Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uggit

Vierailija
20.11.2014 |

Kertokaa totuus Uggeista. Ovatko hyvät ja lämpimät, käytännölliset?

ennen kaikkea saako ne jalkaan, näyttävät ahtailta 90 asteen kulmassa jalkaan nähden olevilta ja jalkaan kiskottavilta

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:31"]

Aika heikko suoritus valmistajalta, jos pohjat menee heti vaihtoon. Olisiko niin että Australiassa ei ole lunta ja jäätä?

no seuraava kysymys, mistä kannattaa ostaa ne, netistä mistä?

[/quote]

aidoissa oikeissa Uggeissa ei tartte pohjaa vaihtaa. Olen myös ostanut Australiasta ohut pohjaiset Australian talveen tarkoitetut Uggit, niiden pohja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Paksummilla pohjalla varustetut on oiken hyvät Suomeen, ei mene linttaan, ei ole ohuet eikä liukkaat. 

[/quote]

Nuo minun kudotut Uggit on aidot, Englannista ostetut, ja niissä todella pohja on niin liukas ettei talviaikaan ole ulos asiaa jos on lunta tai jäätä. 
[/quote]
Joo ne on tosi liukkaat mutta olen pysynyt pystyssä omillani jo kuusi talvea

Vierailija
22/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:43"] [quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:31"] Aika heikko suoritus valmistajalta, jos pohjat menee heti vaihtoon. Olisiko niin että Australiassa ei ole lunta ja jäätä? no seuraava kysymys, mistä kannattaa ostaa ne, netistä mistä? [/quote]   aidoissa oikeissa Uggeissa ei tartte pohjaa vaihtaa. Olen myös ostanut Australiasta ohut pohjaiset Australian talveen tarkoitetut Uggit, niiden pohja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Paksummilla pohjalla varustetut on oiken hyvät Suomeen, ei mene linttaan, ei ole ohuet eikä liukkaat.    [/quote] Nuo minun kudotut Uggit on aidot, Englannista ostetut, ja niissä todella pohja on niin liukas ettei talviaikaan ole ulos asiaa jos on lunta tai jäätä.  [/quote] Joo ne on tosi liukkaat mutta olen pysynyt pystyssä omillani jo kuusi talvea

[/quote]

Minä en edes sitä ensimmäistä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:43"] [quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:31"] Aika heikko suoritus valmistajalta, jos pohjat menee heti vaihtoon. Olisiko niin että Australiassa ei ole lunta ja jäätä? no seuraava kysymys, mistä kannattaa ostaa ne, netistä mistä? [/quote]   aidoissa oikeissa Uggeissa ei tartte pohjaa vaihtaa. Olen myös ostanut Australiasta ohut pohjaiset Australian talveen tarkoitetut Uggit, niiden pohja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Paksummilla pohjalla varustetut on oiken hyvät Suomeen, ei mene linttaan, ei ole ohuet eikä liukkaat.    [/quote] Nuo minun kudotut Uggit on aidot, Englannista ostetut, ja niissä todella pohja on niin liukas ettei talviaikaan ole ulos asiaa jos on lunta tai jäätä.  [/quote] Joo ne on tosi liukkaat mutta olen pysynyt pystyssä omillani jo kuusi talvea

[/quote]

Minä en edes sitä ensimmäistä päivää.

[/quote]

mulla oli halpikset niin liukkaat etten päässyt normaalia mäkeä kävelemään ylös jos oli jäätä tai lunta. Normaalit Jenkeistä Uggin liikkeestä ostetu on ollu oikein mainiot jo 4 vuotta. Ei ongelmaa koskaan eikä missään. Pystyy jopa juoksemaan. Ihan normaalin malliset korkeavartiset saappaat mulla.