Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vauvan syntymän jälkeen lähdit viihteelle?

Vierailija
30.09.2021 |

Tästä tuli mieleen:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/846ed41c-0a86-4a4a-95da-f7e134…
Kukin tekee tyylillään, mutta itse en kyllä olis alle kuukauden ikäistä vielä jättänyt ja lähtenyt mihinkään illanviettoihin.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa maassa äiti palaa töihin kaksi viikkoa synnytyksestä, että ehkä leffassa käyminen ei ole kovin paha juttu. Paitsi av-pyhimykselle.

Mä kävin kaverin tupareissa, kun lapsi oli 3 viikkoa, pari tuntia olin. Vauva joi korviketta muutenkin eli ei imettämisongelmia. 3 kk iässä hän oli Lapissa kanssamme ja appivanhemmat hoiti, kun kävin laskettelemassa miehen kanssa. 7 kk iässä oli 4 päivää isänsä kanssa, kun kävin ulkomailla kavereiden kanssa.

Ei ole jäänyt traumoja. Nykyään lapsi on reipas ja terve koululainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku kirjoitti:

Suomalaiset siiderivalaat vauhdissaa. Hohhoijjaa. Sidukka sitä, kalja tätä. Menkää itseenne!! Lapsi on vain hetken pieni ja kasvaa nopeasti. Eikö alkoholia voi nauttia ennen lapsen tuloa tai sitten kun se on tarpeeksi vanha??

Koskeeko tämä myös isejä? Suomalaisia kaljasieppoja. Jostain syystä perinne on se, että isi vetää viinaa pään täyteen, kun äiti on synnyttämässä.

Vierailija
64/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, sitten näiden superäitien kannattaa ehkä miettiä missä ystävät on, jos ette missään pysty iltaisin käymään lapsen saatuanne. Eihän viihteellä olo aina tarkoita älytöntä dokaamista. Olen käynyt kaverini kanssa esimerkiksi leffassa, kun hänen lapsensa oli about 3-4 kk vanha. Olen myös muita ystäviä nähnyt ilman, että heillä on lapset mukana. Ei ne lapset rikki mene jos vaikka isä tai isovanhemmat tai sedät/tädit/kummit vahtivat niitä muutaman tunnin silloin tällöin. Olen myös ollut vahtimassa siskon lasta, kun lapsi oli n. 3 kk vanha, jotta vanhemmat pääsivät esikoisen kanssa elokuviin. Ihan normaali lapsi tuosta on näyttänyt kasvaneen.

Vierailija
65/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maku kirjoitti:

Suomalaiset siiderivalaat vauhdissaa. Hohhoijjaa. Sidukka sitä, kalja tätä. Menkää itseenne!! Lapsi on vain hetken pieni ja kasvaa nopeasti. Eikö alkoholia voi nauttia ennen lapsen tuloa tai sitten kun se on tarpeeksi vanha??

Koskeeko tämä myös isejä? Suomalaisia kaljasieppoja. Jostain syystä perinne on se, että isi vetää viinaa pään täyteen, kun äiti on synnyttämässä.

Kyllä mieskin voi olla äiti ja synnyttäjä eli kyllä koskee myös isejä.

Vierailija
66/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa äiti palaa töihin kaksi viikkoa synnytyksestä, että ehkä leffassa käyminen ei ole kovin paha juttu. Paitsi av-pyhimykselle.

Mä kävin kaverin tupareissa, kun lapsi oli 3 viikkoa, pari tuntia olin. Vauva joi korviketta muutenkin eli ei imettämisongelmia. 3 kk iässä hän oli Lapissa kanssamme ja appivanhemmat hoiti, kun kävin laskettelemassa miehen kanssa. 7 kk iässä oli 4 päivää isänsä kanssa, kun kävin ulkomailla kavereiden kanssa.

Onko ihan elämämm_kolulainen?

Vierailija
67/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hieman yli kaksivuotias ja tuona aikana kävin kerran veljen kanssa leffateatterissa, nopea reissu. Vaimo on käynyt pari kertaa jumpassa. Toinen lapsi tulossa, joten viihteelle... ehkä ei koskaan?

