Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäjät, Gynet! Emättimen suuaukon

Vierailija
21.11.2014 |

suuruus alle kuukausi synnytyksestä, ja aukko on suuri. Palautuuko yhtään vai joudunko alkaa säästämään korjausleikkaukseen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:09"]

Suosittelen miehille nuorta rakastajatarta synnytyksen jälkeen. Saa nauttia timmistä ja piukasta:)

[/quote]

Olen mentori, on jo;)

Vierailija
22/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan orgasmini yhdynnässä vasta ekan synntyksen jälkeen ja kun odotin toista lastamme. Kahden lapsen saannin jälkeen orkut on parantuneet, saan käytännössä joka kerta ja usein monta kertaa. Ennen synnytyksiä yhdyntä kävi usein kipeää enkä voinut rentoutua. Synnytykset ja raskaudet löysytti ihan sopivasti. Eli ei mitään haittaa synnytyksistä, vain etua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 nelikiloista synnyttänyt, ei mitään ongelmia saada orgasmi yhdynnässä. Naisen kroppa on tarkoitettu synnyttämään ja palautumaan synnytyksestä. Lähes kaikki palautuu. Toki joillakin käy toisin, mutta he ovat vähemmistö. Lantionpohjanlihaksia kannatta jumpata, seksi ja orkku on parhaat jumppamuodot.

Vierailija
24/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:14"]

Sain ekan orgasmini yhdynnässä vasta ekan synntyksen jälkeen ja kun odotin toista lastamme. Kahden lapsen saannin jälkeen orkut on parantuneet, saan käytännössä joka kerta ja usein monta kertaa. Ennen synnytyksiä yhdyntä kävi usein kipeää enkä voinut rentoutua. Synnytykset ja raskaudet löysytti ihan sopivasti. Eli ei mitään haittaa synnytyksistä, vain etua.

[/quote]

Niin, sinulle!

Vierailija
25/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:14"]

[/quote]

Niin, sinulle!

[/quote]

En usko että mun synnytyksistä on ollu kenelläkään muullekaan haittaa. Mies on erittäin tyytyväinen, kyllä sen näkee naamasta. =)

Vierailija
26/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saattanut katsoa peilillä alapäätäni synnytyksen jälkeen kuin vasta monen kuukauden päästä. Oli niin hienot peräpukamat ja välilihassa ompeleet ja kaikkea. Mutta ihan soiva peli tuosta on kuitenkin tullut. Muutenkin kroppa palautui hitaasti, raskausmahakin katosi kunnolla vasta vuoden päästä. Rinnat palautui vielä hitaammin kun imetin vuoden. Parin vuoden päästä synnytyksestä rinnat oli aika lailla entisellään. Vuoden oli "silikonit" ja vuoden "rukkaset".

Vierailija
27/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille, ja tulihan tänne pakollisia joutavia huuteluitakin, ja lisää varmasti tulee, kun sakki pääsee koulusta/töistä.

Katotaan mitä mieltä mies on ja annetaan ajan palauttaa :)

ap

Vierailija
28/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:55"]

Saako kukaan teistä "seksi on mitä parhainta ja parani synnytysten jälkeen" -naisista orgasmia pelkästä yhdynnästä? Jos saa, niin saatteko yhä?

Tämä on se tärkein kysymys.

[/quote]

Mä en ihan tätä sun kysymystä ymmärtänyt, mutta siis olen saanut aina yhdynnästä orgasimin, ennen raskauksia ja kolmen synnytyksen jälkeen.

Vierailija
29/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:55"]

Saako kukaan teistä "seksi on mitä parhainta ja parani synnytysten jälkeen" -naisista orgasmia pelkästä yhdynnästä? Jos saa, niin saatteko yhä?

Tämä on se tärkein kysymys.

[/quote]

Mä en ihan tätä sun kysymystä ymmärtänyt, mutta siis olen saanut aina yhdynnästä orgasimin, ennen raskauksia ja kolmen synnytyksen jälkeen.

[/quote]

..entä orgasmin?

Vierailija
30/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole käynyt jälkitarkastuksessa vielä? Kysy siellä että onko se normaali? =)