Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?
Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt hiuspinnejä ja muita tukkajuttuja miehen autoon, mökille ja kerran myös heidän kotiinsa. Miehen kotiin jätin hyvän hiusharjani ihan vahingossa.
Ei tämä hyödyttäisi. En koskaan käy miehen autossa, minulla on oma auto. Kotona olevan hiustarvikkeen mies selittäisi rennosti niin, että hänen sukulaistyttönsä, johon pitää paljon yhteyttä, kävi kylässä. Kaikki siteet roskiksessakin voisi selittää näin.
Mies kertoo itse jos sinussa on jotain kertomisen arvoista ja olemassaolosi muuttaa mitään. Yleensä ei.
Minä menin miehen kotiin ja sanoin tämän ex vaimolle että hänen olisi aika väistyä.
En tongi roskiksia. Pidän outona, jos joku tonkii.
Mutta aloitus oli tietenkin taas Nico-Petteri Paska-ahon kynästä. Nico tonkii äitinsä siteitä ja varmaan haistelee ja maisteleekin.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vaadimme parempia trolleja.
Tyypillinen nainen. Vaatii paljon, mutta ei tee itse mitään.
Mulla oli kerran miehen urheilupyykissä vieraat miehen alkkarit. Ei tienny itekään mistä tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin miehen kotiin ja sanoin tämän ex vaimolle että hänen olisi aika väistyä.
Et mennyt. Miksi kukaan omasta kodistaan lähtisi.
Poika, sä oot surkea tässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo tavaroiden jäämiset onnistuu yhtään älykkäämpi valehtelun osaava mies selittämään niin, että vaimo uskoo erehtyneensä. Toivoisin että toinen nainen jättäisi vaikka anonyymin kirjelapun paikkaan, josta varmasti löydän. Sitä olisi vaikea selittää, paitsi ehkä kaverin käytännönpilaksi, mutta jos siinä olisi aikoja ja paikkoja ja ns todistusaineistoa, niin olisi aika luotettava. Minulla siis on kokemusta miehestä, joka pystyy puhumaan mustan valkoiseksi.
Ihmettelen, miten yhtään älykkäämmälle vaimolle selitetään uskottavasti menkkakamat, meikit, korut ym. kotona?
Laittaa someen kuvia samaan aikaan kuin puolisoni. Yrittää kerjätä huomiota tykkäämällä kaikista hänen julkaisuistaan ja laittaa vihjailevia viestejä omaan someensa. Säälittävä tapaus.
Toivottavasti en koskaan joudu tähän maailmaan. Oma ongelma on se että mies uskoo joka ihmeen asian olevan merkki pettämisestä. Outo tuoksu, puhelimestani tuli keskellä yötä jokin ääni, olin kaksi tuntia poissa enkä vastannut puhelimeen etc. Kun en siis ollut tekemässä mitään ihmeellistä.
Kävi ihan ovella ilmoittamassa itsestään.
Onko miehesi tarjoilija tai taksi kyllä niillä on kovaa kyytiä jo työn puolesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitipuoleni teki näin äidilleni. Äidillä ei ollut mitään osuutta taloon, eikä mitään eväitä taistella isääni vastaa. Nämä tuskin on ainoat tapaukset. Eikö ole vähän tylsää keskustella, jos kaikki on sinusta vain valhetta ja sinulla ei ole muuta annettavaa kuin 0/5?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en koskaan joudu tähän maailmaan. Oma ongelma on se että mies uskoo joka ihmeen asian olevan merkki pettämisestä. Outo tuoksu, puhelimestani tuli keskellä yötä jokin ääni, olin kaksi tuntia poissa enkä vastannut puhelimeen etc. Kun en siis ollut tekemässä mitään ihmeellistä.
Surmatun Gabby Petiton isä: ”Lähtekää huonoista suhteista”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitipuoleni teki näin äidilleni. Äidillä ei ollut mitään osuutta taloon, eikä mitään eväitä taistella isääni vastaa. Nämä tuskin on ainoat tapaukset. Eikö ole vähän tylsää keskustella, jos kaikki on sinusta vain valhetta ja sinulla ei ole muuta annettavaa kuin 0/5?
Vähän vastaava tarina täälläkin. Äitini ja isäni rakensivat taloa. Äiti hoiti neljää lasta kotona, kun isä oli rakennuksilla uuden naisensa kanssa. Äiti ja me ei koskaan muutettu tuohon taloon.
Sidepakettini sisään oli kirjoitettu: ”toivottavasti sua ei haittaa, että lainasin yhden….jos toisenkin”
Kirjoitin kirkkaan punaisella huulipunalla WC-n peilikaapin sisäpuolen oven:
I WAS HERE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M ä laitoin mun mustat pitsireunaiset pikkarit pesukoneeseen miehen mökillä vaimon löydettäväksi...
Miksi? Mitä tyydytystä siitä sait?
Emmää oikeasti. En oo näin ilkeä. Tää oli nyt sellainen palstajuttu toisesta ketjusta ;-)
0/5
Vaadimme parempia trolleja.