Mies pikkujouluissa eikä ole edes soittanut kertaakaa..
Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..
Kommentit (121)
Kyllä olen järkkärinä nähnyt, mitä pikkujoulut voivat olla, erityisesti miehille mutta toki naisillekin, huh huh! Kyllä pirauttaa voi vaikka veskistä, jos haluja on. Ymmärrän naisten - myös miesten tottakai - huolen täysin!!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:24"]Kyllä olen järkkärinä nähnyt, mitä pikkujoulut voivat olla, erityisesti miehille mutta toki naisillekin, huh huh! Kyllä pirauttaa voi vaikka veskistä, jos haluja on. Ymmärrän naisten - myös miesten tottakai - huolen täysin!!
[/quote] No miksi edes mennämyhteen, tai jatkaa yhdessä oloa, jos epäillä pitää aina, kun toinen ovesta poistuu.
Kyllä on ihme stalkkerikyylä tämä ap. Oliko kivaa pilata miehesi ilta?
AP:n mies sai varmasti pesää ainakin.. Voin kuivitella kuinka sitä alko rassaamaan AP:n ihme poraaminen ja vingunta ja päätti nussia jotain akkaa ykköseen...ja kakkoseen..
Ap, sä oot vaan kade ettet saa ite bailaa. Myönnä se itselles ja lopeta miehes ahdistelu. Muuten eronne on kovin lähellä.
Kyllä AP:n toiminta vähän sekopäiseltä vaikuttaa. Mitä kireämmälle kiristät henkistä narua miehen kaulassa, sitä kauemmaksi hän karkaa. Anna olla ja mennä, ei kukaan halua tulla kiukuttelevan ämmän luokse yöllä ainakaan ajoissa. Jos annat lähtiessä suukon, ja toivotat kivaa iltaa, niin varmasti saat (kännisen) hyväntuulisen miehen yöllä viereesi.
Itselle on miehen baari-illat henkisesti hankalia, koska olen alkoholistiperheessä kasvanut. Silti toivotan miehelle hymyillen aina mukavaa iltaa, enkä laita viestiä/soittele. Jos laitan eikä mies vastaa, niin siitähän se huoli vaan kasvaisi. Mieluummin keskittyy itseensä, ja heittää puhelimen illaksi mäkeen. Eilen mun mies oli pikkujouluissa, ja tulikin yllättäen täysin selvinpäin kello 23 kotiin, vaikken edes odottanut ja oli puhe että on pitkään. Oli kuulemma vaan mukavampi tulla mun kanssa kotiin.
Pointti oli se, että ihan itse kyllä nyt pilaat parisuhteesi tuolla. Ja kyllä, mielestäni sinun pitäisi pyytää anteeksi mieheltä, koska pilasit hänen iltansa kitisemällä ja vaatimalla kotiin/soittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:49"]
Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen. Ap
[/quote]
Tuliko sulle hyvä mieli? Sait sit miehes illan pilattua ja kinuttua hänet kotiin paijaamaan sua. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niinkö?
Minkä pituiset parisuhteet on teillä, jotka soittelette parin tunnin välein illanvietoista toisillenne ja ilmoitatte, että nyt mennään täällä, seuraavaksi mennään tuonne jne.? Mietin vaan, että olihan se meilläkin jonkin aikaa tuollaista, mutta nyt kun yhteisiä vuosia on 15 takana, ei ilmoitella enää, molemmat saavat vuorollaan juhlia ihan rauhassa. Ja se on ihanaa, ei kenenkään kuulumisia tarvitse kysellä!
[/quote] suhdetta takana 9 vuotta. Aina ei laitella viestejä mutta yleensä vaihdellaan muutama illan aikana. Minusta on kiva tietää miten miehellä menee ilta jos olen itse baarissa. Laitellaab kyllä muutenkin viestejä pitkin päivää. Mitään kyttäystä ei kumpikaan harrasta ja baarissa ja jatkoilla voidaan käydä vapaasti. Aamulla yöpöydällä odottaa vesilasi ja burana. Ja tarvittaessa ei-krapulainen hoivaa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:27"]Tuliko ap:n mies kotiin?
[/quote]
Tuli kotiin joo, kaikki hyvin :) en mä ees jaksanu olla vihanen aamulla, kävin ostaa krapulaiselle ukolle pitsaa ja limppaa. Ehkä vähän ylireagoin (vaikka olisi se voinu musta ilmotella ittestään illalla) kun väsytti ja ehkä hormooneillakin oli vaikutusta :D ap
Tähän tapaukseen kantaa ottamatta täytyy kyllä todeta että pikkujoulu-kulttuuri Suomessa on kyllä liian hurjaa ja totuus on että siellä sekstailua kenen kanssa tahansa pidetään hyväksyttynä ja kuitataan naureskelulla: " pikkujouluissa nyt sattuu ja tapahtuu, ei se niin vakavaa ole". Pidetään jotenkin oikeutettuna että niissä on lupa hillua ja paneskella muiden kanssa vaikka oltaisiin varattuja.
Ei kai tämä nyt ihan oikein ole ja jotenkin säälittävääkin kun kerran vuodessa "vapaudutaan estoista" ja lauotaan "totuuksia" ja nolataan itsensä kybällä. Voi hyvä ihme sentään kyllä se on aika kauheaa.
Voi luoja naiset!!! Ryhdistäytykää!:)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:27"]Tuliko ap:n mies kotiin?
[/quote]
Tuli kotiin joo, kaikki hyvin :) en mä ees jaksanu olla vihanen aamulla, kävin ostaa krapulaiselle ukolle pitsaa ja limppaa. Ehkä vähän ylireagoin (vaikka olisi se voinu musta ilmotella ittestään illalla) kun väsytti ja ehkä hormooneillakin oli vaikutusta :D ap
[/quote]
Hyvä et loppu hyvin kaikki hyvin ja ymmärrät myös olleesi liian "needy" miestäsi kohtaan. Toivottavasti muistat seuraavalla kerralla :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:42"]Ap saiko miehesi pesää?
[/quote]
Ei ainakaan minulta, muista en tiedä :D se mitä en tiedä ei voi satuttaa..
Ap
Miksi hemmetissä pikkujouluista pitäisi soitella tai lähetellä jotain viestejä? Puhelimen näpräys kesken pikkujoulujen on ihan out, ja jos olet ukollesi antanut vapaaillan niin se on sitten vapaailta. Kyllä se sieltä aikanaan takaisin kotiin tulee.
Jos mies ei tule kotiin pikkujouluista ku nseusraavana päivänä niin voin sanoa että 99,9% on menny kapakasta jatkoille huoraamaan!!! juttu on näin!!! ovat vaan helvetin hyviä valehtelemaan!
Miten jaksat? Nukkuuko mukelo?
Anna herranen aika nyt miehen vähän rentoutua.
Jos se ajattelee, että laitatkyllä viestiä tai soitat jos et pärjää.
Ottaisin avioeron, jos vaimo olisi jatkuvasti kuin pallo jalassa. Toisen kunnioittamiseen kuuluu, että antaa sitä omaa aikaa myös. Kuten yhdet pikkujoulut.