kaljaa juovat naiset
Tunnen monia naisia, jotka litkivät olutta maun vuoksi. Minulle on myös sanottu, että mausta oppii tykkäämään. Yäk!
itse aion ttulevaisuudessakin olla siideri linjalla, en ymmärrä miksi minun pitäisi oppia väkisin saamaan kurkusta alas jotain joka näyttää ja maistuu siltä miltä kuvittelen kuten maistuvan..
Kommentit (51)
Suomalainen kalja onkin helvetin pahaa. Onneks asutaan belgiassa, missä saa nautiskella upeita oluita.
Onneksi en asu belgiassa jossa on siirappista ja pahaa kaljaa
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:36"]Minun avovaimo oppi vasta 34v jälkeen juomaan olutta, mutta lonkero ei sille edelleenkään uppoa (teinikännistä jääny inho)
[/quote]
Jos mun mies ei just tällä hetkellä tekis ihan muuta ku ois koneella, niin voisin luulla et oot mun mies. Sama juttu mulla meinaan!
Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia!
Makuasioita. Ei se ole niin pahaa. Mä kyllä kuulun kans niihin jota ns oppi tykkäämään siitä mausta vasta vanhempana.
Minä tykkäisin kaljaa juovasta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia!
[/quote]
En kuulu tuohon yleistykseen.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia! [/quote] En kuulu tuohon yleistykseen.
[/quote]
Arvaan, toi on sun subjektiivinen heitto!
En ymmärrä, miksi pitäisi opetella juomaan (tai syömään) jotakin sellaista mistä ei pidä. Minä esimerkiksi en tykkää siideristä, joten en juo sitä. Niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia! [/quote] En kuulu tuohon yleistykseen.
[/quote]
Arvaan, toi on sun subjektiivinen heitto!
[/quote]
Ihan faktaa. Että ei tarvitse yleistää.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:44"]
En ymmärrä, miksi pitäisi opetella juomaan (tai syömään) jotakin sellaista mistä ei pidä. Minä esimerkiksi en tykkää siideristä, joten en juo sitä. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Olet selvää älymystöä!
Neiti hyvä, eihän sitä tarvitsekaan väkisin juoda. Juo siitä mIstä pidät, niin minäkin teen.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:44"]En ymmärrä, miksi pitäisi opetella juomaan (tai syömään) jotakin sellaista mistä ei pidä. Minä esimerkiksi en tykkää siideristä, joten en juo sitä. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Jos on kyse jostain terveellisestä niin mun mielestä pitää edes yrittää. Olen itse oppinut syömään mm.sieniä ihan puhtaasti harjoittelemalla. Kaljanjuonnin treenaamiseen en kuitenkaan löydä mitään terveyttä edistävää perustetta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]Kaljaa juovat naiset, kiitos ei minulle! Usein liian tukevia ja paksunpuoleisia!
[/quote]
Ai että jos nainen juo sillon tällön kaljan tai pari niin sen täytyy olla lihava? Ja miesten kaljamahat on varmaan jees?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:44"]En ymmärrä, miksi pitäisi opetella juomaan (tai syömään) jotakin sellaista mistä ei pidä. Minä esimerkiksi en tykkää siideristä, joten en juo sitä. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Jos on kyse jostain terveellisestä niin mun mielestä pitää edes yrittää. Olen itse oppinut syömään mm.sieniä ihan puhtaasti harjoittelemalla. Kaljanjuonnin treenaamiseen en kuitenkaan löydä mitään terveyttä edistävää perustetta.
[/quote]
Ennemmin opettelisin juomaan kaljaa kun syömään sieniä. Hyi molemmat.
Tummaa olutta sen olla pitää. Hakkaa mennen tullen vaaleat litkut.
Ja itse en voi enää juoda sokerisiidereitä yhtä enempää, jos olen viihteellä, ovat ihan liian makeita.
Punkkua ja olutta minulle.
Eihän oluen edes kuulu olla hyvää. Sen kuuluu antaa hyvä känni.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:50"]Tummaa olutta sen olla pitää. Hakkaa mennen tullen vaaleat litkut.
Ja itse en voi enää juoda sokerisiidereitä yhtä enempää, jos olen viihteellä, ovat ihan liian makeita.
Punkkua ja olutta minulle.
[/quote]
Mä tykkäisin punkusta kanssa. Mutta pää ei!! Ei edes lasillista, en nyt punkulla kännejä vetäis muutenkaan. Oluella mennään siis :)
Mullekin aina illanistujaisissa tuputetaan niitä kaljoja ilmeisesti "varmuuden vuoksi", vaikka tietävät etten sitä juo. Lähes kaikki tutut juovat, eikä heistä ole tukevia tai paksunpuoleisia naisia kuin yksi.
Minun avovaimo oppi vasta 34v jälkeen juomaan olutta, mutta lonkero ei sille edelleenkään uppoa (teinikännistä jääny inho)