Vierailija
68/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan?

Käyminen viihteellä ei kuulu lapsien hommaajien hommaan, jos elämästä ei pysty nauttimaan ilman "viihdettä" niin sitten jättää lapset tekemättä.

Tämä. Ymmärrän jos vanhemmat käy vaikka leffassa tai syömässä mut en sitä jos käyvät baarissa tai missä tahansa juovatkaan. Tässäkään ketjussa ei varmaan kukaan (toivottavasti) ole imettänyt lastansa koska niin moni puoltaa kaljottelua vaikka lapsi on pieni vauveli. Hyi että.

Vierailija
69/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoululainen. Itse olen kauppatieteiden maisteri. Mites sinä?

Vierailija
70/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli 3kk, olin kuusi tuntia pois kun näin kavereita ja join muutaman lasillisen. Lasta vahti hänen oma isä, antoi pumpattua maitoa ja suurimman osan ajasta vauva nukkui. En nuorempana jättänyt tuntia paria pidempään mutta tosiaan kun lapsella on isäkin ja nukkuu suurimman osan ajasta niin ei ongelmaa. En olisi jättänyt kuitenkaan isovanhemmille, jotenkin oli tärkeää että noin pientä hoitaa toinen vanhempi.

Vierailija
71/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole koska on tarve korostaa sitä. Fiksut ihmiset eivät leuhki saavutuksillaan tai korosta niitä. Joku perus puli ämmä sinä olet.

Vierailija
72/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäriltä suoraan baariin ja täydet sarjat.

Senhän sinä halusit tietää ap.

Vierailija
73/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistus vaiheessa join minttuviinaa ja irvistelin, en tiedä kummalle : anuksen rusahtavalle repeämiselle vai viinan tiukkuudelle

Vierailija
74/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maku kirjoitti:

Miksi tämä koskisi vain äitejä ja synnyttäjiä? Jos esimerkiksi ei imetä ja vauva pärjää pulloruokinnalla, niin miksi äiti ei saisi käydä vaikka lapsen ollessa 6 kk juhlimassa kavereiden kanssa? Mikä on se maaginen "tarpeeksi vanha"?

Vierailija
75/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/10/12/minka-ikainen-lapsi-kestaa-yon…

Meillä isä notkui perhehuoneessa pikku Leeviä imettäen nisästään ja minä läksin Pohjois-Karjalaan, vaihoin synnärin kulahtaneet kamat verkkarihousuun, ja tyttöjen kanssa homobaarissa juotiin kaljaa auringon nousuun. Kunnes heräsin. Rapelossa. Ja mies soitti että maito oli häneltä loppunut. Ja vein punaista maitoa 4 purkkia. Ja ostin itselleni 4 kaljaa. Huh mikä päivä !

Vierailija
76/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo synnytti klo 13.34, itse olin viihteell frendein kera n klo 15.

Vierailija
77/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole koska on tarve korostaa sitä. Fiksut ihmiset eivät leuhki saavutuksillaan tai korosta niitä. Joku perus puli ämmä sinä olet.

No tässähän kysyttiin koulutusta. Sinä taidat olla se trollikoulun kasvatti, johon täällä törmää jatkuvasti. Tulee umpikeittiövibat taas.

Vierailija
78/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maku kirjoitti:

Miksi tämä koskisi vain äitejä ja synnyttäjiä? Jos esimerkiksi ei imetä ja vauva pärjää pulloruokinnalla, niin miksi äiti ei saisi käydä vaikka lapsen ollessa 6 kk juhlimassa kavereiden kanssa? Mikä on se maaginen "tarpeeksi vanha"?

No sanotaanko näin notta 40vee on jo aika elähtänyt hapankaali.

Vierailija
79/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin kanssa kahvilla noin kolme tuntia, kun vauva oli noin kolme viikkoinen. Enkö olekin huono äiti?

Vierailija
80/117 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän kysyttiin koulutusta. Sinä taidat olla se trollikoulun kasvatti, johon täällä törmää jatkuvasti. Tulee umpikeittiövibat taas.

Niin toi kysy lapsen koulutusta, ei äidin joka väittää olevansa maisteri 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi