Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkujouluissa eikä ole edes soittanut kertaakaa..

Vierailija
21.11.2014 |

Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat sitten aamulla klo 6.30 alottaa valittamisen ja puolilta päivin siirryt pitämään marttyyrimykkäkoulua. Sinun kyllä kannattaisi laittaa nyt miehellesi kiukkuisia viestejä vartin välein ja muista joka kerta mainita miten raskasta sinulla on.

Vierailija
82/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tajua tuollaisia, koita itse rentoutua ja koittaa viettää hiljaista ja rauhallista iltaa kun saat lapsen nukkumaan!

Ps. On hiukan eri homma jos nainen on viimeisillään raskaana, kyllä siinä vaiheessa odottelee että mies huolehtii miten nainen voi. Minäkin olen yksin kotona lasten kanssa, mies pikkujouluissa mutten ole viimeisilläni raskaana (raskaana kylläkin rv 30)eikä mies jäänyt suoraan töistä vaan lähti kotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että sulla on polttoja, ja pentu jo kohta pöntössä, niin näät välittääkö paskan vertaa.. Miehet on ihan hirveitä puhumaan paskaa, puhun kokemuksesta!

Vierailija
84/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:14"]Onko aloittajan miehellä yleensä tapana kotoa syystä tai toisesta poissaollessaan soitella päivittäin ja kysellä kuulumisia? Soitteleeko normaalisti esim. työpäivän aikana? Vai onko se, että poissaolon syy on nyt pikkujoulut, aloittajalle itselleen jotenkin arka paikka?
[/quote]

Joo kyllä soittaa tai tekstaa yleensä työpäivän aikana n 2-5kertaa. Muutenvaa vaihdetaa kuulumisia ja mies kysyy mitä teen tai mitä on ruokana ym... Ja yleensä baarissakin ollessa kysyy viimeistää klo 21 aikaa nukkuuko lapsi. Ja nyt ollut kumminki koko päivän poissa. Ehkä sillä on sitten niin hauskaa ettei muista meitä tai huomaa kellon olevan jo näin paljon.
Ehkä mä oon vähä kade ku ite ei ole päässyt viettämään mitään vapaailtaa kohta 2,5v.

Vierailija
85/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pettää sua

Vierailija
86/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:55"]

Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..

[/quote]

Välittää susta yhtä paljon kuin kusi sukasta!

Vierailija
87/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:18"]Ei miehet tajua tuollaisia, koita itse rentoutua ja koittaa viettää hiljaista ja rauhallista iltaa kun saat lapsen nukkumaan!

Ps. On hiukan eri homma jos nainen on viimeisillään raskaana, kyllä siinä vaiheessa odottelee että mies huolehtii miten nainen voi. Minäkin olen yksin kotona lasten kanssa, mies pikkujouluissa mutten ole viimeisilläni raskaana (raskaana kylläkin rv 30)eikä mies jäänyt suoraan töistä vaan lähti kotoa. 

[/quote]

No jos synnytys alkaisi, niin tietty MINÄ siinä tapauksessa soittaisin miehelle! Jos siis oisin raskaana...En odottaisi miehen soittoa minulle päin.

Vierailija
88/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotona 2kk vauvan ja taaperon kanssa ja mies soitteli päivällä töistä kuulumisia ja nyt illalla kahdeksan jälkeen pikkujouluista. Kyseli miten on päivä mennyt, mitä on puuhailtu ja mihin aikaan olisi hyvä hinautua kotiin juhlimasta. Sanoin, että tulee kun joutaa ja jos menee pikkutunneille, tein hänelle pedin vierashuoneeseen ettei herätä vauvaa. Ja toivotin hauskaa iltaa ja terveisiä tutuille.

Mun mielestäni ap oot ihan oikealla asialla, jos toivot että miehesi soittaisi tai laittaisi vaikka viestiä. Se kertoo välittämisestä. Ei kysymys ole siitä, etteikö toinen pärjäisi, vaan siitä että osoittaa ajattelevansa puolisoaan - joka on vielä viimeisillään raskaana. Ap:n mies on aika moukka jos ei tuon vertaa löydy tilannetajua...

Vierailija
89/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sinisilmäistä naaraantynkää taas palstalla!

Vierailija
90/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää siitä, että kassit on tyhjät, tomma på svenska, tai jotain!

Vierailija
91/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:00"]Anna sen nyt juhlia.

Itse en ikinä soita juhlista kotiin, koska vaihtoehtoja on kaksi:

a) Kotona on kauhea härdelli ja mies hermo kireänä -> juhlamieli pilalla

b) Kaikki hyvin, lapset nukkuu, mies loikoilee sohvalla -> ihan turhaan soitin, kaikki hyvin eikä kukaan odota soittoani
[/quote
Alapeukku pois, ylä tilalle.

Vierailija
92/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tylsää ja rankkaaki olls kokopäivä tollasen hulivilin kanssa kotona (tänään just sit ei nukuttu päikkäreitäkää) kun ite ei oikein jaksa tehä mitää ja pinnakin on kireellä. Enkä taivu edes sitomaan kengännaruja ja supisteleekin ku tekee jotain rankempaa. Eikä mua nyt kiinosta mikää yh ulina.
Ap

Vierailija
93/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että sankarinne soittaa kertoakseen, että haluaaa työkaverinsa "keijon" luo jatkoille! Tuskin olen väärässä;)

Vierailija
94/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:24"]Mä oon kotona 2kk vauvan ja taaperon kanssa ja mies soitteli päivällä töistä kuulumisia ja nyt illalla kahdeksan jälkeen pikkujouluista. Kyseli miten on päivä mennyt, mitä on puuhailtu ja mihin aikaan olisi hyvä hinautua kotiin juhlimasta. Sanoin, että tulee kun joutaa ja jos menee pikkutunneille, tein hänelle pedin vierashuoneeseen ettei herätä vauvaa. Ja toivotin hauskaa iltaa ja terveisiä tutuille.

Mun mielestäni ap oot ihan oikealla asialla, jos toivot että miehesi soittaisi tai laittaisi vaikka viestiä. Se kertoo välittämisestä. Ei kysymys ole siitä, etteikö toinen pärjäisi, vaan siitä että osoittaa ajattelevansa puolisoaan - joka on vielä viimeisillään raskaana. Ap:n mies on aika moukka jos ei tuon vertaa löydy tilannetajua...
[/quote]

Juurikin näin kiitoksia! Edes joku tajuaa :)
Ap

Vierailija
95/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa tapana kun hän menee pikkujouluihin, että soittaa mulle tietyn väliajoin (noin 40min välein) että kuulen äänestä ettei vaan ole liian päissään. Ettei "vahingossa" humalassa nussi jotain horoa.

Kun tulee pikkujouluista, ratsaan sen puhelimen. Tästäkin ollaan sovittu ja se on miehelle ok. Kyselen myös tarkkaan ja moneen kertaan että mitä teki siellä, keiden kanssa jutteli jne. Kysyn monta kertaa sen takia, jotta huomaan jos kertomus vaihtelee (se on yleensä merkki valehtelusta).

Sitten teen kaiken kuulemani perusteella oman päätökseni siitä, luotanko mieheeni vai onko pettämistä mahdollisesti tapahtunut. Haluan olla tarkka ja tehdä oikean ratkaisun. Kirjoitan yleensä paperille miehen kertomuksen, kysymykset, joita kysyn ja miehen vastaukset. Teen myös omia lisä muistiinpanojani kyseiselle paperille. Kun olen saanut tarvittavan aineiston kasaan, siirryn työhuoneeseeni tekemään ratkaisun. Tässä voi mennä kuukausiakin aikaa.

Saatan ja yleensä myös kyselenkin pikkujouluissa olleilta miehen työkavereilta mitä siellä pikkujouluissa tapahtui (näemme porukalla usein kun vietämme iltaa, joten minulla on oiva tilaisuus kysellä heiltä).

En kuitenkaan sinisilmäisesti luota mieheni työkavereiden, etenkin miestäni puolusteleviin kertomuksiin, koska yleensähän miehet pitävät yhtä eivätkä käräytä mahdollista kusipää pettäjää. Tässäkin käytän paljon omaa harkintaani ja sydäntäni.

Näin meillä toimitaan.

Vierailija
96/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ukkeli on useampaankin kertaan ollut aloittamassa viestin laittamista, mutta joku aina tullut keskeyttämään. Eikä ole sitten kehdannut vaan tuijotella kännykkää.

Vierailija
97/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:24"]Mä oon kotona 2kk vauvan ja taaperon kanssa ja mies soitteli päivällä töistä kuulumisia ja nyt illalla kahdeksan jälkeen pikkujouluista. Kyseli miten on päivä mennyt, mitä on puuhailtu ja mihin aikaan olisi hyvä hinautua kotiin juhlimasta. Sanoin, että tulee kun joutaa ja jos menee pikkutunneille, tein hänelle pedin vierashuoneeseen ettei herätä vauvaa. Ja toivotin hauskaa iltaa ja terveisiä tutuille. Mun mielestäni ap oot ihan oikealla asialla, jos toivot että miehesi soittaisi tai laittaisi vaikka viestiä. Se kertoo välittämisestä. Ei kysymys ole siitä, etteikö toinen pärjäisi, vaan siitä että osoittaa ajattelevansa puolisoaan - joka on vielä viimeisillään raskaana. Ap:n mies on aika moukka jos ei tuon vertaa löydy tilannetajua... [/quote] Juurikin näin kiitoksia! Edes joku tajuaa :) Ap

[/quote]

Löytyy, löytyy tilannetajua, mut kun tekee gutaa, niin kuka jaksaa paksumahaisia ajatella!

Vierailija
98/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...
Ei ne miehet soitttele tai lähettele viestejä jos ovat juhlimassa.
Ap, kuinka viimesillä raskaana olet?
Ap, miehesi varmasti tietää että jos oikeasti sulle tulee joku hätä niin soitat ja laitat viestiä niin tulee miehellesikin hätä.
Ja jos sulla nyt kaikki hyvin niin rentoudu ja nauti olosta itsekses!
Laita vaikka miehelles viestiä et kaikki ok ja oo iisisti jos tuleekin kohta lähtö sairaalaan?!

Vierailija
99/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:31"]

Voihan olla, että ukkeli on useampaankin kertaan ollut aloittamassa viestin laittamista, mutta joku aina tullut keskeyttämään. Eikä ole sitten kehdannut vaan tuijotella kännykkää.

[/quote]

No juuri sitä;););)

Vierailija
100/121 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ette voi olla noin vedätettäviä, juma, kun ootte simppeleitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi