Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva! Kuukuppi ÄÄNTELEHTII!!!

Vierailija
20.11.2014 |

Siitä vaan ei varoiteta missään. Itselleni on pari kertaa käynyt niin, että kuppi ollessaan melko täynnä (ja ehkä huonossa asennossa) "pulputtaa", joka on helvetin kiusallista mikäli muita on läsnä! Tänään töissä taukotilassa näin juuri kävi, työkaverit varmaan luulivat että aloin pierimään. Ei helvetti että nolotti! Aika iso miinus kyseisessä vehkeessä. Kuppi tuntui aamulla olevan ihan oikein paikallaan kun sen asensin. Meneekö sinne ilmaa vai mistä johtuu? On se inhottavaa kun koskaan ei tiedä koska kuppi alkaa pulputtamaan.

Eli te jotka vielä harkitsette kupin ostoa; tästä miinuspuolesta ei kukaan kerro missään sivustoilla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko-ohjaus?

Vierailija
42/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:55"]Monet väittävät myös, että paikallaan ollessaan kuukuppi ei tunnu. En minä tiedä, onko anatomiani jotenkin poikkeuksellinen, mutta kyllä minä olen asetanut sen kupin ihan ohjeiden mukaan ja minä tunnen kyllä sen koko ajan sisuksissani.
[/quote]

Olethan leikannut sen "johdon" ihan lyhyeksi? Sen mäkin tunnen, mutta siksi Päätinkin hankkiutua siitä eroon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikö kuppi ollutkaan täydellinen keksintö, ei venynytkään sammioksi, vaikka ap:n vuoto olisi niin vaatinut? Voi ap, sun pitää mitoittaa kuukautissuojasi vuotosi mukaan. Suoraan sanottuna ihmettelen, miten uskallat riskeerata että kuppi menee yli _töissä_. 

Mutta yksi kupin oivallisimpia ominaisuuksia onkin se, että sen kanssa oppii tuntemaan konkreettisesti oman vuotonsa määrän. Nytpä näit, että sun tyhjennysväli ei ole koko ajan 12 h.

Vierailija
44/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siihen kuppiin siis jonku merkkiäänen? En ole koskaan käyttänyy

Vierailija
45/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
46/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko siihen kaukosäädin ja paristot?

Vierailija
47/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ostaa isompi kuppi. Tuohan kertoo siitä että ilmaa pääsee kulkemaan, muuten ääntä ei kuuluisi.

Olen käyttänyt kuukuppia 8 vuotta, ja koskaan ei ole kuulunut mitään ääniä.

Vierailija
48/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:50"]

Saako siihen kuppiin siis jonku merkkiäänen? En ole koskaan käyttänyy

[/quote]

Joo. Vakioäänenä VR:n kuuluttaja kertoo, kun veriraja on saavuttamassa tietyn pisteen. "Seuraavaksi 20ml" och samma på svenska. Voit myös valita jonkun hienovaraisemman piippausäänen.

Vierailija
49/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kuulu ulos ja johtuu vaan siitä, ettet ole tyhjännyt kuppia ajoissa. itsellä "pulputtaa" jos on liian täynnä ja silloin kipitän äkkiä vessaan.

Vierailija
50/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän