Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ismo Leikolako hauska. Not.

Vierailija
20.11.2014 |

Onko muita, jotka eivät lämpene Leikolan jutuille? Minusta on täysin käsittämätöntä, että hän muka olisi jopa "maailman hauskin mies".  Esim. siinä USAn finaalin kaskussa ei ollut mitään hymyilyttävää. En todellakaan tajua tuota hypetystä. 8-(

Tosin en tykkää muistakaan nyt pinnalla olevista stand-up tyypeistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, on todella hauska.

Mä taas en tykkää naamanvääntelystä, ääntelyistä ja sellaisesta "samihedberg"-komiikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä odotin enemmän, mutta makuja on erilaisia. Itselle iskee se, että supliikkia tulee koko ajan ja se on koko ajan parempaa kuin äsken sanottu. Minä väitän, että mitä vähemmillä alapäävitseillä koomikko saa ihmisen vähintään hymyilemään, sitä taitavampi hän on. 

Vierailija
4/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:10"]

Kyllä minä odotin enemmän, mutta makuja on erilaisia. Itselle iskee se, että supliikkia tulee koko ajan ja se on koko ajan parempaa kuin äsken sanottu. Minä väitän, että mitä vähemmillä alapäävitseillä koomikko saa ihmisen vähintään hymyilemään, sitä taitavampi hän on. 

[/quote]

Juu, nimenomaan alapäävitsit vetää arvostuksen heti miinukselle. 

Mielestäni en ole tosikko, mutta nämä jutut ei vaan naurata. Parasta viihdettä minulle on Rillit huurussa -tyyppinen sanailu.

Vierailija
5/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on tosiaan sinussa eikä Leikolassa? Minä olin Leikolan keikalla muutama viikko sitten ja hemmetin hauska oli...

Vierailija
6/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan ettet tykkää mistään muustakaan pinnalla olevasta jutusta ja pidät siitä myös meteliä. Sinusta on jotenkin hienoa olla eri mieltä massojen kanssa ja se saa sinut tuntemaan itsesi fiksuksi.

Vierailija
7/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:09"]

Oliko AP nähnyt edes muuta kuin sen Jenkeissä vedetyn keikan? Esim tämä on ehkä maailman hauskin stand up -pätkä:

[/quote]

Katsoin tuon Lukemisen. Ei vaan nappaa, sorry.  Oli vielä pitkitetty piina, samasta aiheesta.

Vierailija
8/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tykkää kirosanoista enkä navanalusjutuista. Mitä Leikolalla jää jäljelle, kun nuo otetaan pois? Niinpä. suomessa on hyviäkin koomikoita, mutta aika vähän sellaisia, jotka saavat mitään aikaan ilman edellä mainittuja. Se suomenruotsalainen taitaa jossain määrin osata, mutta hänenkin nimensä meni nyt muistista. Anders jotakin? Spedekään ei pahemmin alapääjuttuja viljellyt, mutta ei tullut vitseistä loppua. Sovinismia kyllä siitäkin edestä.  

Vierailija
9/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Juu, nimenomaan alapäävitsit vetää arvostuksen heti miinukselle. 

Mielestäni en ole tosikko, mutta nämä jutut ei vaan naurata. Parasta viihdettä minulle on Rillit huurussa -tyyppinen sanailu.

[/quote]

Sama täällä, myös brittihuumorista tykkään, koska heiltä juuri puuttuu nuo penis-jutut, ainakin tykkäämissäni sarjoissa. 

Vierailija
10/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:18"]

Arvaan ettet tykkää mistään muustakaan pinnalla olevasta jutusta ja pidät siitä myös meteliä. Sinusta on jotenkin hienoa olla eri mieltä massojen kanssa ja se saa sinut tuntemaan itsesi fiksuksi.

[/quote]

Jep. Sama tyyppi myös inhoaa pulled porkia eikä ikinä harjaisi hiuksiaan Tangle Teezerilla (muistan kerran AV:lta aloituksen, jossa joku oli sitä mieltä, että porukka hankkii Tangle Teezereitä vain koska ne ovat muotia ja noita pulled porkin massasyöntivalituksia on kuulunut useampaankin kertaan).

Vierailija
11/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:18"]

[/quote]

Haha, et voisi olla enempää väärässä johtopäätösten suhteen. Minua harmittaa, kun en voi osallistua yhteiseen ilonpitoon. Mutta en tosiaan maksaisi lipusta keikalle ja sitten istuisi happamana siellä hymysuiden keskellä. 

