Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaljaa juovat naiset

Vierailija
20.11.2014 |

Tunnen monia naisia, jotka litkivät olutta maun vuoksi. Minulle on myös sanottu, että mausta oppii tykkäämään. Yäk!

itse aion ttulevaisuudessakin olla siideri linjalla, en ymmärrä miksi minun pitäisi oppia väkisin saamaan kurkusta alas jotain joka näyttää ja maistuu siltä miltä kuvittelen kuten maistuvan..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:59"]Olin olutfestareilla joskus aikoinaan ja aivan käsittämätön se kirjo minkälaisia olutta tehdään, ihan täällä Suomessa. Veikkaan, että monien ihmisten käsitys oluesta on niin rajoittunutta, että on turha käydä edes keskustelua tykkäätkö oluesta, jos kaikki oluet tähän keskusteluun lasketaan mukaan. Minusta teidän pitäisi käydä erikseen keskustelua: Tykkäätkö siitä kusen makuisesta oluesta jota kaupoissa myydään ja oletko ikinä juonut mitään muuta kuin kusen makuista halpaolutta. [/quote] Niinpä, ei kannata puhua oluesta jos käsitys siitä rajoittuu koffiin tai karhuun :D

[/quote]

Nuohan on ne äijimmät! Mutta mitkäs on miisuimmat!

Vierailija
42/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:02"]

Miesten kaljottelu on rajamailla, mutta naisten kaljoittelu on todella WT! Alapeukuttajat sitten hei: katsokaa millaiset "naiset" sitä kaljaa lipittää! XD

[/quote]

Kaikenlaiset?

Enkä tajua miksi pitäisi opetella juomaan kaljaa. Kun en tykkää niin en juo, yksinkertaista. Yleensä on alkanut vain mahaan sattua jos olen erehtynyt yhtään enemmän juomaan "totuttelumielessä". Jostain syystä olen kohtalaisen monta kertaa eri oluita maistanut ja jokainen on yhtä pahaa, enpä enää aio yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:36"]Suomalainen kalja onkin helvetin pahaa. Onneks asutaan belgiassa, missä saa nautiskella upeita oluita.
[/quote]

Onneksi niitä belgialaisia oluita saa myös Suomesta.

Vierailija
44/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oluenjuonti taitaa jakaa naisia siten, että sitä juovat vain hienostuneimmat ja sivistyneimmät (niitä erikoisoluita) ja toisaalta junteimmat (niitä hienmakuisia Siwasta, kylän ainoasta kaupasta, saatavia). Keskiverto-Kiirat sitten lipittävät siideriä ja tahkoavat keskinkertaista toimistohommaa tradenominpapruillaan ;)

Vierailija
45/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:39"]

Kyllä oluenjuonti taitaa jakaa naisia siten, että sitä juovat vain hienostuneimmat ja sivistyneimmät (niitä erikoisoluita) ja toisaalta junteimmat (niitä hienmakuisia Siwasta, kylän ainoasta kaupasta, saatavia). Keskiverto-Kiirat sitten lipittävät siideriä ja tahkoavat keskinkertaista toimistohommaa tradenominpapruillaan ;)

[/quote]

Aika hatusta vedetty analyysi. Alkuosa ehkä osittain totta, mutta että kaikki vain siideriä juovat ovat keskinkertaisia tradenomeja? :D

Vierailija
46/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen join bisseä silloin tällöin, mutta asuessani Saksassa opin pitämään oluesta. Nykyään rakastan olutta, se maku vaan on niin jees. Etenkin siis kunnolliset oluet, niistä saksalaisista tykkään, mutta kyllä monet suomalaiset panimotkin panee tosi hyviä oluita. Litkubissejäkin juon toisinaan, kyllä ne aina ällöt siiderit voittaa.

Vierailija
47/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:36"]

Miesten kaljottelu on rajamailla, mutta naisten kaljoittelu on todella WT! Alapeukuttajat sitten hei: katsokaa millaiset "naiset" sitä kaljaa lipittää! XD

[/quote]

Kaikenlaiset?

Enkä tajua miksi pitäisi opetella juomaan kaljaa. Kun en tykkää niin en juo, yksinkertaista. Yleensä on alkanut vain mahaan sattua jos olen erehtynyt yhtään enemmän juomaan "totuttelumielessä". Jostain syystä olen kohtalaisen monta kertaa eri oluita maistanut ja jokainen on yhtä pahaa, enpä enää aio yrittää.

[/quote]

Minusta kenenkään ei pidä juoda eikä syödä sellaista mistä ei pidä. Harmittaa vain joskus nämä keskustelut, kun ne pyörii lähinnä halpaoluen ympärillä. Moni niin rajoittunut, että ei edes suostu maistamaan.

Me tehtiin kavereiden kanssa niin, että kun oltiin ulkomailla ostettiin paikallisesta liikkeestä kaikkia mahdollisia olutmerkkejä ja maistettiin joka ainoaa. Löydettiin muutama tosi hyvä olut ja ostettiin niitä muutamaa merkkiä sitten loppureissun ajan.

Minusta elämään kuuluu uusien asioiden kokeilu, niin ja ymmärrän jos vatsaan sattuu, ei pidä oluen mausta jne..Mutta jotkut ei edes pientä siemausta suostu ottamaan tai jotain ruokaa sormen kokoista palaa maistamaan, se vasta white trashia on jos jokin.

T.M30v

Vierailija
48/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin nuorempana oluesta. Nykyään en saa edes puolikasta alas.

Vierailija
49/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:39"]

[/quote]

Aika hatusta vedetty analyysi. Alkuosa ehkä osittain totta, mutta että kaikki vain siideriä juovat ovat keskinkertaisia tradenomeja? :D

[/quote]

Yleistysten heikkous on marginaalien artikuloimattomuudessa!

Vierailija
50/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa totuttelussa on varmaan se pointti, että totuttelemalla lopulta tajuaa kuinka hyvää se olut on! Eli suositellaan totuttelemista, jotta voidaan levittää tätä ihanien makuelämysten ilosanomaa!

Vierailija
51/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:36"]

[/quote]

Kaikenlaiset?

[/quote]

Allekirjoitan, kissa käpälänsä tuntee!:)