Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäjät, Gynet! Emättimen suuaukon

Vierailija
21.11.2014 |

suuruus alle kuukausi synnytyksestä, ja aukko on suuri. Palautuuko yhtään vai joudunko alkaa säästämään korjausleikkaukseen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkitarkastus vasta vuoden vaihteessa. Liian kaukana. Oli erittäin tuskallinen synnytys. Vauvasta nautin, mutta äitiydestä täytyy maksaa ilmeisesti kova hinta. Ja koitan päivittäin jumpata ilolihaksia sen mitä muistan, mutta tuo suuaukko on valtava.

Vierailija
2/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että kyllä se siitä vielä muokkautuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä!

Vierailija
4/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, voi antaa suuseksiä suoraan kohdunsuulle!

Vierailija
5/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot siis vasta synnyttänyt niin anna nyt herranen aika kropalle aikaa palautua. 

Vierailija
6/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen on?

Vierailija
7/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk on tosi lyhyt aika. Synnytyksestä palautumiseen voi mennä vuosikin, ja pikkuhiljaa se suuaukkokin palautuu. Odottele nyt vain sitä jälkitarkastusta ensin ihan rauhassa. Nykyään on joku ihmeen ihanne, että synnäriltä pitäisi kotiutua täysin timminä kuin ei olisi koskaan raskaana ollutkaan. Todellisuus on toisenlainen.

Vierailija
8/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran mulla kesti palautua eli ei todellakaan ole tuo kuukausi jälkeen synnytyksen tilanne se miksi lopulta jää.

Vierailija
9/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suaaukko ei täysin palaudu.

Vierailija
10/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä palaudu.

Vierailija
11/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla se suuaukko kolmen lapsen jälkeen on ainakin suurentunut pysyvästi. Lihakset on hyvässä kunnossa, mutta eihän sille suuaukolle mitään voi. Ei ole kyllä mitenkään se suureneminen haitannut elämää enkä ole sitä sen kummemmin stressannut.

Vierailija
12/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ees muista miltä suuaukko näytti ennen lapsia ja niiden jälkeen. En oo ruukannu tiirailla niin tarkasti alapäätäni. Seksi on mitä parhainta ja parani synnytysten jälkeen ja se on tärkeintä. Lihakset oli aika pitkään synnytyksen jälkeen voimattomat mutta palautuivat täysin kyllä aikanaan.

Vierailija
13/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se palautuu! Älä huoli! Kuukausi on niin lyhyt aika! Itsellä auttoi se, kun mietin tarkkaan, että mikä mullistus raskaus on keholle ja synnytys. Kuukausi on lyhyt aika, se palautuu kyllä! Kun jumppaat kansa lantiopohjanlihaksia. Muista pitää kanssa välipäiviä jumpastakin, niin lihakset ehtii kehittyä levossa. :) kyllähän yksinhuoltajat löytää miehiä itelle, eli ei se alapää huonone! Mutta pointti on, ÄLÄ HUOLI, palaisit kyllä! Ja voi olla, että sulla on parempi tunto alapäässä! Mulla ainakin kävi niin ja nyt 8kk synnytyksestä! Tsemppiä vauvan kanssa! Ota omaa aikaakin välillä! :) käy vaikka elokuvissa ihan yksin!

Vierailija
14/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuu, mutta mä en usko että kokonaan palautuu. Tulevien lasten synnyttämisen kannalta onneksi ei kiristynyt, koska esikoisen ponnistaminen kirpaisi kun repesin hieman, kuopuksen ponnistusvaihe ei sattunut enkä revennyt vaikka oli monta vuotta välissä. Mutta mielestäni kyllä se aukko oli ekan vuoden tai ehkä pidempäänkin esikoisen syntymän jälkeen suurempi kuin mitä se nyt on.

Vierailija
15/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kukaan teistä "seksi on mitä parhainta ja parani synnytysten jälkeen" -naisista orgasmia pelkästä yhdynnästä? Jos saa, niin saatteko yhä?

Tämä on se tärkein kysymys.

Vierailija
16/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat sen palautuvan, miehet tietävät sen palautumattomuuden. Näin yksinkertaista..!

Vierailija
17/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari kuvaa. Tuossa ekassa piirroksessa normi vagina tokassa synnytys.Ei ole pahat kuvat voi avata.

Tuon ekan kuvan reiän reunat niin kuin repeävät/venyvät niin sitten se ei näytä enää samalta.Itse emättimen AUKKO kyllä palautuu.

http://www.skepticalob.com/wp-content/uploads/2012/02/normal-perineum.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Blausen_0294_Delivery_Crowning.png

Vierailija
18/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kenenkään persreikäkään jää ammolleen ison tuuban jäljiltä

ap malttia, kyllä se siitä vielä pienenee

Vierailija
19/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:55"]

Saako kukaan teistä "seksi on mitä parhainta ja parani synnytysten jälkeen" -naisista orgasmia pelkästä yhdynnästä? Jos saa, niin saatteko yhä?

Tämä on se tärkein kysymys.

[/quote]

Minä en saanut ennen ekaa synnytystä orgasmia yhdynnästä ollenkaan, vain klitorista suoraan hieromalla tai nuolemalla. Ekan synnytyksen jälkeen tuntoherkkyys emättimessä parani paljon ja siitä asti olen saanut orgasmeja yhdynnässä lähes aina. Eikä ollut edes äärihelppo synnytys, tuli repeämiä ja tikkejäkin. 

Vierailija
20/30 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen miehille nuorta rakastajatarta synnytyksen jälkeen. Saa nauttia timmistä ja piukasta:)