Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkujouluissa eikä ole edes soittanut kertaakaa..

Vierailija
21.11.2014 |

Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:31"]

Meillä on miehen kanssa tapana kun hän menee pikkujouluihin, että soittaa mulle tietyn väliajoin (noin 40min välein) että kuulen äänestä ettei vaan ole liian päissään. Ettei "vahingossa" humalassa nussi jotain horoa.

Kun tulee pikkujouluista, ratsaan sen puhelimen. Tästäkin ollaan sovittu ja se on miehelle ok. Kyselen myös tarkkaan ja moneen kertaan että mitä teki siellä, keiden kanssa jutteli jne. Kysyn monta kertaa sen takia, jotta huomaan jos kertomus vaihtelee (se on yleensä merkki valehtelusta).

Sitten teen kaiken kuulemani perusteella oman päätökseni siitä, luotanko mieheeni vai onko pettämistä mahdollisesti tapahtunut. Haluan olla tarkka ja tehdä oikean ratkaisun. Kirjoitan yleensä paperille miehen kertomuksen, kysymykset, joita kysyn ja miehen vastaukset. Teen myös omia lisä muistiinpanojani kyseiselle paperille. Kun olen saanut tarvittavan aineiston kasaan, siirryn työhuoneeseeni tekemään ratkaisun. Tässä voi mennä kuukausiakin aikaa.

Saatan ja yleensä myös kyselenkin pikkujouluissa olleilta miehen työkavereilta mitä siellä pikkujouluissa tapahtui (näemme porukalla usein kun vietämme iltaa, joten minulla on oiva tilaisuus kysellä heiltä).

En kuitenkaan sinisilmäisesti luota mieheni työkavereiden, etenkin miestäni puolusteleviin kertomuksiin, koska yleensähän miehet pitävät yhtä eivätkä käräytä mahdollista kusipää pettäjää. Tässäkin käytän paljon omaa harkintaani ja sydäntäni.

Näin meillä toimitaan.

[/quote];) Kiitos, ekat naurut pitkilleen! Juurikin näin... :D Eli terveiden keskuudessa ei.

Vierailija
102/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:35"]Siis te ette voi olla noin vedätettäviä, juma, kun ootte simppeleitä!
[/quote]

Eli mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 asiaa :D

Vierailija
104/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:35"]Siis te ette voi olla noin vedätettäviä, juma, kun ootte simppeleitä! [/quote] Eli mitä?

[/quote]

Aivot on-asentoon:)

Vierailija
105/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
106/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjumala, en todellakaan jaksa puhua kenenkään kanssa puhelimessa, jos olen ulkona juhlimassa. Eihän siellä edes kuule mitään! Jos hänellä on vaan niin hauskaa työkavereiden kanssa, eikä pari juotuaan edes tajua tekstata. Eiköhän se yöllä sitten tule viinan huuruisena ja hellyden kaipuisena viereesi haisemaan

Vierailija
107/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:17"]

Muistat sitten aamulla klo 6.30 alottaa valittamisen ja puolilta päivin siirryt pitämään marttyyrimykkäkoulua. Sinun kyllä kannattaisi laittaa nyt miehellesi kiukkuisia viestejä vartin välein ja muista joka kerta mainita miten raskasta sinulla on.

[/quote]

Ävövövövö vö. Ävövövövö. Ävövövövö Olli-orava. Ävö vövövövö vö.

Vierailija
108/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole päässyt viettämään yhtään vapaa iltaa 2,5 vuoteen? Eikö miehesi hoida lasta sen vertaa, vai etkö anna hänen hoitaa? Jos haluat välillä vapaata, sun pitää siitä myöskin huoli että vapaata toisinaan saat.

Vierailija
109/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:37"]

38 asiaa :D

[/quote]

Juu, munat viel ammeeseen, kelluuko, no tuo vielä puuttuikin!

Vierailija
110/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:38"]

No voi herranjumala, en todellakaan jaksa puhua kenenkään kanssa puhelimessa, jos olen ulkona juhlimassa. Eihän siellä edes kuule mitään! Jos hänellä on vaan niin hauskaa työkavereiden kanssa, eikä pari juotuaan edes tajua tekstata. Eiköhän se yöllä sitten tule viinan huuruisena ja hellyden kaipuisena viereesi haisemaan

[/quote]

Niinpä, ei ole paineitakaan;)

Vierailija
111/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:39"]

Miksi et ole päässyt viettämään yhtään vapaa iltaa 2,5 vuoteen? Eikö miehesi hoida lasta sen vertaa, vai etkö anna hänen hoitaa? Jos haluat välillä vapaata, sun pitää siitä myöskin huoli että vapaata toisinaan saat.

[/quote]

Miestä pitää kunnioittaa, perinteet velvoittaa;)

Vierailija
112/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:39"]

[/quote]

Miestä pitää kunnioittaa, perinteet velvoittaa;)

[/quote]

On sullakin perinteet... vaikka provohan tämä on selvästi. Ihana tuo yhden kirjoittajan vastaus ;)

Vierailija
113/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:39"]Miksi et ole päässyt viettämään yhtään vapaa iltaa 2,5 vuoteen? Eikö miehesi hoida lasta sen vertaa, vai etkö anna hänen hoitaa? Jos haluat välillä vapaata, sun pitää siitä myöskin huoli että vapaata toisinaan saat.
[/quote]

Viimeksi esikoista odottaessa olin työpaikkani pikkujouluissa. Raskaana ollessa ei muutenkaa huvittanut mennä minnekkään baariin, synnytyksen jälkeen eka vuos oli vain jos sain vapaa-illan halusin ottaa rennosti ja mennä ajoissa nukkumaan (liian väsynyt+imetin) sen jälkeen kukaa ei ikinä kutsunu mua minnekkään eikä siis ollut mitää syytä lähtee ulos ja aika pian olin taas raskaana ja ei jaksa lähtee minnekkää baarii (ei siinä että kukas ois kutsunukkaa) ap

Vierailija
114/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:39"]Miksi et ole päässyt viettämään yhtään vapaa iltaa 2,5 vuoteen? Eikö miehesi hoida lasta sen vertaa, vai etkö anna hänen hoitaa? Jos haluat välillä vapaata, sun pitää siitä myöskin huoli että vapaata toisinaan saat.
[/quote]

Viimeksi esikoista odottaessa olin työpaikkani pikkujouluissa. Raskaana ollessa ei muutenkaa huvittanut mennä minnekkään baariin, synnytyksen jälkeen eka vuos oli vain jos sain vapaa-illan halusin ottaa rennosti ja mennä ajoissa nukkumaan (liian väsynyt+imetin) sen jälkeen kukaa ei ikinä kutsunu mua minnekkään eikä siis ollut mitää syytä lähtee ulos ja aika pian olin taas raskaana ja ei jaksa lähtee minnekkää baarii (ei siinä että kukas ois kutsunukkaa) ap
[/quote] Nyt ymmärrän sua vähän paremmin, kun on kaikki noin mennyt :(

Vierailija
115/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton ukolle viestii että menen nukkumaan öitä.. Ei mitää vastaista.
Ap

Vierailija
116/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehh... Miestä on sitten turha pyytää synnärille katsomaan synnytystä jos sun synnytys alkaa nyt. Jos synnärille pamahtaa humalassa niin ei pääse paikalle tukemaan yms. Ja ne tekee lastensuojeluilmotuksen jos sinne yrittää isämies tulla kännissä paikalle.... Lycka till, ette tätä ole ajatelleet?!

Vierailija
117/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:00"]

Ehh... Miestä on sitten turha pyytää synnärille katsomaan synnytystä jos sun synnytys alkaa nyt. Jos synnärille pamahtaa humalassa niin ei pääse paikalle tukemaan yms. Ja ne tekee lastensuojeluilmotuksen jos sinne yrittää isämies tulla kännissä paikalle.... Lycka till, ette tätä ole ajatelleet?!

[/quote]

Luulet sä, että ukkoa jonkun synnytykset jaksaa kiinnostaa!

Vierailija
118/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo "vapaa ilta" jos huih, mies huolehtii lapsista ja saat löysäillä kotona sohvalla yhden illan muutamat tunnit. Mene ny sitten vaikka syömään ja leffaan keskenäsi jos vapaa iltaa oikeesti pidät!! Ja vapaa-iltaahan pohjustetaan sillä, että olet nukkunut hyvin (eli mies kukkuu sun puolesta yön ennen vapaa iltaa) jotta jaksat viettää sitä pirun vapaa-iltaa joka on jokaihmisen ihmisoikeus!!

Vierailija
119/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Luulet sä, että ukkoa jonkun synnytykset jaksaa kiinnostaa!

[/quote]

ööh ehkä mä sitten oon poikkeus mutta meidän perheessä mieheltä otettasi avaimet pois ja osotteenmuutos jos synnytys ei jaksaisi kiinnostaa. Näin kyllä aivan kaikissa kaveri yms perheissä mitä tunnen... Ihmettelenpä vaan tollasta menoa... 

Vierailija
120/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kehdannut lähteä tossa vaiheessa bilettämään ???!!! Ihanko oikeasti kannattaa jatkaa aihetta tuon kanssa? Minä en ainakaan anna lähteä mihinkään siitä lähtien kun en itsekään enää voi! Saa luvan olla kotona siihen asti kun itsekin taas voin. Jaksamista sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan