailija
57/58 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämän ketjun perusteella tunnet aika heikosti nörttikulttuuria. Kaikkea ei voi tietää eikä tarvitsekaan, mutta olisit voinut selvitellä tuota aihepiiriä ennen kuin päätit ryhtyä etsimään juuri nörttipoikaa.Ehkä on ihme, ettet tehnyt niin, kun kerran etsit mielelläsi tietoa.

Nörtteilyyn valitettavasti liittyy vahvasti se innokas harrastuneisuus ja nykypäivänä myös elitismi sen takia, että pieni nörtteys on muodissa. Eli foorumeille vaan etsimään toista hipsteriä.

Vierailija
58/58 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 05:51"]

[/quote]

Nyt etsittiin mukavaa nörttiä. :D

[/quote]

Vauvapalstaan verrattuna sieltä löytyy todella mukavaa porukkaa.