Mies viihteellä, kyttäätkö?
Mieheni lähti kuuden aikaan jätkäporukalla kaljalle. Yhdeksän aikaan tekstasin ja kyselin, että mikä meno, meneeko ilta pitkäksi. Kuulemma saattaa mennä. Tekstailimm muutenkin hieman kuulumisia. Keskiyöllä soitin ja pyysin ilmoittamaan pilkun aikaan (klo 2) itsestään. Muistutin että juo vettä ja pyysin ettei menisi yökerhoon. Mies tietää hyvin etten pahastu vaikka menisikin. Pyysin siksi koska valvon kunnes mies on kotona ja sitten menemme yhdessä nukkumaan. Ehkä nauran sille vähän jos on kännissä.
Onko kyttäämistä? Mies ei ole tästä mitenkään ärsyyntynyt tai koskaan pyydä pitämään vähemmän yhteyttä mutta mitä sanoo mammat? Mitä miehenne sanoisi tästä?
Kuinka paljon te kyttäätte miestä kun lähtee jätkäporukalla baariin? Asetatteko kotiintuloaikoja?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:54"]
En kyttää ja kun mies lähtee viihteelle ilmoittaa asiasta etukäteen ja saa viettää täysin omaa vapaata ilman mitään kyttäystä. Minä huolehdin lapsesta ja menen nukkumaan kun nukuttaa, en todellakaan valvo miestä odottaen. Seuraavalla kerralla on minun vuoro lähteä viihteelle ja samat säännöt pätevät myös silloin. Toisen "kyttääminen" ei kuuluu normaaliin parisuhteeseen.
[/quote]
Suututko jos mies laittaa illan aikana viestiä että onko kivaa ja meneekö myöhään?
[/quote]
En tietenkään suutu, mutta jos viestiin ei vastata niin sekään ei ole suuttumisen aihe toiselle puoliskolle.
Antaa rauhassa juhlia, viestien ja kyselyiden aika on myöhemmin. Jos suhteen luottamus pelaa, ei ole mitään syytä viestitellä tai soitella toiselle kesken illanvieton. Hätätilanteet tietysti erikseen.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:48"] Lyön vetoa että se kotiutuu vasta aamulla eikä vastaa enää puhelimeen. Miehet... [/quote] Miksi se niin tekisi? Ei se ole mulle suuttunut mistään. [/quote] Koska se on niin kännissä ja on niin hauskaa.
[/quote]
En ymmärrä. Siis miksi ei vastaa puhelimeen jos on hauskaa?
[/quote]
Mun mieheltä ainakin menee aina ajantaju eikä se vastaa puhelimeen koska sillä on niin kivaa ja se on jo niin sekasin. Rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:51"]
Mies on viihteellä ja sä olet koko illan häiriköinyt sitä. Ja nyt ehdottelet vielä miehelle ettei jatkaisi hauskanpitoa myöhempään. Ei vaan ole normaalia tuollainen käytös. Mua naisena häiritsisi ihan jumalattomasti, jos mies koko ajan pommittaisi viesteillä tai soittelisi ja alkaisi vielä "vaatimaankin" jotain. Puhelin sulkeutuisi hyvin äkkiä loppujuhlinnan ajaksi. EHKÄ yhden viestin ymmärtäisin, mutta siihen pitää osata lopettaa. Mies haluaa bilettää kavereidensa kanssa (siksi varmaan lähtenyt niiden kanssa ulos), jutella niitä näitä, eikä vatvoa asioita sun kanssa. Ei vaan kehtaa sulle sanoa, kun tietää, että vedät kilarit asiasta ja mykkäkoulua piisaa. Rauhoitu, mene nukkumaan ja anna toisen olla. Kyllä mies sieltä osaa kotiin ilman sun neuvoja.
[/quote]
Tässähä on nyt kaikki pielessä.
Otin kaksi kertaa yhteyttä mieheen illan aikana. En jatkuvasti vaan kaksi.
En vaatinut mitään. Kyllä aikuinen osaa sanoa ei. Ja tuo mies kyllä kehtaa sanoa vaikka suuttuisinkin, mitä en kuitenkaan tee, niin kuin sanon sanomasta päästyäni. En suuttuisi vaikka olisi aamuun asti.
Olen rauhallinen ja hyvöntuulinen, mitä nyt tää tyypillinen av-meininki aiheutti pettymyksen (minkä ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä). Sinä ja muut ovat tietävinään niin paljon enemmän kuin henkilö itse :D
[/quote]
Kuule, ihan itse kysyit asiaa tällä palstalla. Nyt sitten harmittaa kun vastaukset ei ollut mitä halusit. Kyttääminen ei kuulu parisuhteeseen, se että edes käytit kyseistä nimitystä kertoo että olet tavalla tai toisella kuitenkin kytännyt puolisoasi. Myönsit sen tai et (viitaten edelliseen selittelyviestiisi...).
[/quote]
En voi olla ajattelematta että olen ilmaissut itseäni taas kerran jotenkin huonosti. Viestini ymmärretään osin jopa päinvastoin mitä olen tarkoittanut.. :D Tämän oli tarkoitus olla kiva ja leppoisa, itseironinen ketju jossa me naiset voitaisi jakaa hyvän mielen kokemuksia. Mutta sitä vastoin minut haukuttiin aivan väärin perustein..! (kyyläys=2 yhteydenottoa 6h aikana, kyylääminen=kysyn onko hauskaa ja meneekö pitkäksi, vaatiminen=pyyntö että voitko tulla klo 2 pilkun jälkeen) Mies muuten ilmoitti jus että lähti jatkamaan. Arvaapa mitä minä hullu vastasin? "Ok!".
Mun elämä on ollut aina tällaista. Keskustelut on 75% sitä että joudun oikomaan toisten käsityksiä sanomisistani. ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:02"] [quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:48"] Lyön vetoa että se kotiutuu vasta aamulla eikä vastaa enää puhelimeen. Miehet... [/quote] Miksi se niin tekisi? Ei se ole mulle suuttunut mistään. [/quote] Koska se on niin kännissä ja on niin hauskaa. [/quote] En ymmärrä. Siis miksi ei vastaa puhelimeen jos on hauskaa? [/quote] Mun mieheltä ainakin menee aina ajantaju eikä se vastaa puhelimeen koska sillä on niin kivaa ja se on jo niin sekasin. Rasittavaa.
[/quote]
Aijaa. No on varmasti :(
No jäätkö sä nyt sit odottamaan että se palaa vai meetkö nukkumaan?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:54"]
En kyttää ja kun mies lähtee viihteelle ilmoittaa asiasta etukäteen ja saa viettää täysin omaa vapaata ilman mitään kyttäystä. Minä huolehdin lapsesta ja menen nukkumaan kun nukuttaa, en todellakaan valvo miestä odottaen. Seuraavalla kerralla on minun vuoro lähteä viihteelle ja samat säännöt pätevät myös silloin. Toisen "kyttääminen" ei kuuluu normaaliin parisuhteeseen.
[/quote]
Suututko jos mies laittaa illan aikana viestiä että onko kivaa ja meneekö myöhään?
[/quote]
En tietenkään suutu, mutta jos viestiin ei vastata niin sekään ei ole suuttumisen aihe toiselle puoliskolle.
Antaa rauhassa juhlia, viestien ja kyselyiden aika on myöhemmin. Jos suhteen luottamus pelaa, ei ole mitään syytä viestitellä tai soitella toiselle kesken illanvieton. Hätätilanteet tietysti erikseen.
[/quote]
Luotan mieheeni täysin. Enkä edelleenkään ole suuttumassa hänelle mistään. Mistä te revitte tuon suuttumisen mukaan koko ajan? ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:15"]
No jäätkö sä nyt sit odottamaan että se palaa vai meetkö nukkumaan?
[/quote]
En ole päättänyt vielä. ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:51"]
Mies on viihteellä ja sä olet koko illan häiriköinyt sitä. Ja nyt ehdottelet vielä miehelle ettei jatkaisi hauskanpitoa myöhempään. Ei vaan ole normaalia tuollainen käytös. Mua naisena häiritsisi ihan jumalattomasti, jos mies koko ajan pommittaisi viesteillä tai soittelisi ja alkaisi vielä "vaatimaankin" jotain. Puhelin sulkeutuisi hyvin äkkiä loppujuhlinnan ajaksi. EHKÄ yhden viestin ymmärtäisin, mutta siihen pitää osata lopettaa. Mies haluaa bilettää kavereidensa kanssa (siksi varmaan lähtenyt niiden kanssa ulos), jutella niitä näitä, eikä vatvoa asioita sun kanssa. Ei vaan kehtaa sulle sanoa, kun tietää, että vedät kilarit asiasta ja mykkäkoulua piisaa. Rauhoitu, mene nukkumaan ja anna toisen olla. Kyllä mies sieltä osaa kotiin ilman sun neuvoja.
[/quote]
Tässähä on nyt kaikki pielessä.
Otin kaksi kertaa yhteyttä mieheen illan aikana. En jatkuvasti vaan kaksi.
En vaatinut mitään. Kyllä aikuinen osaa sanoa ei. Ja tuo mies kyllä kehtaa sanoa vaikka suuttuisinkin, mitä en kuitenkaan tee, niin kuin sanon sanomasta päästyäni. En suuttuisi vaikka olisi aamuun asti.
Olen rauhallinen ja hyvöntuulinen, mitä nyt tää tyypillinen av-meininki aiheutti pettymyksen (minkä ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä). Sinä ja muut ovat tietävinään niin paljon enemmän kuin henkilö itse :D
[/quote]
Kuule, ihan itse kysyit asiaa tällä palstalla. Nyt sitten harmittaa kun vastaukset ei ollut mitä halusit. Kyttääminen ei kuulu parisuhteeseen, se että edes käytit kyseistä nimitystä kertoo että olet tavalla tai toisella kuitenkin kytännyt puolisoasi. Myönsit sen tai et (viitaten edelliseen selittelyviestiisi...).
[/quote]
En voi olla ajattelematta että olen ilmaissut itseäni taas kerran jotenkin huonosti. Viestini ymmärretään osin jopa päinvastoin mitä olen tarkoittanut.. :D Tämän oli tarkoitus olla kiva ja leppoisa, itseironinen ketju jossa me naiset voitaisi jakaa hyvän mielen kokemuksia. Mutta sitä vastoin minut haukuttiin aivan väärin perustein..! (kyyläys=2 yhteydenottoa 6h aikana, kyylääminen=kysyn onko hauskaa ja meneekö pitkäksi, vaatiminen=pyyntö että voitko tulla klo 2 pilkun jälkeen) Mies muuten ilmoitti jus että lähti jatkamaan. Arvaapa mitä minä hullu vastasin? "Ok!".
Mun elämä on ollut aina tällaista. Keskustelut on 75% sitä että joudun oikomaan toisten käsityksiä sanomisistani. ap
[/quote]
Niin, kannattaa varmaan hioa ulosantia, sillä jos samalla tavalla kommunikoit miehesi kanssa niin voi olla että joku kerta hän ei palaakaan illanvietosta luoksesi.
Meillä ei kumpikaan käydä erikseen missään viihteellä. Jos käydään, niin yhdessä mennään. Miksi parisuhteessa pitäs käydä yksin baarissa? Ne kuuluu sinkkuiluun, ei suhteeseen. Näin meillä siis. Toki en tuomitse muita, jokainen tekee tavallaan.
Meiillä kyse ei ole siitä, että jompi kumpi kieltäisi toisen menemisen. Kummatkin ollaan sellasia ettei haluta mennä yksin tai kavereiden kanssa. Vaan mennään yhdessä tai jonku kaveripariskunnan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:20"]
Niin, kannattaa varmaan hioa ulosantia, sillä jos samalla tavalla kommunikoit miehesi kanssa niin voi olla että joku kerta hän ei palaakaan illanvietosta luoksesi.
[/quote]
Miksei palaisi? Me olemme hyvin rakastuneita ja meillä menee hyvin. Kyllä mieheni mua ymmärtää. Sulla on nyt selkeästi tylsää ja haluat vain huviksesi lyödä mua edes jollain. ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:22"]
Meillä ei kumpikaan käydä erikseen missään viihteellä. Jos käydään, niin yhdessä mennään. Miksi parisuhteessa pitäs käydä yksin baarissa? Ne kuuluu sinkkuiluun, ei suhteeseen. Näin meillä siis. Toki en tuomitse muita, jokainen tekee tavallaan.
[/quote]
Ja suoraan sanottuna yökerho on sinkkujen lihatiski. Mitä varattu siellä tekee? Kuuntelee paskaa musiikkia kun ei voi puhuakaan ja vetää shotteja? :D
Varmaan aika moni tota tekee, mutta musta se menee yli!
Mulla yleensä mies laittaa oma-aloitteisesti jonkun viestin yleensä kesken illan, ja sit laittaa viestiä kun on lähdössä kotiin. Valvon yleensä aika myöhään muutenkin, joten välillä tulee kotiin kun olen vielä hereillä, mutta jos ei ole tullut kotiin niin laitan hyvänyön viestin ennen kuin laitan silmät kiinni. On kiva tietää kun mies lähtee tulee kotiinpäin, mutta kyttääminen on ärsyttävää! Miksi sitä teette?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:23"]
[/quote]
Miksei palaisi? Me olemme hyvin rakastuneita ja meillä menee hyvin. Kyllä mieheni mua ymmärtää. Sulla on nyt selkeästi tylsää ja haluat vain huviksesi lyödä mua edes jollain. ap
[/quote]
Olet oikeassa, mulla on tylsää ja halusin palauttaa sut takaisin maanpinnalle. Anna miehen rauhassa viettää aikaa ystävien kanssa, älä kesken illan tekstaa tai soittele. Sopikaa jo etukäteen asiat, uskon että miehesikin arvostaisi tätä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:27"]Varmaan aika moni tota tekee, mutta musta se menee yli!
Mulla yleensä mies laittaa oma-aloitteisesti jonkun viestin yleensä kesken illan, ja sit laittaa viestiä kun on lähdössä kotiin. Valvon yleensä aika myöhään muutenkin, joten välillä tulee kotiin kun olen vielä hereillä, mutta jos ei ole tullut kotiin niin laitan hyvänyön viestin ennen kuin laitan silmät kiinni. On kiva tietää kun mies lähtee tulee kotiinpäin, mutta kyttääminen on ärsyttävää! Miksi sitä teette?
[/quote]
Niin ja sitä piti vielä sanoa että kyse ei ole yökerhoilusta, vaikka mitäs väliä sillä on jos joku sitä haluaa tehdä. Mä tykkään käydä jonkun kaverin kanssa kahdestaan tai porukalla illallisella ja parilla sen jälkeen jossain kivassa paikassa - ei lihatiskillä
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:27"]
Varmaan aika moni tota tekee, mutta musta se menee yli! Mulla yleensä mies laittaa oma-aloitteisesti jonkun viestin yleensä kesken illan, ja sit laittaa viestiä kun on lähdössä kotiin. Valvon yleensä aika myöhään muutenkin, joten välillä tulee kotiin kun olen vielä hereillä, mutta jos ei ole tullut kotiin niin laitan hyvänyön viestin ennen kuin laitan silmät kiinni. On kiva tietää kun mies lähtee tulee kotiinpäin, mutta kyttääminen on ärsyttävää! Miksi sitä teette?
[/quote]
Tälläsiä ihmisten pitäis olla! Sulla on onnekas mies :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:23"]
[/quote]
[/quote]
Olet oikeassa, mulla on tylsää ja halusin palauttaa sut takaisin maanpinnalle. Anna miehen rauhassa viettää aikaa ystävien kanssa, älä kesken illan tekstaa tai soittele. Sopikaa jo etukäteen asiat, uskon että miehesikin arvostaisi tätä.
[/quote]
Kerrotko vielä että miksi oletat että mies on tyytymätön nykyiseen tilanteeseen? Ja tämäkin päin vastoin kun aiemmin sanoin..
Outoa kun tällä palstalla kaikki yhteydenpito luokitellaan joksikin kyttäämiseksi ja vahtimiseksi. Mua ainakin tympäisisi jos minut laitettaisiin johonkin vaimokarsinaan, että "Älä vaan sinä soita tai laita viestiä". Ihan normaalisti voi laittaa jos on tarve. Tai vaikkei olisi tarvekaan. Kyllä jokainen itse tajuaa pitääkö viestiin tai puheluun vastata juuri sillä hetkellä. Ei pariskunta lakkaa olemasta illanvieton ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:32"]
Outoa kun tällä palstalla kaikki yhteydenpito luokitellaan joksikin kyttäämiseksi ja vahtimiseksi. Mua ainakin tympäisisi jos minut laitettaisiin johonkin vaimokarsinaan, että "Älä vaan sinä soita tai laita viestiä". Ihan normaalisti voi laittaa jos on tarve. Tai vaikkei olisi tarvekaan. Kyllä jokainen itse tajuaa pitääkö viestiin tai puheluun vastata juuri sillä hetkellä. Ei pariskunta lakkaa olemasta illanvieton ajaksi.
[/quote]
Kiitos!
Muutenkin tuohon hauskaksi tarkoitettuun "kyttäämis"-sanaan on tartuttu nyt todella tiukasti että päästään taas yhdessä lynkkaamaan ap.
Meillä oli aikanaan teiniporukoissa coolia ettei muka välittänyt kumppanista ollenkaan. Piti esittää että evvk.
Kyllä mun mies saa tekstata mulle jos oon ulkona, miks viestien pitäis häiritä? Se kyllä tietää, etten oo koko ajan puhelin kädessä, joten vastaan sit kun ehdin. Eikä tuu mitään spämmiä. Ei se ole kyttäämistä.