Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vierailija
21.11.2014 |

Antakaa vinkkejä, en keksi mitään ja haluaisin suunnitella lahjan hyvin ja yllättää kunnolla!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllättyy varmasti, jos hankit elämyksen. Vauhdikkaiksi haasteiksi sopii mm. benjihyppy ja crosskart-kokeilu. Mikäli haluat yhteistä aikaa teille, illallinen pimeässä on erilainen ravintolakokemus. Elämyksiä voi selailla mm. täällä: http://www.elamyslahjat.fi/

Vierailija
2/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa ainakin tuoksun ja seksilelun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien kestotilaus ja kotiinkuljetus olis jees. Onkohan sellaista palvelua missään?

Vierailija
4/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaatteko lahjat toisillenne? Vai riittäisikö lahjaksi vaikka se että tekisi joulusta ikimuistoisen? Kuten: sinulle uudet seksikkäät yövaatteet tai vaikka tonttuasu, siis joku pervotonttu.. ;)

Sitten mieti miten teidän joulu menee -oletteko kotona koko päivän vai tuletteko illalla kotiin?

Miehen voi yllättää niin että kotiovella sanot että unohtui joku kauppaan, voisiko hakea kiskalta sen. Ja kun mies menee niin laitat jo ennalta kätketyt piiloon laitetut kynttilät, viltit, suklaat, seksilelut jne ympäriinsä.

Tai sitten voisi (riippuu jos mies tykkää tälläsestä) varata ajan hierojalle, menette kylpylään, muistele missä mies on tahtonut aina käydä ja koita toteuttaa se?

Vierailija
5/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:05"]

Mies yllättyy varmasti, jos hankit elämyksen. Vauhdikkaiksi haasteiksi sopii mm. benjihyppy ja crosskart-kokeilu. Mikäli haluat yhteistä aikaa teille, illallinen pimeässä on erilainen ravintolakokemus. Elämyksiä voi selailla mm. täällä: http://www.elamyslahjat.fi/

[/quote]

Ihanaa kun tungette mainostamaan sivustoanne joka keskustelupalstalle, nyt ainakin tilaan tänä jouluna kaaaiiiikki lahjat teidän sivuilta tämän ovelan, huomaamattoman mainostuksen takia!11 not.

Vierailija
6/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:05"]

[/quote]

Ihanaa kun tungette mainostamaan sivustoanne joka keskustelupalstalle, nyt ainakin tilaan tänä jouluna kaaaiiiikki lahjat teidän sivuilta tämän ovelan, huomaamattoman mainostuksen takia!11 not.

[/quote]

Mitä v****a. Tuohan on ihan pirun hyvä ajatus. Kiitos mainostajalle! Miestäni onkin aina harmittanut, kun minä ja hänen tyttärensä olemme benjihypyn hypännyt, mutta hän ei!

Vierailija
7/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänestä yhtään enempää kuin sukupuolen? Lukeeko, liikkuuko, pelaako, metsästääkö?

Vierailija
8/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa lahjaksi lompakon, collegetakin, Risainen elämä -kirjan, Velipuolikuun vetovoima -kirjan ja Velipuolikuu -dvd:n.

Auttoiko?

Vierailija
9/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kusipää mies ei tod saa lahjaksi yhtään mitään.

Vierailija
10/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikki kun en ole edes vielä suunnitellut mitään....

mies 25 wee down to earth, tykkää msuiikista muttei soita mitään soitinta mutta varmaan haluaisi oppia.

Vierailija
11/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemale jouluaatoksi?

Vierailija
12/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Jaxuhali.<3

Vierailija
13/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Ja sinä sitten olet suhteessa se parempi ihminen. Laita osoite niin saat mitalin joululahjaksi postissa.

Vierailija
14/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:35"]Mun mies saa lahjaksi lompakon, collegetakin, Risainen elämä -kirjan, Velipuolikuun vetovoima -kirjan ja Velipuolikuu -dvd:n.

Auttoiko?
[/quote]Oho, hirvee määrä aikuiselle lahjoja!

Vierailija
15/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:35"]

Mun mies saa lahjaksi lompakon, collegetakin, Risainen elämä -kirjan, Velipuolikuun vetovoima -kirjan ja Velipuolikuu -dvd:n.

Auttoiko?

[/quote]

Vähän tylsän yksipuolisia. Ei auttanut.

Vierailija
16/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Ja sinä sitten olet suhteessa se parempi ihminen. Laita osoite niin saat mitalin joululahjaksi postissa.
[/quote]

En ole. Kusipää olen itsekin.

Vierailija
17/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan rannekellon. 10v hääpäivälahja on vielä hakusessa

Vierailija
18/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON te oikeen laitatte rahaa miehen lahjaan? ja tienaatteko paljon. t yks köyhä ja veloissa

Vierailija
19/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:35"]

Auttoiko?

[/quote]

Vähän tylsän yksipuolisia. Ei auttanut.

[/quote]

No me ollaankin vähän tylsiä. Ja vanhoja :) Mutta tiedän, että mies noista lahjoista tykkää. Armoton Velipuolikuu-fani, nykyinen lompakko vetelee viimeisiä henkäyksiään ja Juicen elämänkertaa on hiplaillut kaupassa jo monta kertaa.

Vierailija
20/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa minun tekemiä suklaakonvehteja rasian. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän