Kuka ROOLIHAHMO on mielestänne seksikäs/haluttava/...
...tai oletko kenties "ihastunut" johonkuhun? Ja nyt en puhu siis näyttelijäistä vaan nimen omaa heidän hahmoistaa elokuvissa/sarjoissa. Itselleni kolahtaa Californicationin Hank Moody (David Duchovny). Ihana renttu joka on korviaan myöten rakastunut lapsensa äitiin. Palvoo rakkautensa kohdetta ja on omistanut koko elämänsä tälle ja heidän tyttärelleen. Vaikka mokailee, on jotenkin aivan ihana symppis :)
Kertokaahan omianne?
Kommentit (238)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:19"]Gerard Butlerin ja Jeffrey Dean Morganin roolihahmot elokuvassa p.s. I love you, mutta kaikki muutkin roolit käy. :-D No ei ehkä se Morganin rooli Greyn anatomiassa...
[/quote]
Itse ihastuin häneen nimenomaan Greyn Anatomiassa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:37"]
Kelpaisiko kenellekään Patrick Jane?
[/quote]
Mä en voi ymmärtää miten joku voi pitää kys. hahmoa haluttavana, saati sitten seksikkäänä?
[/quote]
Aijaa? Minusta se on ihana.
Jännä juttu muuten, että tässä tapauksessa tosiaan pelkästään hahmo on minusta ihana. Katsoin Youtubesta muutaman haastattelun Simon Bakerista, ja vaikutti jotenkin ihan tyhjäpäiseltä miesbimbolta. En ymmärrä, miten osaa esittää noin vakuuttavasti nokkelaa miestä.
Toinen esimerkki, jossa minusta vain hahmo on ihana: Hobitti-elokuvien Kíli. Aidan Turner ei omana itsenään iske sitten tippaakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:46"]Gunvald Larsson (näyttelee Mikael Persbrandt). Swedish badass. :) nam.
[/quote]
Ou mai gaad Gunvald!!!! So agree! Niin kuuma :P
[/quote]
Siis todellakin!!! Minä oisin valmis vaikka maksamaan :D
GoT:n Khal Drogo, L-koodin Shane, Villin Pohjolan Ed Chigliaki.
Gunvald Larsson ( beck elokuvat), Daryl Dixon (TWD) ja Aragorn ( Taru Sormusten Herrasta ), siinä mun TOP3.
Salatut elämät SAKU <3
Siinä oli syy miksi aloin katsomaan salkkareita muinoin. Aina kuolasin ja mietin että tommoisen poikaystävän haluan <3
Neal Caffrey Kovat kaulassa sarjasta, Don Draper Mad menistä ja Nate Gossip Girlistä.
Pidän pahoista pojista. Sons of Anarchyn Jax <3
Vampyyri Eric (True Blood). Ned Stark (Game of Thrones). Uusi Sherlock. Kaikki Dr Who-hahmot 2005 alkaen. Cesare Borgia. Silta-sarjan naispuolinen poliisi.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:45"]
Gunvald Larsson ( beck elokuvat), Daryl Dixon (TWD) ja Aragorn ( Taru Sormusten Herrasta ), siinä mun TOP3.
[/quote] Gunvald oli muuten ihku!
Wolverine! Parasta uusimmassa X-Men-leffassa oli Wolverinen paljas herkkuperse yhdessä kohtauksessa, hot hot hot :D GoT:sta Khal Drogo JA Daenerys Targaryen, Jon Snow ja Robb Stark aika jees myös. Samoin se Robert-kuninkaan vaalea nuori aseenkantaja Lannisterien sukua ja Kukkaisritari. Viserys Targaryeniä panisin ulkonäön puolesta, mutta vastenmielinen roolihahmo muutoin... Dr. Who (kymmenes tohtori eli David Tennant). L-koodin Shane. Farscapen Aeryn Sun. LOTR:ista mieluummin Legolas kuin Aragorn - tai vaikka ne kaikki nuoret haltiamiehet (pitkät hiukset on ehdoton turn-on!)
Luke Skywalker. Iski erityisesti pienempänä. Keskeltä ei mitään joutuu yht'äkkiä kantamaan suurta vastuuta ja aikuistumaan hetkessä. Näin aikuisena ehkä joo vähän yksipuolinen hahmo, mutta silti. Se surullinen rauha, jonka skywalker ajan ja kokemusten mittaan saavutti. Jos hän iskisi silmänsä minuun, niin lähtisin kylläedelleen hänen kanssaan pelastamaan universumia.
Han Solo - Tähtien sota
Jacob - Twilight
Legolas - LOTR
Viikinkien viikinkisoturi Ragnar Lodbrok oli HOT!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:52"]Gilmoren tyttöjen Jess sekä Logan, Chuck Bass Gossip Girlistä, Holiday-leffasta Jude Law'n hahmo ja Greyn anatomian Jackson.
[/quote]
Se Greyn Anatomian Jackson näyttää kyllä upealta silminensä.
Eric Northman (True Blood) ja Dean Winchester (Supernatural)............ihanan pahoja poikia :)
Pasilan Rauno Repomies, Kimmon Kimmo ja TSH:n Aragorn.
Bonesin Angela on mun secret girl crush. Aaaivan ihana :p
Ja Iron Man aka Tony Stark aka Robert Downey Jr.<3