Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa laihdutus?

Vierailija
03.09.2006 |

Te, jotka olette onnistuneet pitämään painon alhaalla, miten olette lopetelleet laihduttamisen? Tällä ruokavaliolla laihtuminen on ollut todella helppoa. Hidasta, 2kg/kk vauhtia, mutta ei takapakkeja. Ongelma onkin, että tällä tavalla syöden laihdun koko ajan hiukan, mutta nyt se ei ole enää tarpeen eikä terveellistäkään. En kuitenkaan -tietenkään - halua, että paino riistäytyy taas ylös. Mitä kannattaisi syödä enemmän, että paino pysyisi juuri tässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pysähtyi mun hyvänolonpainoon (55kg) ja edelleen syön ihan samalla tavalla kuin laihduttaessani. Paino on pysynyt samana nyt jo 1v7kk.

T. Elämäntapatyylinä Atkins/Heikkilä

Vierailija
2/3 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli karsinut makeita herkkuja, syönyt enemmän kasviksia ja pienentänyt annoskokoja hiukan. En ikinä maailmassa suostuisi mihinkään karppailuihin. Rakastan puurojani, ruisleipiäni ja hedelmiäni aivan liikaa sellaiseen. En halua pakottaa itseäni mihinkään pakkopulladieettiin. Mutta tällä tavalla elellen lähtee jo kohta liikaa. Nyt painoa enää 43 kg!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sua mihinkään dieettiin ollut houkuttelemassakaan, kunhan vastasin sun kysymyksees. Mun puolesta saat syödä vaikka pelkkää puuroa, evvk. Ihan turhaa syyttää karppeja hyökkäävästä asenteesta, tässähän se taas nähtiin miten päin se oikeesti menee.

T. Se heikkiläläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi