Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ikäsi, sukupuolesi, ammattisi ja kantasi homojen avioliitto-oikeuteen?

Vierailija
21.11.2014 |

Voit myös kertoa argumenttejasi, miksi kannatat/vastustat samaa sukupuolta olevien avioitumista. Tehdäänpä vähän galluppia!

Kommentit (670)

Vierailija
61/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias nainen. Olen niinsanotusti vapaaherratar. Teen hyväntekeväisyystyötä esimerkiksi tällaisten asioiden parissa ja tuen taiteilijoita. En kannata sairauksien tunnustamista normeiksi.

Vierailija
62/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:59"]157 jatkaa: kannatan Vasemmistoliittoa.
[/quote]

Epäilemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta Finlaysonin fb-seinän kommenteista voi tehdä omaa tutkimusta, että millaiset tyypit katsovat asiakseen alkaa riehumaan. Sieltä löytyy peräseinäjokelaista hitsaajaa, k-marketin kassamyyjän sijaista ja kristillisen koulun opettajaa sekä kristillisiä kansanedustajia. Ja todella monta joilla koulutukseksi on merkitty elämän koulu. Vanhahkojahan nuo näyttivät suurin osa olevan

Vierailija
64/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias opettaja, nainen, kannatan tasa-arvoista avioliittolakia. 

Vierailija
65/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]Olen 55-vuotias nainen. Olen niinsanotusti vapaaherratar. Teen hyväntekeväisyystyötä esimerkiksi tällaisten asioiden parissa ja tuen taiteilijoita. En kannata sairauksien tunnustamista normeiksi.
[/quote]

Sitten olet aika myöhässä, se juna meni jo. Mutta onneksi aina löytyy näitä vapaaherrattaria joilta löytyy enemmän asiantuntemusta kuin psykiatreilta tai geenitutkijoilta.

Vierailija
66/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 20 v, röntgenhoitaja-opiskelija. Kannatan!

Vierailija
67/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 29 v, psykologian maisteri. Ei erityistä puoluekantaa. En kannata homojen avioliitto-oikeutta enkä siihen kuuluvaa adoptio-oikeutta.

Yhtenä perusteena voisi mainita sen, ettei valtio saisi päättää, että joku lapsi annetaan homoparille normaalin perheen sijasta. Jokaisella on isä ja äiti kulttuurista ja uskonnosta riippumatta. 

Mitäköhän lapset äänestäisivät, jos heiltä kysyttäisiin, haluavatko he homoperheeseen vai perheeseen, jossa on isä ja äiti... 

Toki sateenkaariperheen lapset muodostavat kiintymyssuhteen perheen aikuisiin sukupuolesta riippumatta, koska lapsi on heistä riippuvainen. Samalla tavalla lapsi kiintyy ja puolustelee vanhempia, jotka ovat alkoholisteja, väkivaltaisia jne. Lapsen kiintymystä on siksi helppo käyttää hyväksi.

Vierailija
68/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]Olen 55-vuotias nainen. Olen niinsanotusti vapaaherratar. Teen hyväntekeväisyystyötä esimerkiksi tällaisten asioiden parissa ja tuen taiteilijoita. En kannata sairauksien tunnustamista normeiksi.
[/quote]

Homoseksualisuus ei ole ollut sairaus moneen vuoteen. Tosin syöpä tai korkea verenpaine ovat sairauksia, sallitko avioliiton niitä sairastaville?

Vierailija
69/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä taitaa käydä vain viher-vasemmistolaisia pervoja. Ihan pelottaa. 

En usko, et suomalaiset ovat näin suvakkeja. Jos kansan ääni olisi kuulunut, olisi äänestys voittanut 100-0, homojen puolella. 

Vierailija
70/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 46v, toimittaja, en kannata mutta en kiihkeästi vastustakaan. Puoluekanta jossain keskustaoikealla.

Vierailija
71/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]

Tuolta Finlaysonin fb-seinän kommenteista voi tehdä omaa tutkimusta, että millaiset tyypit katsovat asiakseen alkaa riehumaan. Sieltä löytyy peräseinäjokelaista hitsaajaa, k-marketin kassamyyjän sijaista ja kristillisen koulun opettajaa sekä kristillisiä kansanedustajia. Ja todella monta joilla koulutukseksi on merkitty elämän koulu. Vanhahkojahan nuo näyttivät suurin osa olevan

[/quote]

Aina eivät stereotypiat pidä paikkaansa. Mieheni on Pohjois-Suomessa asuva hitsaaja joka kyllä kannattaa homojen avioliitto-oikeutta ja adoptio-oikeutta. Itsekin teen aspaduunia, yliopisto opinnot ovat vielä kesken ja kannatan homoliittoja. Olemme molemmat keski-ikäisiä.

Vierailija
72/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kohtaan pieni pläjäys tulevasta; Olli-Pekka ja Juha-Pekka olivat avioliitossa, asiaan kuuluvalla yhteisellä sukunimellä Virtanen. Heidän adoptio poikansa nimi on Juha-Matti. Molemmat miehet löysivät eron jälkeen uudet rakkaat ja menivät tahoillaan avioliittoon.

Jussin lakitus tilaisuudessa olivat molemmat vanhemmat, uusine puolisoineen. Eli koko sakki juhlimassa; Juha-Pekka & Ari-Pekka Virtanen, Olli-Pekka & Olli-Matti Virtanen, sekä juhlakalu kaverinsa kanssa, eli Juha-Matti & Tasku-Matti. 

Vierailija
73/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]Olen 55-vuotias nainen. Olen niinsanotusti vapaaherratar. Teen hyväntekeväisyystyötä esimerkiksi tällaisten asioiden parissa ja tuen taiteilijoita. En kannata sairauksien tunnustamista normeiksi.
[/quote]

Homoseksualisuus ei ole ollut sairaus moneen vuoteen. Tosin syöpä tai korkea verenpaine ovat sairauksia, sallitko avioliiton niitä sairastaville?
[/quote]

Tarkoitatko nyt jotain syöpäliittoa? Salli minun nauraa. Syöpää sairastavien sukupuolisuuntautuminen voi olla kelvollinen. Homous nyt vain on sairaus joka halutaan lopullisesti laillistaa kutsumalla siyä normaaliksi. Pitäisikö syöpäkin jättää hoitamatta ja kutsua syöpäsairaita terveiksi?

Vierailija
74/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, nainen, kätilöopiskelija, kannatan tasa-arvoista avioliittolakia.

Vierailija
75/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]Olen 55-vuotias nainen. Olen niinsanotusti vapaaherratar. Teen hyväntekeväisyystyötä esimerkiksi tällaisten asioiden parissa ja tuen taiteilijoita. En kannata sairauksien tunnustamista normeiksi.
[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko nyt jotain syöpäliittoa? Salli minun nauraa. Syöpää sairastavien sukupuolisuuntautuminen voi olla kelvollinen. Homous nyt vain on sairaus joka halutaan lopullisesti laillistaa kutsumalla siyä normaaliksi. Pitäisikö syöpäkin jättää hoitamatta ja kutsua syöpäsairaita terveiksi?
[/quote]

Sairaus minkä määritelmän mukaan? Sen kun sinä sanot että se nyt vaan on? Varaanko ajan lääkärille jotta saisin hoitoa sairauteeni ja mitähän tämä hoiti olisi?

Vierailija
76/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 21, tradenomi-opiskelija, en kannata. Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mielestäni ole tasa-arvoinen jos kaikkia seksuaalivähemmistöjä ei oteta huomioon. Ja koska osa niistä on niin kieroutuneita (esim. insesti ja pedofilia) niin ei ole mitään järjenhaiventakaan laillistaa sitä. Mun mielestä homopareille voisi antaa samat oikeudet rekisteröityyn parisuhteeseen kuin mitä heteropareilla on avioliitossa, muttei sallia homoliittojen kutsumista avioliitoksi, jolloin koko avioliitto instituuttina menisi pilalle ja häpäistäisi.

Vierailija
77/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias, nainen, graafinen suunnittelija, kannatan

Vierailija
78/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, kotiäiti, en kannata.

Adoptio oikeutta ei mielestäni homopareille, muuten sama vaikka naimisiin menisi. Ja siksi ei adoptio-oikeutta koska lapsi voisi joutua esim. kiusatuksi ja syrjääntymisvaaraan.

Vierailija
79/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:33"]
Sairaus minkä määritelmän mukaan? Sen kun sinä sanot että se nyt vaan on? Varaanko ajan lääkärille jotta saisin hoitoa sairauteeni ja mitähän tämä hoiti olisi?
[/quote]

Kuten kerroin, toimin eräässä hyväntekeväisyysjärjestössä joka auttaa kaltaisiasi eksyneitä lampaita. Hoito ja tuki on ilmaista kaikille. Rahoitamne myös tutkimustyötä sairauden kartoittamiseksi. Erilaisten psykologisten hoitojen lisäksi on olemassa lääkitys. Hengellinen työ on myös tärkeä osa.

Vierailija
80/670 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 33, terveysala amk, keskusta, KANNATAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi