Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hämmästytkö joskus itsekin miltä näytät meikattuna?

Vierailija
21.11.2014 |

oho kuka tuossa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo hämmästynyt miten huonosti ammattimeikkaajat meikkaavat. Minustakin on saatu satavuotiaan horatsun näköinen.

Vierailija
2/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny ammattimeikkaajien käsien jälkiä niin paljon, että nou thanks sellaselle itse! Sama on juhlakampausten kanssa! Kerran itkin ilosta, kun kampaus olikin melkein sitä mitä halusin!! Sitä ennen lähdin kahdesti itkun kanssa tekemään uudelleen itse kampausta  juhlakampauksen teon ammattilaisella jälkeen, yhden kerran jälkeen Lähdin itkupotkuraivareiden kanssa kampaajalta samoissa merkeissä.... Olipas huonoa suomenkieltä toi lause sori kiire! 

Kerran sairaalassa olin monesti ollut yhden miehen seurana telkkarihuoneessa ilman meikkiä. Sitten yhtenä päivänä olin meikannut ja laittanut piilarit, niin tämä mies tuli esittäytymään kun ei oltu aiemmin nähty. Ällistyi kun sanoin että me kyllä ollaan istuttu tässä monta iltaa telkkaria katsomassa jo. Joo... Mua ei kyllä tunnista samaksi henkilöksi piilareilla ja vaikka olisi vaan meikkipohja ja ripsarit siinä lisäksi... Eli oon siis luonnonruma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hämmästy. Meikkaan lähes päivittäin ja perusmeikkiin kuuluu jo ihan kattava arsenaali yhtä ja toista. Harvemmin sitten laitan vaativamman meikin, mutta koska siinäkin se pohja on sama kuin arkimeikissä, niin en muutu tunnistamattomaksi. Minulle se meikattu minä on enemmän minä kuin naturelli.

Vierailija
4/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on ruskeet silmät ja vaaleet ripset. Meikkauksen myötä silmät suurenee puolella.

Vierailija
5/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyn ja ilahdun, kun ammattilainen meikkaa minut. Jos vielä tukka laitetaan kampaukselle, niin voisin sanoa olevani kaunis. Töissä menen niskaponnarilla, iho kiiltää ja vähän sellaisen homssuisen näköinen, vaikka ripsaria ja meikkivoidetta käytänkin.

Vierailija
6/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hämmästyin. Yleensä meikkaan joka päivä, mutta vuosi sitten vietin yli viikon keskellä ei mitään mökkeilemässä ja olin koko ajan ilman meikkiä. Kun sitten viimeisenä päivänä pois lähtiessä meikkasin taas normaalisti, melkein hätkähdin peiliin katsoessani. Meikkaan ihan syystä. :D Näytän paljon paremmalta meikin kanssa, kuin ilman.

Vierailija
7/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. :D

Vierailija
8/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt siitä kuinka ammattimeikkaajat meikkaavat minut kovin kevyellä kädellä. En eroa juuri laisinkaan tavallisesta peilikuvastani vaikka maksan maltaita meikkaajille. Kolme kertaa olen kokeillut ja se riittää. 

Jokaisella kerralla korostin että haluan juhlameikin koska olen menossa juhliin enkä kauppareissulle. Olen ilmeisesti niin ruma ettei minua voi edes meikillä kaunistaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän