Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ainetta pitäs vetää että sais siivottua?

Vierailija
20.11.2014 |

Ja olen ihan tosissani. Mikä auttaa oikeesti tähän saamattomuuteen? En jaksa eikä vaan kiinnosta. Jotenkin turhauttaa kun 1 v sotkee sitä mukaa kun jotain saa siivottua. Auttaako joku vitamiini? Vai oisko siideri tai pullo viiniä parempi? Aikoinaan ennen kun verenpainetautia sairastin concerta auttoi mut se on kielletty. Silloin sain paljon aikaiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:29"]

Miten yksi vuotias muka sotkee sitä mukaa kun siivoat?????

Mulla lapset 1v, 3v ja 5v, ja kyllä minä ainakin saan heiät pidettyä kurissa, en anna sotkea, omat lelut ja tavarat tietysti heillä on lattialla joille leikkiivät miten haluavat. Täytyy siisteyskäsitys aloittaa ihan pienestä, niin ei tule tuollaisia joille siivous on jokin kauhea haaste.

Itselleni tulee ihana olo siivouksesta! olen kylläkin puhtausalan ammattilainen ja siisteys tulee sydämmestä :) en jaksaisi sotkua ja likaa. Ihana kun vieraatkin ihastelee kuin siistiä ja nättiä on pienten lasten kodissa!

Rouva Mukavakin ehti tulla paikalle kaikista kiireistään huolimatta.

[/quote]

Tällä rouvalla on tosiaan mukavaa :) kun asiat on hallussa. Ne kun pitää alusta asti hallussa niin ei tule kaaosta, lapsille kuri!! ei mun 3 ja 5 sotke kun omat lelunsa ja nekin kerätään päivän päätteeksi, yhdessä.

Miksi se on niin vaikeaa pitää lapsensa aisoissa? ainiin kun se on niin raskasta komentaa ja opettaa.

Minun mielestä se sotkeminen ja sekasorto on niin raskasta etten jaksaisi.

Vierailija
22/25 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaikka tiskiainetta rättiin ja ala hangata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin! tää Rouva Mukava on muuten vasta 25vuotias ja kropankin kerkeän ja jaksan pitää tikissään. Lapset herää aamuisin 6-7, minä herään miehen kanssa samaan aikaan keittämään kahvit ja tekemään hänelle eväät töihin, senkin takia herään ennen lapsia että kerkeän laittaa tukan nätisti, meikata, laittaa nätit vaatteet ja johan kelpaa lähtä kerhoihin, kaupoille, kavereitten luo kahville jne...

Mahtavaa olla mahtava! :) suosittelen! siitä tulee hyvä olo.

Vierailija
24/25 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Mukava veti tässäkin keskustelussa huomion sinne,  minne se kuuluukin, eli itseensä.                                             

Vierailija
25/25 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii se, että kutsun kaverin kylään iltapäiväksi. Silloin on pakko saada kämppä siivottua lyhyen ajan sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi