Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä olette päässeet eroon finneistä ?

Vierailija
21.01.2015 |

Hei ! Minulla on ollut iho-ongelmia oikeastaan yläasteeltä lähtien pääosin aknea leuassa ja otsassa joka vain paheni ammattikoulussa. Olen kokeillut puolen vuoden antibioottikuuria jonka sain ihotautilääkäriltä sekä tuota uutta mainostettua Basironin levitettävää voidetta joka on välillä auttanut ongelmaan ja kuivattanut vanhan finnin pois mutta päivän parin päästä on taas 2 uutta finniä naamassa.  Olen välillä myös päivittäin desinfioinut ihoa desinfiointiaineilla sekä käyttänyt kasvovesiä mutta ei juuri ole ollut apua. Sipsejä ja suklaata syön todella harvoin ja olen jo 25-vuotias joten tämä alkaa todella käydä hermoille.. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut ruokavaliosta viljat ja maitotaloustuotteet ja alkanut syömään runsaasti kasviksia, rasvaista kalaa, kookosöljyä, oliiviöljyä ja pähkinöitä.
Sisäisesti syön Tohtori Tolosen E-EPA kalaöljykapseleita.

Vierailija
2/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeillut pääosin basironia finnien päälle. Ei kuitenkaan toimi ehkäisevänä lääkkeenä vaan auttaa häivyttämään tulehtunutta finniä pois. Tuo basiron muuten kuivattaa ihoa aikalailla ja aiheuttaa itsellä ihon halkeiluakin välillä. Ilmeisesti sitä ei kuitenkaan pidä pistä pois levittämisen jälkeen ? Ohjeessa ei tästä lukenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:18"]

Olen poistanut ruokavaliosta viljat ja maitotaloustuotteet ja alkanut syömään runsaasti kasviksia, rasvaista kalaa, kookosöljyä, oliiviöljyä ja pähkinöitä. Sisäisesti syön Tohtori Tolosen E-EPA kalaöljykapseleita.

[/quote]

Mulla varmaan räjähtäs naama 10 kertaa pahemmaksi rasvaisen kalan takia

Vierailija
4/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ihon hoitamisen ja pesemisen (vesipesu ilman aineita ok). Pidän huolta siitä että syön hyviä rasvoja ja lihaa en syö kovinkaan paljon, muuten ei ruokavaliomuutoksia.

Kaikki kokeiltu tätä ennen roa-kuuria myöten. Tuo hoitamattomuus lopulta pelasti ja toi selvän, näkyvän muutoksen. Ihan täydellinen ihoni ei vieläkään ole, mutta paljon parempi kuin ikinä ennen.

Vierailija
5/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Vierailija " time="21.01.2015 klo 19:21"]

Lopetin ihon hoitamisen ja pesemisen (vesipesu ilman aineita ok). Pidän huolta siitä että syön hyviä rasvoja ja lihaa en syö kovinkaan paljon, muuten ei ruokavaliomuutoksia.

Kaikki kokeiltu tätä ennen roa-kuuria myöten. Tuo hoitamattomuus lopulta pelasti ja toi selvän, näkyvän muutoksen. Ihan täydellinen ihoni ei vieläkään ole, mutta paljon parempi kuin ikinä ennen.

[/quote]

En ymmärrä miten hoitamatta jättäminen voisi tuoda hyviä tuloksia : o

Vierailija
6/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuta kokeilleet kuin basironia?

Vierailija
7/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cypretyl e-pillerit. Jos on paljon leuassa se on hormonaalista ja hoituu oikeilla e-pillereillä.

Vierailija
8/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ongelmia finnien kans ollut aina ja tuo basiron mielestäni todella yliarvostettu tökötti

Vierailija
9/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:46"]

Cypretyl e-pillerit. Jos on paljon leuassa se on hormonaalista ja hoituu oikeilla e-pillereillä.

[/quote]

entä jos ei hormonaalinen sovi niinkuin mulle

Vierailija
10/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roalla ja e-pillereillä. Basironit ym. on turhia ja hyödyttömiä tököttejä. Ruokavaliolla tai antibiooteilla ei aknea paranneta.

Vierailija
11/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 25. Mun vaikeat finniongelmat alkoi vasta ton iän jälkeen. Nyt alkanu hiipua kun hormoonit ei enäån jyllää jee :( Olen 40+

Vierailija
12/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laktoosittomia tuotteita pari viikkoa. Se ei tietenkään toimi jos kouluruoka sisältää laktoosia.

Vierailija
13/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:59"]Vai että 25. Mun vaikeat finniongelmat alkoi vasta ton iän jälkeen. Nyt alkanu hiipua kun hormoonit ei enäån jyllää jee :( Olen 40+
[/quote]

Vai että SUN vaikeat finniongelmat. Sait viestisi kuulostamaan vähän siltä, että koska sinulla alkoi finniongelmat vasta vanhempana, niin kellään muullakaan ei niitä voi olla kaksvitosena!

Vierailija
14/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä desinfiointiainetta, kuivattaa ihan turhaan naamaa! Sinkkivoide kuulemma ehkäisee finnejä ja aknea, siihen vielä sinkkitabletit päälle. Monipuolinen ruoka, liikunta, juo paljon vettä päivittäin, sun iholle sopivat ihonhoitotuotteet, e-pillerit...

Vierailija
15/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen hunaja (suomalainen hunaja on aina raakahunajaa) auttaa! sivele kasvoille ja jos on aikaa niin anna vaikuttaa hetki, huuhtele pois ja rasvaa iho. Iholla voi mennä joku viikko aikaa tottua tuohon normipuhditusaineiden jälkeen :)

Vierailija
16/37 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti kosmetologilla ja ihon puhdistus + ammattilainen osaa kertoa mitä tarvitset ihollesi. Älä rasita ihoasi laittamalla kaikkea uutta ja kaikkea mahdollista sekaisin. Itse tein aikanaan niin kun mikään ei auttanut.... Aina vaan hain uutta ja erilaista ja lopputulos oli että kasvojen iho haavautui ja tulehtui ja kukki ja punoitti. Bion sarja auttoi minua. Muista että ihon uudistuminen ei tapahdu yhdessä yössä. 

Vierailija
17/37 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:34"]Roaccutan auttoi mulla. Toivottavasti pysyvästi.
[/quote]. Sama täällä.....puolen vuoden kuuri ihotautilääkäriltä ja akne poissa

Vierailija
18/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin olen tosiaan 25 v mies joten e-pillerit ei sovi -AP

Vierailija
20/37 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan auttoi mulla. Toivottavasti pysyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä