Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva! Kuukuppi ÄÄNTELEHTII!!!

Vierailija
20.11.2014 |

Siitä vaan ei varoiteta missään. Itselleni on pari kertaa käynyt niin, että kuppi ollessaan melko täynnä (ja ehkä huonossa asennossa) "pulputtaa", joka on helvetin kiusallista mikäli muita on läsnä! Tänään töissä taukotilassa näin juuri kävi, työkaverit varmaan luulivat että aloin pierimään. Ei helvetti että nolotti! Aika iso miinus kyseisessä vehkeessä. Kuppi tuntui aamulla olevan ihan oikein paikallaan kun sen asensin. Meneekö sinne ilmaa vai mistä johtuu? On se inhottavaa kun koskaan ei tiedä koska kuppi alkaa pulputtamaan.

Eli te jotka vielä harkitsette kupin ostoa; tästä miinuspuolesta ei kukaan kerro missään sivustoilla.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.

Vierailija
2/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt kuppia vuoden ja vasta vähän aikaa sitten munkin kuppi äänteli, muttei pulputtanut vaan pieraisi, onneksi kukaan ei kuullut pierevää kuppiani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulla kuukuppi ollut käytössä yli 5 vuotta enkä ole tuommoista koskaan huomannut?

Vierailija
4/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillupieruja. no worries.

Vierailija
5/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku intomieli varmasti paukahtaa kohta ketjuun sanomaan, että sinulla täytyy olla vääränkokoinen kuppi.

Vierailija
6/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, pierevä ja pulputtava kuukuppi? Ettei ole tullut ihan muuta kuppia kumottua ;)

Ihanaa miten täältä oppii asioita, joista kukaan muu ei kerro! Kiitos!

Vierailija
7/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Sain päivän parhaat naurut:)

Vierailija
8/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet väittävät myös, että paikallaan ollessaan kuukuppi ei tunnu. En minä tiedä, onko anatomiani jotenkin poikkeuksellinen, mutta kyllä minä olen asetanut sen kupin ihan ohjeiden mukaan ja minä tunnen kyllä sen koko ajan sisuksissani.

Vierailija
9/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kertaa käynyt ja nyt kuppi vuosi myös ohi. Vaikea alkaa töissä korjailemaan kupin asentoa, ja kun kuitenkaan ei tiedä auttaako se. Ja sitä pieruääntä ei pysty edes kontrolloimaan mitenkään kun se tulee.

Ap

Vierailija
10/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit varmasti vain harhoja ;))

t. kuukupin puolustaja

Vierailija
11/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:55"]

Mulla on pari kertaa käynyt ja nyt kuppi vuosi myös ohi. Vaikea alkaa töissä korjailemaan kupin asentoa, ja kun kuitenkaan ei tiedä auttaako se. Ja sitä pieruääntä ei pysty edes kontrolloimaan mitenkään kun se tulee. Ap

[/quote]

seuraavaksi varmaan joku ehdottaa sinulle lantionpohjajumppaa.. ;)

Vierailija
12/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole mikään vitsi ja tästä vaarasta ei tosiaan mainita missään. Enpä ole ennen ääntelehtivää kuukautissuojaa tavannut. Jos siteen kanssa saa pelätä ohivuotoja (vaikka sitä saa kupinkin kanssa pelätä), niin kupin kanssa saa pelätä pieruja!

Ap

Vierailija
13/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä jumpassa sen kaa.

Vierailija
14/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmaan meni kupista ne yläreunan reiät umpeen, jos kerran kuppi oli täynnä? Siksi alkoi "kurnuttaan".

Vierailija
15/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:58"]

No tämä ei ole mikään vitsi ja tästä vaarasta ei tosiaan mainita missään. Enpä ole ennen ääntelehtivää kuukautissuojaa tavannut. Jos siteen kanssa saa pelätä ohivuotoja (vaikka sitä saa kupinkin kanssa pelätä), niin kupin kanssa saa pelätä pieruja! Ap

[/quote]

Minä käytän extra plus long -siteitä. Ne ovat hiljaisia kavereita. Tosin vessassa käydessä niissäkin on se repäisyääni, kun tarrantaustan irroittaa.

Vierailija
16/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ohjelmoinut mun kuukupin piippaamaan kun se on puolivälissä täynnä. Tiedän vaihtaa ajoissa, ettei tule näitä kiusallisia ääniä.

Vierailija
17/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aaapuaaa, päästäkää mut pois täältä, mää kastuuuuun"

Vierailija
18/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vikahan kupin tilanteessa varmaan oli, jos vuoti ohi ja vielä kurputti. Oli varmaan tosiaan ylitäynnä. Eli tyhjennähän rouva pikkuisen useammin kuppia, niin ehkä ensi kerralla vältyt kupluttamiselta ja ylivuodoilta. 

En kyllä antaisi sen olla vaikkapa töissä ollessa niin kauaa tyhjentämättä, että ehtii lorottaa täyteen asti! Mitenkään pelottelematta pahimmillaan voi käydä niin, että kuppi hulauttaa enemmänkin verta ulos, jos on aivan täynnä. Mulla käy joskus niin yöllä, että menee täyteen ja sitten on kiire vessaan ja saattaa kuulua ääniäkin, kun kömpii sängystä ylös. 

Vierailija
19/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:06"]

Joku vikahan kupin tilanteessa varmaan oli, jos vuoti ohi ja vielä kurputti. Oli varmaan tosiaan ylitäynnä. Eli tyhjennähän rouva pikkuisen useammin kuppia, niin ehkä ensi kerralla vältyt kupluttamiselta ja ylivuodoilta. 

En kyllä antaisi sen olla vaikkapa töissä ollessa niin kauaa tyhjentämättä, että ehtii lorottaa täyteen asti! Mitenkään pelottelematta pahimmillaan voi käydä niin, että kuppi hulauttaa enemmänkin verta ulos, jos on aivan täynnä. Mulla käy joskus niin yöllä, että menee täyteen ja sitten on kiire vessaan ja saattaa kuulua ääniäkin, kun kömpii sängystä ylös. 

[/quote]

spare us the details please....

Vierailija
20/51 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun laitat kuukupin sisälle emättimeen, sinne kuppiin jää ilmaa, vaikka se täyttyy osittain kohdunsuulla. Sitten kun kohdunsuu vuodattaa sitä kuukautisverta sinne kuppiin ja kun kuppi tulee täyteen, niin mieti nyt itse, kyllä sen ilman pitää sieltä poistua. Eikä sitä todellakaan ole paljoa, mutta pimpasta tullessa voi tuntua että sitä ilmaa tulee vaikka kuinka (vaikka oikeasti tulisikin vain muutama kupla).

Ratkaisu: tyhjennä kuppi tarpeeksi usein, ettei se täyty ääriään myöten.

ps. nuo ilmakuplat ovat hyvä ennakkovaroitus että nyt kannattaa viimeistään kipittää vessaan. Voi nimittäin kohta tulla punainen meri pöksyihin. Koska ilmalla ei ole tilaa, ei ole myöskään vuodolla -> vuotaa yli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi