Mies viihteellä, kyttäätkö?
Mieheni lähti kuuden aikaan jätkäporukalla kaljalle. Yhdeksän aikaan tekstasin ja kyselin, että mikä meno, meneeko ilta pitkäksi. Kuulemma saattaa mennä. Tekstailimm muutenkin hieman kuulumisia. Keskiyöllä soitin ja pyysin ilmoittamaan pilkun aikaan (klo 2) itsestään. Muistutin että juo vettä ja pyysin ettei menisi yökerhoon. Mies tietää hyvin etten pahastu vaikka menisikin. Pyysin siksi koska valvon kunnes mies on kotona ja sitten menemme yhdessä nukkumaan. Ehkä nauran sille vähän jos on kännissä.
Onko kyttäämistä? Mies ei ole tästä mitenkään ärsyyntynyt tai koskaan pyydä pitämään vähemmän yhteyttä mutta mitä sanoo mammat? Mitä miehenne sanoisi tästä?
Kuinka paljon te kyttäätte miestä kun lähtee jätkäporukalla baariin? Asetatteko kotiintuloaikoja?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:20"]
Niin, kannattaa varmaan hioa ulosantia, sillä jos samalla tavalla kommunikoit miehesi kanssa niin voi olla että joku kerta hän ei palaakaan illanvietosta luoksesi.
[/quote]
Miksei palaisi? Me olemme hyvin rakastuneita ja meillä menee hyvin. Kyllä mieheni mua ymmärtää. Sulla on nyt selkeästi tylsää ja haluat vain huviksesi lyödä mua edes jollain. ap
[/quote]
Olet oikeassa, mulla on tylsää ja halusin palauttaa sut takaisin maanpinnalle. Anna miehen rauhassa viettää aikaa ystävien kanssa, älä kesken illan tekstaa tai soittele. Sopikaa jo etukäteen asiat, uskon että miehesikin arvostaisi tätä.
[/quote]
Kerrotko vielä että miksi oletat että mies on tyytymätön nykyiseen tilanteeseen? Ja tämäkin päin vastoin kun aiemmin sanoin..
[/quote]
Älä nyt jaksa jäädä tätä jankkaamaan... Menen nyt nukkumaan, mene sinäkin. Hyvää yötä!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:32"]
Outoa kun tällä palstalla kaikki yhteydenpito luokitellaan joksikin kyttäämiseksi ja vahtimiseksi. Mua ainakin tympäisisi jos minut laitettaisiin johonkin vaimokarsinaan, että "Älä vaan sinä soita tai laita viestiä". Ihan normaalisti voi laittaa jos on tarve. Tai vaikkei olisi tarvekaan. Kyllä jokainen itse tajuaa pitääkö viestiin tai puheluun vastata juuri sillä hetkellä. Ei pariskunta lakkaa olemasta illanvieton ajaksi.
[/quote]
Joo, ihan ihme touhua. Jos kysäisee toiselta, että onko hauskaa, vieläpä ilman mitään pakotetta vastaamaan tiettyyn aikaan mennessä (tai ollenkaan), niin on hirveä kyylä. Ja jos homma vielä toimii molemmin päin, niin ei voi kuin ihmetellä näitä "meillä minä en tekstaa miehelle eikä hän minulle, koskaan. Emme kyttää toisiamme koska luottamus!!" -tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:32"]
Outoa kun tällä palstalla kaikki yhteydenpito luokitellaan joksikin kyttäämiseksi ja vahtimiseksi. Mua ainakin tympäisisi jos minut laitettaisiin johonkin vaimokarsinaan, että "Älä vaan sinä soita tai laita viestiä". Ihan normaalisti voi laittaa jos on tarve. Tai vaikkei olisi tarvekaan. Kyllä jokainen itse tajuaa pitääkö viestiin tai puheluun vastata juuri sillä hetkellä. Ei pariskunta lakkaa olemasta illanvieton ajaksi.
[/quote]
Kiitos!
Muutenkin tuohon hauskaksi tarkoitettuun "kyttäämis"-sanaan on tartuttu nyt todella tiukasti että päästään taas yhdessä lynkkaamaan ap.
[/quote]
Näköjään. Mitähän väliä sellaisella suhteella sitten on, jossa ei yhtään ajatella toista kun tämä on poissa kotoa. Palstalla ollaan olevinaan itsenäisiä järkeviä naisia, mutta sitten kuitenkin kauhean tiukat naisten itsensä määrittelemät säännöt sille milloin arvon herralle passaa laittaa tekstaria. Minulla tai miehelläni ei ole ainakaan tapana suutahtaa viesteistä. Viestittelemme ja ajattelemme toisiamme, mutta se ei tarkoita ettei toinen saisi omaakin tilaa. Eikä missään nimessä sitä että pesäpallomailan kanssa oltaisiin ovella toista vastassa :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:20"]
Niin, kannattaa varmaan hioa ulosantia, sillä jos samalla tavalla kommunikoit miehesi kanssa niin voi olla että joku kerta hän ei palaakaan illanvietosta luoksesi.
[/quote]
Miksei palaisi? Me olemme hyvin rakastuneita ja meillä menee hyvin. Kyllä mieheni mua ymmärtää. Sulla on nyt selkeästi tylsää ja haluat vain huviksesi lyödä mua edes jollain. ap
[/quote]
Olet oikeassa, mulla on tylsää ja halusin palauttaa sut takaisin maanpinnalle. Anna miehen rauhassa viettää aikaa ystävien kanssa, älä kesken illan tekstaa tai soittele. Sopikaa jo etukäteen asiat, uskon että miehesikin arvostaisi tätä.
[/quote]
Kerrotko vielä että miksi oletat että mies on tyytymätön nykyiseen tilanteeseen? Ja tämäkin päin vastoin kun aiemmin sanoin..
[/quote]
Älä nyt jaksa jäädä tätä jankkaamaan... Menen nyt nukkumaan, mene sinäkin. Hyvää yötä!
[/quote]
Niin kauan kun on aihetta niin jaksan. Mutta sinä voit mennä jos et osaa vastata kysymyksiini.
"Antaa rauhassa juhlia, viestien ja kyselyiden aika on myöhemmin. Jos suhteen luottamus pelaa, ei ole mitään syytä viestitellä tai soitella toiselle kesken illanvieton. Hätätilanteet tietysti erikseen."
Meillä tekstaillaan toiselle ihan huvin vuoksi, ei kyttäämismielessä. Baarissa tulee välillä hetkiä, jolloin haluaa vain istua ja kun kaverit on vaikka hakemassa juomia, voi ajankuluksi tekstata kumppanille. Tai en tiedä onko se sitten eri asia meillä nuorilla, mutta mä olen tottunut siihen, että kännyköistä ei pääse missään eroon.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:44"]
"Antaa rauhassa juhlia, viestien ja kyselyiden aika on myöhemmin. Jos suhteen luottamus pelaa, ei ole mitään syytä viestitellä tai soitella toiselle kesken illanvieton. Hätätilanteet tietysti erikseen."
Meillä tekstaillaan toiselle ihan huvin vuoksi, ei kyttäämismielessä. Baarissa tulee välillä hetkiä, jolloin haluaa vain istua ja kun kaverit on vaikka hakemassa juomia, voi ajankuluksi tekstata kumppanille. Tai en tiedä onko se sitten eri asia meillä nuorilla, mutta mä olen tottunut siihen, että kännyköistä ei pääse missään eroon.
[/quote]
Sama juttu.
Ihmeen suvaitsevaa ja vapaata porukkaa! Mä odotin et täällä olis enemmän samaa mieltä ap:n kanssa olevia, tyyliin "noin mäkin teen".
Kai tää muiden kilahtaminen sulle johtuu vaan siitä, että yleensä laitoit yhtään mitään viestiä. Onhan se ihan kohteliasta kysyä mihin aikaan toinen tulee, tai kohteliasta ilmoittaa, mut mitä väliä sillä on?
Jos äijä ei oo mikään juopposekoilija, niin ei sille tarvii kirjoittaa välttämättä mitään. Kyllä se sitten aamulla kertoo miten meni. Miks sun tarvii saada välikatsauksia?
Tosiaan jos teillä toimii, ettekä ota itseenne niin keep going.
Suosittelen kuitenkin kokeilemaan joku kerta ettet laita viestiä ollenkaan! Et varsinkaan soittele please.
Ap toivon et ukkos pettäis tms. samal vaival ku joutuu kestää kyttäämises.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:46"]
Suosittelen kuitenkin kokeilemaan joku kerta ettet laita viestiä ollenkaan! Et varsinkaan soittele please.
[/quote]
Olin kuuden päivän lomalla ehkä vuosi sitten ja kokeilin tätä. En ottanut yhteyttä oma-aloitteisesti muuten kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä- tekstarein. Mutta kuinkas kävi: Mies soitteli ja viestitteli mun perään hyvinkin innokkaasti. Itsestäni tuntui vähän pahalta kun tein toisin kuin halusin. ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:47"]
Ap toivon et ukkos pettäis tms. samal vaival ku joutuu kestää kyttäämises.
[/quote]
Kuvailepas ihan omin sanoin miten tuo mun kyttääminen oikein tänä iltana meni? Aika hurjanlainen käsitys on sulla parisuhteesta jos pari viestiä kuuden tunnin aikana on kyttäämistä jonka vaivalla ois sama pettää :D ap
49 jatkaa...
Allekirjotan ton että tällee nuorna ihmisenä saattaa kirjottaa mielitietylleen sieltä baarista et "sssii4s on kiva a,. huvin menee älä jyoli"
Mut ei mitään tollasta et "voisitko tulla sillon ja sillon? Millon tuut? Miks et vastaa?"
Ööö, ei juhlista oo mitään velvollisuutta vastata.
Mua ahdistais jos alettais kyseleen liikaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:46"]
Ihmeen suvaitsevaa ja vapaata porukkaa! Mä odotin et täällä olis enemmän samaa mieltä ap:n kanssa olevia, tyyliin "noin mäkin teen". Kai tää muiden kilahtaminen sulle johtuu vaan siitä, että yleensä laitoit yhtään mitään viestiä. Onhan se ihan kohteliasta kysyä mihin aikaan toinen tulee, tai kohteliasta ilmoittaa, mut mitä väliä sillä on? Jos äijä ei oo mikään juopposekoilija, niin ei sille tarvii kirjoittaa välttämättä mitään. Kyllä se sitten aamulla kertoo miten meni. Miks sun tarvii saada välikatsauksia? Tosiaan jos teillä toimii, ettekä ota itseenne niin keep going. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan joku kerta ettet laita viestiä ollenkaan! Et varsinkaan soittele please.
[/quote]
Jos mä en laita viestiä, mies kyllä laittaa. Ja yleensä se on muutenkin mies joka ensin kertoo millasta baarissa on ja sitten vähän tekstatan. Miten tää on vähemmän vapaata kun se, ettei tekstaa ollenkaan? Siis jos itse sieltä baarista haluaa tekstata, pitäis vaan olla sitä tekemättä koska muutenhan on sairas kyyläparisuhde tai jotain? Ei kaikkien mielestä normaali kommunikointi ole ihan hirveää.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:53"]
49 jatkaa... Allekirjotan ton että tällee nuorna ihmisenä saattaa kirjottaa mielitietylleen sieltä baarista et "sssii4s on kiva a,. huvin menee älä jyoli" Mut ei mitään tollasta et "voisitko tulla sillon ja sillon? Millon tuut? Miks et vastaa?" Ööö, ei juhlista oo mitään velvollisuutta vastata. Mua ahdistais jos alettais kyseleen liikaa.
[/quote]
Ei kai tässä kukaan oo velvollisuuksista puhunutkaan. Kai sitä nyt silti kysyä voi, en mä pitäis sitä kyttäyksenä. Kävis vaan selväks kotona olevalle, kannattaako sen mennä nukkumaan tai varautua ehkä heräävänsä tiettyyn aikaan kun toinen tulee himaan. Eri asia jos alkaa vaatia vastausta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:53"]
49 jatkaa... Allekirjotan ton että tällee nuorna ihmisenä saattaa kirjottaa mielitietylleen sieltä baarista et "sssii4s on kiva a,. huvin menee älä jyoli" Mut ei mitään tollasta et "voisitko tulla sillon ja sillon? Millon tuut? Miks et vastaa?" Ööö, ei juhlista oo mitään velvollisuutta vastata. Mua ahdistais jos alettais kyseleen liikaa.
[/quote]
No ei meidän viestittely ollut läheskään tuommoista. Mutta turha täällä on mitään sanoa kun te tiedätte paremmin :D ap
Miksi juuri baareilu on pyhä tekstareilta vapaa alue? Häiriintyykö kumppani juuri baarissa/juomassa ollessaan? Voihan lenkkeily, marjastus, metsästys, mökkeily ja vaikka shoppailukin olla tärkeää rentouttavaa "omaa aikaa". Saako silloin laittaa mitään viestiä? Monien mielestä varmaan saa, ja siksi ihmettelen tuota baarin pyhää aluetta.
Kyttään, kun tuli jo kolme tuntia sitten ja niin maukkaasti tuolla uneksii. Mä niin haluaisin sitä!
Mies teki sen mihin pystyy duuni pikkujouluissa, viimisen parinkymmenen vuoden ajan. Vetää äkkikännit ja pois ennenkuin ohjelma alkaa. Nyt ei edes kiinnostanut kännätä, ruoka vaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:36"]
Meillä oli aikanaan teiniporukoissa coolia ettei muka välittänyt kumppanista ollenkaan. Piti esittää että evvk.
[/quote]
Tämä näyttää jatkuvan paikoin yhä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:46"]
[/quote]
Olin kuuden päivän lomalla ehkä vuosi sitten ja kokeilin tätä. En ottanut yhteyttä oma-aloitteisesti muuten kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä- tekstarein. Mutta kuinkas kävi: Mies soitteli ja viestitteli mun perään hyvinkin innokkaasti. Itsestäni tuntui vähän pahalta kun tein toisin kuin halusin. ap
[/quote]
No mut se on vaan yks ilta eikä kokonainen viikko. Miks susta tuntuis pahalta olla ottamatta kuuteen tuntiin yhteyttä?
Loma on aivan eri asia. Siihen kommentoi.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:46"] Suosittelen kuitenkin kokeilemaan joku kerta ettet laita viestiä ollenkaan! Et varsinkaan soittele please. [/quote] Olin kuuden päivän lomalla ehkä vuosi sitten ja kokeilin tätä. En ottanut yhteyttä oma-aloitteisesti muuten kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä- tekstarein. Mutta kuinkas kävi: Mies soitteli ja viestitteli mun perään hyvinkin innokkaasti. Itsestäni tuntui vähän pahalta kun tein toisin kuin halusin. ap [/quote] No mut se on vaan yks ilta eikä kokonainen viikko. Miks susta tuntuis pahalta olla ottamatta kuuteen tuntiin yhteyttä? Loma on aivan eri asia. Siihen kommentoi.
[/quote]
Kuka sanoi että tuntuisi pahalta olla ottamatta kuuteen tuntiin yhteyttä?
Otan yhteyttä jos haluan tai tarvitsee. Ei pitkässä suhteessa tarvi pelata mitään. Ei ole miehellä ollut mitään valittamista. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki? ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:22"]
Meillä ei kumpikaan käydä erikseen missään viihteellä. Jos käydään, niin yhdessä mennään. Miksi parisuhteessa pitäs käydä yksin baarissa? Ne kuuluu sinkkuiluun, ei suhteeseen. Näin meillä siis. Toki en tuomitse muita, jokainen tekee tavallaan.
Meiillä kyse ei ole siitä, että jompi kumpi kieltäisi toisen menemisen. Kummatkin ollaan sellasia ettei haluta mennä yksin tai kavereiden kanssa. Vaan mennään yhdessä tai jonku kaveripariskunnan kanssa.
[/quote]
No koska on omat kaverit joiden kanssa voi viettää aika vaikka noin?
Ei mua ne baarit niin kiinnosta, mutta kaverit kyllä ja kaverit usein haluaa käydä baareissa eikä kaikilla muiden juttujen takia ole aikaa keskellä viikkoa.