En vain tajua. Ehkä olen assburger....

Vierailija
12/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:21"]

No minä en tykkää kirosanoista enkä navanalusjutuista. Mitä Leikolalla jää jäljelle, kun nuo otetaan pois? Niinpä. suomessa on hyviäkin koomikoita, mutta aika vähän sellaisia, jotka saavat mitään aikaan ilman edellä mainittuja. Se suomenruotsalainen taitaa jossain määrin osata, mutta hänenkin nimensä meni nyt muistista. Anders jotakin? Spedekään ei pahemmin alapääjuttuja viljellyt, mutta ei tullut vitseistä loppua. Sovinismia kyllä siitäkin edestä.  

[/quote]

No me ollaan vähän samoilla linjoilla. Andre Wikström ainakin oli hauska, W-tyylin aikaan. Ja Stan Saanila myös. Mutta hekin ovat menneet alaspäin, siis alatyylisyyteen...

Vierailija
13/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkääpä mulle joku hauska Leikolan video (vähintään 5 min), jossa ei ole yhtään kirosanaa tai alapäähän viittavaa juttua. Sitten lupaan tykätä. Kyllä se, että pitä kiroilemalla tehostaa vitsiä, on junteille tarkoitettua, eikä akateemisuus sitten estä luonteen junttiutta. Nyt menen kyllä nukkumaan, mutta vilkaisen aamulla. 

Vierailija
14/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:28"]

Linkittäkääpä mulle joku hauska Leikolan video (vähintään 5 min), jossa ei ole yhtään kirosanaa tai alapäähän viittavaa juttua. Sitten lupaan tykätä. Kyllä se, että pitä kiroilemalla tehostaa vitsiä, on junteille tarkoitettua, eikä akateemisuus sitten estä luonteen junttiutta. Nyt menen kyllä nukkumaan, mutta vilkaisen aamulla. 

[/quote]

Olen ap ja tämä viesti ei ollut minulta. Ihan selvennyksenä. 

Vierailija
15/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:28"]

[/quote]

Olen ap ja tämä viesti ei ollut minulta. Ihan selvennyksenä. 

[/quote]

Ei niin, se oli minulta joka kirjoitin numerolla 4. Anteeksi ap, että unohdin mainita (ja nyt menen nukkumaan, hetken odotin löytääkö kukaan mitään). 

Vierailija
16/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sen muka hauskat hymähdys ynähdykset,maiskuttelut yms yhtä ärsyttävät kuin ne naaman vääntelyt.. muhun iskee enempi samin jutut, juurikin äänen muuntelu,ilmeet,ja alapää kakka vitsit nyt vaan uppoo aina :D

Vierailija
17/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:59"]

Onko muita, jotka eivät lämpene Leikolan jutuille? Minusta on täysin käsittämätöntä, että hän muka olisi jopa "maailman hauskin mies".  Esim. siinä USAn finaalin kaskussa ei ollut mitään hymyilyttävää. En todellakaan tajua tuota hypetystä. 8-(

Tosin en tykkää muistakaan nyt pinnalla olevista stand-up tyypeistä.

[/quote]

Jp. Kangas on hyvä.

Vierailija
18/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju. Minulle tulee alapääjutuista vaivaantunut olo ja Leíkolat ja Hedbergit vaan ärsyttää. Tykkään Simpsonien ja Family Guyn huumorista ja Conan O'brienistä enkä ymmärrä miksei se ole suositumpi Amerikassa ja joku täysin tylsä talkshow sitten taas on. Ihmeellistä mutta kaikkea ei tarvitse tajuta.

Vierailija
19/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G. Pula-aho alias Leo Jokela oli ihan hyvä. :)

Vierailija
20/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keväällä Leikolan keikalla, kesti 2,5h. Yhtään navanalusjuttua en muista (ainoa, missä muistan hänen edes viitanneen navan alle, oli, kun totesi että oli jäänyt vetskari auki). Sen sijaan ihan törkeän hauska musiikkiosio, osa siitä löytyy youtubestakin, oisko titteli joku "muusikkojen huijaus" tms. ja tarina muuttamisesta, jolle nauroin ihan vedet silmissä, siihen en ole youtubessa törmännyt.