Lähtisitkö vajaa vuoden ikäisen kanssa Thaimaaseen ?
Kommentit (30)
En, mutta Thaimaahan voisin lähteäkin.
En lähtisi, en kenenkään kanssa. Kuka sinne enää menee, niin paljon rikollisuutta, lapsiprostituutiota, eikä eläimillä mitään oikeuksia. Ihmiset itämaiseen tapaan näyttelevät yliystävällisiä mutta takana paljon pahaa. Miten joku voi sinne mennä, eivät ainakaan valistuneet ihmiset.
On oltu Krabilla, lapsi alle 6kk . Hyvin meni. Yölennoilla lapsi nukkui. Päivällä uitiin altaassa ja lapsi otti päikkäreitä palmun alla. Oli helppo ikä kun vielä viihtyi rattaissa vain katsellen, nukkui päikkärit säännöllisesti ja ei vielä kontannut likaisilla lattioilla.
En lähtisi, vasta sitten kun lapsen rokotussuoja on riittävä.
Thaimaahan. Thaimaahan. Thaimaahan. Thaimaahan. Jatkanko, vai menikö perille?
Meidän perhe lähtee jouluksi pohjanmaaseen.
Kyllä kotimaasessa paras on lomailla!!
En lähtis Thaimaahan vaikka maksettais. Hyi. Pöpöjä, likaa, hulluja.
En kyl lähtis ku siel on niitä Tsunamei ja kaikkee
En lähtisi. Pienten lasten on turha matkustaa. Veisin sitten kun ovat vähän isompia. Alle 3- vuotias ei tarvitse elämäänsä kovin kummoista virikettä. Jos saa korvasäryn lentokoneessa? Itse kärsin siitä ja se on todella sietämätöntä.
En kiduttaisi vauvaani. Ensimmäisen ulkomaanmatkan voi tehdä mielestäni 7-10 vuotiaana. Ihme touhua nykyään ihmisillä. Ei mitään todellisuudentajua eikä realismia.
Kyllä. Ja lähdinkin. Paratiisisaaret, ihanat ilmat, lämmin vesi, taivaallista ruokaa ja ystävälliset ihmiset. Mitä muuta haluat? Hauskaa matkaa!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:46"]
En lähtisi. Pienten lasten on turha matkustaa. Veisin sitten kun ovat vähän isompia. Alle 3- vuotias ei tarvitse elämäänsä kovin kummoista virikettä. Jos saa korvasäryn lentokoneessa? Itse kärsin siitä ja se on todella sietämätöntä.
En kiduttaisi vauvaani. Ensimmäisen ulkomaanmatkan voi tehdä mielestäni 7-10 vuotiaana. Ihme touhua nykyään ihmisillä. Ei mitään todellisuudentajua eikä realismia.
[/quote]
Öö, no ei se lapsi ehkä sitä matkaa tarvitse, mutta entä jos vanhemmat haluavat matkustaa? Sitä ei tietenkään pidä tehdä millään lailla lapsen kustannuksella, mutta jos lapsi ei siitä mitenkään kärsi, niin miksi ei. Itse en ota ko. kysymykseen sen kummemmin kantaa kun ensimmäinen lapsi on vasta mahassa, mutta on minulla ystäviä jotka ovat ihan menestyksekkäästi matkustelleet pienten lastensa kanssa, ja siitä tuskin on näissä tapauksissa ainakaan ollut näille lapsille haittaa.
Lähtisin, jos siellä olisi sitten mahdollisuus tehdä kaaleisesta laatikkoa ja matkustaa takaisin edullisesti kotimaaseen.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Mä reissasin tyttäreni kanssa paljon. Kotimaanmatkailua vauvaiässä. Eka ulkomaanmatka oli hänen ollessaan 4v. Kaikki sujui hienosti. Reissasimme lähinnä Euroopassa koska en itsekään jaksa pitkiä lentoja. Suuret kaupungit koluttu ja pienet maalaiskylätkin välillä.
Nykyään tytär katselee valokuvia ja matkat ovat henoja muistoja hänelle. Tytär nyt 20v.
Niin vajaa en ole, että lähtisin pikkulapsia rahtaamaan ulkomaille.
Ihanko oikeasti joku ajattelee, ettei pikkulapsi nauttisi lämmöstä ja auringosta ihan siinä missä aikuinenkin??
Meidän perheelle lentomatkailu on samaa rutiinia kuin toisille autoilu. Ihan vaan yksi matkustusmuoto. Mitään kipuja tai pelkoja ei ole siihen liittynyt koskaan.
ThaiMAAHAN voisin lähteä.