Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vierailija
21.11.2014 |

Antakaa vinkkejä, en keksi mitään ja haluaisin suunnitella lahjan hyvin ja yllättää kunnolla!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastustarvikkeita ostin (tiesin mitä halusi/tarvitsi), mutta yleisesti, jotain harrastukseen liittyvää? Ja joku kysyi, niin n. 100 € maksoi.

Vierailija
22/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:35"]Mun mies saa lahjaksi lompakon, collegetakin, Risainen elämä -kirjan, Velipuolikuun vetovoima -kirjan ja Velipuolikuu -dvd:n. Auttoiko? [/quote]Oho, hirvee määrä aikuiselle lahjoja!

[/quote]

No niin on :) Mutta kun kaikenlaisia ideoita tulee koko ajan mieleen. Itse asiassa pitkät kalsaritkin saattaa pakettiin päätyä. Lompakko oli alkuperäinen suunnitelma. Sitten bongasin tuon Velipuolikuu-kirjan ja mies itse kiinnostui siitä Juicesta.

Ollaan kyllä aika "nuori" pari, suhteen kestoltaan siis, emme iältämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi Kaupunginosapaita. www.kaupunginosapaita.fi

Vierailija
24/27 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa uuden läppärin (600e), kaulaketju ja ranneketju oxidoitua hopeaa (380e),

autoglymin lahjapakkaus (50e), itse suunnittelmani reinot (70e), sitten herkkuja joista erityisesti pitää esim. kuivattua härän lihaa,muutamaa erikoisempaa joulusuklaata,sixpack muumi tölkkejä samaan laatikkoon herkkujen kanssa. (ei juo ollenkaan siis alkoholia muuten olisin laittanut pari erikois olutta. 

Tuossa mitä itse ajattelin,vielä aion ostaa kalsareita ja hupparin. 

Meillä ostetaan lahjoja vain jouluna toisille joten siksi isohko määrä. Tiedän jo että mies käyttää minuun myös samoisen summan ja osaa ostaa ja kuunnella pisin vuotta mitä haluan. :D

Kaksi lasta löytyy ja heidän lahjoihin on uponnut myös rahaa ja heille kaikki on jo ostettu. 

Vierailija
25/27 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Pirkka-Pekka Peteliuksen uuden levyn ja jonkun paidan. Ei oikein tule mieleen mitään järkevää. Satasen varmaan kokonaisuudessaan laitan hänen lahjoihinsa.

Vierailija
26/27 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 palan palapeli.

Vierailija
27/27 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällaisen miesten kylpytakin nimikirjaimilla: 

https://younameit.fi/tuote/miesten-kylpytakki-kirjailulla

Pehmeä paketti aina vähä mietityttää onko miehelle mieluisa, mutta tämä tulee tarpeeseen kun edellinen sen verran kulahtanut liiru:D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän