kaljaa juovat naiset
Tunnen monia naisia, jotka litkivät olutta maun vuoksi. Minulle on myös sanottu, että mausta oppii tykkäämään. Yäk!
itse aion ttulevaisuudessakin olla siideri linjalla, en ymmärrä miksi minun pitäisi oppia väkisin saamaan kurkusta alas jotain joka näyttää ja maistuu siltä miltä kuvittelen kuten maistuvan..
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:54"]
Mullekin aina illanistujaisissa tuputetaan niitä kaljoja ilmeisesti "varmuuden vuoksi", vaikka tietävät etten sitä juo. Lähes kaikki tutut juovat, eikä heistä ole tukevia tai paksunpuoleisia naisia kuin yksi.
[/quote]
Korkea aika alkaa opetella!
[/quote]
Jotkut ei vaan opi..!
Olin olutfestareilla joskus aikoinaan ja aivan käsittämätön se kirjo minkälaisia olutta tehdään, ihan täällä Suomessa.
Veikkaan, että monien ihmisten käsitys oluesta on niin rajoittunutta, että on turha käydä edes keskustelua tykkäätkö oluesta, jos kaikki oluet tähän keskusteluun lasketaan mukaan.
Minusta teidän pitäisi käydä erikseen keskustelua: Tykkäätkö siitä kusen makuisesta oluesta jota kaupoissa myydään ja oletko ikinä juonut mitään muuta kuin kusen makuista halpaolutta.
Oktober-pippaloissa oli kivaa, pikkumyötäisessä:) Sitä jengiä, aah!
Miesten kaljottelu on rajamailla, mutta naisten kaljoittelu on todella WT! Alapeukuttajat sitten hei: katsokaa millaiset "naiset" sitä kaljaa lipittää! XD
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia! [/quote] Ai että jos nainen juo sillon tällön kaljan tai pari niin sen täytyy olla lihava? Ja miesten kaljamahat on varmaan jees?
[/quote]
Empiirinen aineisto on siitä ikävä, että se näyttää faktuaalisen edustuksen sellaisenaan!:)
Seksikästä. Olutta ja punaviiniä juova nainen on seksikäs. Jeah.
Siiderissähän ei ole yhtään sokeria...eikö ole todennäköisempää että siiderin juojat ovat niitä lihavia.
Ostakaa jouluksi sahtia hyvät ihmiset. Jopa New Yorkissa kovassa suosiossa ns.paremmissa piireissä. Suomalaistenkin pitäisi ruveta arvostamaan enemmän, sitä kulttuuria ja itse juomaa.
Mikäs tän aloituksen pointti oli? Kaikki ei tykkää samoista asioista, ei se mikään uutinen ole.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:06"]Siiderissähän ei ole yhtään sokeria...eikö ole todennäköisempää että siiderin juojat ovat niitä lihavia.
[/quote]
Sokeriton siideri, tuttu käsite? Ja eipä se ole se pelkkä sokeri mikä siinä lihottaa.
Siideri se vasta laatujuomaa onkin ja tekee välittömästi ihmisestä niinsanotusti paremman :D
Voi luoja näitä keskusteluja.
Helvetti ku eilen illalla teki mieli kaljaa. Kylmää olutta , aaah....No, enpä ottanut vaan vasta huomenillalla.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:54"]
Mullekin aina illanistujaisissa tuputetaan niitä kaljoja ilmeisesti "varmuuden vuoksi", vaikka tietävät etten sitä juo. Lähes kaikki tutut juovat, eikä heistä ole tukevia tai paksunpuoleisia naisia kuin yksi.
[/quote]
[/quote]
Oliskin noin helppoo.. Ja miks yleensä pitäis? Mahtuuhan tähä maailmaan muutakin juomista ku olut.
Jotain koffia ja karjalaa tai pirkkaolutta juova suominainen on niin wt.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:06"]
Seksikästä. Olutta ja punaviiniä juova nainen on seksikäs. Jeah.
[/quote]
Silloin ja vain silloin, kun oma arviointikyky on heikoimmillaan!:)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:54"] Mullekin aina illanistujaisissa tuputetaan niitä kaljoja ilmeisesti "varmuuden vuoksi", vaikka tietävät etten sitä juo. Lähes kaikki tutut juovat, eikä heistä ole tukevia tai paksunpuoleisia naisia kuin yksi. [/quote] Korkea aika alkaa opetella! [/quote] Oliskin noin helppoo.. Ja miks yleensä pitäis? Mahtuuhan tähä maailmaan muutakin juomista ku olut.
[/quote]
Totta. Taidat olla seksikäs neiti, kun olutkaan ei maistu:)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:06"]Siiderissähän ei ole yhtään sokeria...eikö ole todennäköisempää että siiderin juojat ovat niitä lihavia. [/quote] Sokeriton siideri, tuttu käsite? Ja eipä se ole se pelkkä sokeri mikä siinä lihottaa.
[/quote]
Niinpä. Sen jälkeiset makkaraperunat, nehän ne paisuttaa:)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:59"]Olin olutfestareilla joskus aikoinaan ja aivan käsittämätön se kirjo minkälaisia olutta tehdään, ihan täällä Suomessa.
Veikkaan, että monien ihmisten käsitys oluesta on niin rajoittunutta, että on turha käydä edes keskustelua tykkäätkö oluesta, jos kaikki oluet tähän keskusteluun lasketaan mukaan.
Minusta teidän pitäisi käydä erikseen keskustelua: Tykkäätkö siitä kusen makuisesta oluesta jota kaupoissa myydään ja oletko ikinä juonut mitään muuta kuin kusen makuista halpaolutta.
[/quote]
Niinpä, ei kannata puhua oluesta jos käsitys siitä rajoittuu koffiin tai karhuun :D
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:54"]
[/quote]