Riittääkö vuosi 28kg laihdutukseen?
Olen 160cm ja alkuvuodesta -24 painoin 50kg. Nyt vaaka näyttää 78 kiloa Onko mahdollista painaa loppuvuodesta -25 noin 50kg?
Kommentit (17)
En usko. Kuukaudessa pitäisi lähteä melkein 2,5 kg. Aika tiukka tahti.
Jos haluat pysyvän tuloksen, anna aikaa vaikka 10 kiloa vuodessa. Tuollaisesta lihot entistä lihavammiksi kun kuuri loppuu.
Mutta menehään se nuoruus noinkin.
Laihduin 22kg normaalipainon sisällä alle puolessa vuodessa joten eiköhän tuo onnistu. Itse laihdutin ketolla, kun kroppa alkoi käyttää pääasiallisena energianlähteenä varastoläskejä niin aikamoista tahtia alkoi kilot kadota.
Laihduin 34 kg 5 kuukaudessa. Tosin painoin 114 kg aluksi. Treenasin 2 tuntia joka päivä kuitenkin joten paino putosi.
Voi riittää. Mulla lähti 30 kg vuodessa. Oon 20 cm sua pidempi ja olin sua 22 kg painavampi.
riittää, 0,5-1kg viikossa
pitkäjännitteisyyttä se kyllä vaatii
28 kg on tosi paljon
tsemppiä
Olen laihduttanut tuon puolessa vuodessa. Alkupaino 118kg, puolen vuoden sisällä 85kg.
Tuohan on sellainen puoli kiloa viikossa, eli oikein sopiva vauhti.
Itse laihdutin vuodessa 50kg, 115kg - 65kg.
Olen laihduttanut 76 kilosta 64 kiloon tammikuun alusta lähtien. Suurin osa pudotuksesta tapahtui ensimmäisen 5 kk aikana, sitten painon lasku pysähtyi ja loput 2 kg putosi nyt syksyllä.
24kg 8kk aikana ruokavalion muutoksella. Ei tarvinnut mitään ihmeellisiä poppakonsteja
Vierailija kirjoitti:
Laihduin 34 kg 5 kuukaudessa. Tosin painoin 114 kg aluksi. Treenasin 2 tuntia joka päivä kuitenkin joten paino putosi.
Onko pysynyt?
Riittää, mutta terveys siinä menee. Sulla pitäisi olla lähes 600kcal vaje JOKA päivä.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, mutta terveys siinä menee. Sulla pitäisi olla lähes 600kcal vaje JOKA päivä.
Ei mene.
Riittää