Mies pikkujouluissa eikä ole edes soittanut kertaakaa..
Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..
Kommentit (121)
Mäkin olen raskaana. Mun mies lähti viideksi päiväksi matkalle joidenkin työkavereiden kanssa, ei soittanut kertaakaan mulle eikä vastannut mun puheluihin. Seuraavana viikonloppuna lähti jonkun ihmisen varpajaisiin, josta en ollut koskaan kuullutkaan, oli yön pois, puhelin kiinni ja seuraavaksi kuulin hänestä sunnuntaina illalla. Nyt on taas jossain. Ihan sama. Kohta saa muuttaa muualle, kun kotona ei kerran viihdy.
Anna hyvä ihminen sen miehen nyt kerran käydä pikkujouluissa ilman että pitää suakin paimentaa samalla, Suomessakin tuhansia yksinhuoltajia laittaa lapsiaan nukkumaan ihan yksin tänäänkin. Koita selvitä edes yksi ilta.
Anna sen nyt juhlia.
Itse en ikinä soita juhlista kotiin, koska vaihtoehtoja on kaksi:
a) Kotona on kauhea härdelli ja mies hermo kireänä -> juhlamieli pilalla
b) Kaikki hyvin, lapset nukkuu, mies loikoilee sohvalla -> ihan turhaan soitin, kaikki hyvin eikä kukaan odota soittoani
No mitä ihmettä se nyt soittelisi :D tsiisus näitä parisuhderiippuvaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:58"]Mäkin olen raskaana. Mun mies lähti viideksi päiväksi matkalle joidenkin työkavereiden kanssa, ei soittanut kertaakaan mulle eikä vastannut mun puheluihin. Seuraavana viikonloppuna lähti jonkun ihmisen varpajaisiin, josta en ollut koskaan kuullutkaan, oli yön pois, puhelin kiinni ja seuraavaksi kuulin hänestä sunnuntaina illalla. Nyt on taas jossain. Ihan sama. Kohta saa muuttaa muualle, kun kotona ei kerran viihdy.
[/quote]
Ohhoh, ei kuulosta hyvältä..
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:56"]Miten jaksat? Nukkuuko mukelo?
Anna herranen aika nyt miehen vähän rentoutua.
[/quote]
Ihan hyvin jaksan ja nukkuu mukelo :D no kyllä mun mielestä vois vähän huomioida ja vaikka ilmotella itsestään ja kysyä miten mulla menee, ei siihen mene ku minuutti.
Ap
Miksi mies soittelisi, jos ei ole mitään asiaa? Jos sinulla on asiaa miehellesi, soita hänelle. Älä kuitenkaan soita vain purkaaksesi jotain epämääräistä pahaa oloa, vaan anna miehen pitää hauska ilta.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:58"]Mäkin olen raskaana. Mun mies lähti viideksi päiväksi matkalle joidenkin työkavereiden kanssa, ei soittanut kertaakaan mulle eikä vastannut mun puheluihin. Seuraavana viikonloppuna lähti jonkun ihmisen varpajaisiin, josta en ollut koskaan kuullutkaan, oli yön pois, puhelin kiinni ja seuraavaksi kuulin hänestä sunnuntaina illalla. Nyt on taas jossain. Ihan sama. Kohta saa muuttaa muualle, kun kotona ei kerran viihdy. [/quote] Ohhoh, ei kuulosta hyvältä..
[/quote]
Ei kuulostakaan. Olen todella kyllästynyt tilanteeseen. Olen puhunut tästä myös neuvolassa, em myt tässä jaksa selostaa, mutta tuo käytös on vaan jäävuoren huippu. Mulle on oikeasti annettu sieltäkin ohjeeksi, että paras, kun eroatte ennen lapsen syntymää. Jos se herättää miehen ja saa käytöksen muuttumaan, niin sitten voitte miettiä jatkoa lapsen synnyttyä. Ovat huolissaan siellä mun jaksamisesta.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:55"]Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..
[/quote]
Pakko olla provo!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:06"]Miksi mies soittelisi, jos ei ole mitään asiaa? Jos sinulla on asiaa miehellesi, soita hänelle. Älä kuitenkaan soita vain purkaaksesi jotain epämääräistä pahaa oloa, vaan anna miehen pitää hauska ilta.
[/quote]
En mä meinaa nyt soittaa, ehkä aamulla mainitsen asiasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:56"]Miten jaksat? Nukkuuko mukelo?
Anna herranen aika nyt miehen vähän rentoutua.
[/quote]
Ihan hyvin jaksan ja nukkuu mukelo :D no kyllä mun mielestä vois vähän huomioida ja vaikka ilmotella itsestään ja kysyä miten mulla menee, ei siihen mene ku minuutti.
Ap
[/quote]
Soitatko sä sun miehen kuulumisia tyttöjenillasta?!
Niin munkin mies on tänään firman pikkujouluissa ja olen kotona kolmevuotiaan kanssa ja itse raskaana rv 25, en siis tietenkään viimeisilläni, joten eri asia sinänsä. En odota että mies soittaisi tai viestiä lähettäisi, kyllä mä sen saan kiinni jos mulle joku hätä tulisi. Itse menen pikkujouluihin ensi perjaintaina ja mies jää kotiin esikoisen kanssa, enkä aio todellakaan soitella kotiin, että miten pärjäävät. Mies nauttii aikuisten seurasta tänään ja mä saan nauttia siitä ensi viikolla, kerrankin ei tarvitse yhteen iltaan miettiä mitään kotiasioita.
Miehille kannattaa kertoa suoraan ja etukäteen mitä haluaa.
Mäkin oon yksin lasten kanssa kotona ja mies pikkujouluissa. En tod. odota puhelua!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:10"]
[/quote]
No, jos mies näkee mun soittaneen puhelimeensa useamman kerran, tajuaa siitä varmaan, että haluaisin saada häneen yhteyden. Mutta ei niin ei. Etukäteen kysyin siitä hänen matkasta, mitään ei suostunut kertomaan. Varpajaisista laittoi mulle tekstiviestin , että hei, mä menenkin nyt varpajaisiin heippa ja sen jälkeen ei kuulunut mitään. Ei edes seuraavana päivänä puolen päivän jälkeen.
Onko aloittajan miehellä yleensä tapana kotoa syystä tai toisesta poissaollessaan soitella päivittäin ja kysellä kuulumisia? Soitteleeko normaalisti esim. työpäivän aikana? Vai onko se, että poissaolon syy on nyt pikkujoulut, aloittajalle itselleen jotenkin arka paikka?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:10"]
[/quote]
No, jos mies näkee mun soittaneen puhelimeensa useamman kerran, tajuaa siitä varmaan, että haluaisin saada häneen yhteyden. Mutta ei niin ei. Etukäteen kysyin siitä hänen matkasta, mitään ei suostunut kertomaan. Varpajaisista laittoi mulle tekstiviestin , että hei, mä menenkin nyt varpajaisiin heippa ja sen jälkeen ei kuulunut mitään. Ei edes seuraavana päivänä puolen päivän jälkeen.
[/quote] ei vaan, ajattelee että jos asiasi olisi tärkeä, jättäisit viestin. Mutta joskus ukot monillaon myösajattelemattomia mulkkuja.
Älkää vaivatko miehiänne, rakastajatar häiriintyy kun jostain paksusta mahasta ja tulevista kakaroista ulistaaan!! Vetäkää vaan dildonne esiin ja rauhoittukaa!
Ei munkaan mies ole soittanut. Ihanaa, kun saa olla koko illan rauhassa, katson hömppää ja herkuttelen :) lapsiet nukkuu, joten sikäli helpompi tilanne kuin sulla ap. Mä niin nautin näistä hetkistä kun saa olla ihan yksin.