Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olet yhteydessä mieheesi kun hän on poissa kotoa?

Vierailija
20.11.2014 |

Eli kun mies on vaikka vkl reissussa, poikien kanssa viettämässä iltaa, baarissa jne missä tahansa muualla kuin sinun kanssasi niin kuinka usein soittelette ja lähetätte viestejä? Omani voi mennä ulos poikien kanssa ja olla vaikka koko illan 10h laittamatta mitään viestiä vaikka olen niitä häneltä toivonut. Mutta ei :( tulee niin kurja olo kun ei voi edes mun mieliksi välillä kertoa missä menee ja mitä kuuluu.
Ex-mies laittoi yleensä 2h välein viestiä tai soitti.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just parin tunnin välein :)

Vierailija
2/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kokonaan yhteydenpidon mieheen kun ollaan erillään. Kummasti on alkanut soittelemaan ja viestimään kun en perään kysele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran illassa silloin kun on poikien kanssa jossain. Miksi niitä viestejä pitäisi koko ajan laittaa? :)

Vierailija
4/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä koko vklp ettei soitella tai laiteta viestiä. Toisinaan, jos on paljon asiaa, niin saatamme soitella useamman kerran päivässä. Luottamus pelaa niin ei tarvitse hysteerisesti tavoitella toista 2 h välein. Ja kyllä, rakastamme ja ikävöimme toisiamme, mutta se ei vaadi toisessa roikkumista.

Vierailija
5/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö sulle sitten niin että heti ekana iltana jo alkoi soittelemaan vai että ensin meni pari kertaa niin että ei yhteyttä pidetty ja sitten vasta alkoi pitämään? Pelkään pahoin että mun mies ei kyllä pitäisi yhteyttä vaikka itse lopettaisin. Hän on sanonut että ei halua olla puhelin kädessä, vaikka omasta mielestä jos kerran kahteen tuntiin laittaa viestin ja siihen menee minuutti niin ei olisi iso rasti

Vierailija
6/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhdyntöjen välillä.

Vierailija
7/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kavereidensa kanssa ulkona, niin yleensä kysyn kerran onko hauskaa ja miten menee. Jos olen vielä hereillä kun alkaa olemaan pilkku niin saatan laittaa viestiä, että mihin bussiin kerkeät yms. Joskus mies laittaa illan aikana omatoimisesti viestiä tai kuvia, joskus ei. Mut vähintään kerran viestitellään.

Vierailija
8/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä jo sanon miehelle että olisi kiva jos olisi yhteydessä illan aikana ja se on mulle tärkeetä ja hän ei silti voi olla, nii se on silkkaa kusipäisyyttä minua kohtaan :/ ei siis arvosta toivettani. Ja itse haluan aina kertoa mitä illan aikana tapahtuu kun olen itse liikkeellä.

Ap

Vierailija
9/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa. Asiat on yleensä sellaisia oikeasti välttämättömiä ja kiireellisiä. Meille niitä ovat olleet asunnonhankinta, joku kiireellinen muu hankinta tai vastaavat. Mikään kotitalouskriisi-tyyppinen ongelma, kuten "Missähän sakset on?" ei vielä ole yhteydenoton arvoinen kriisi. Voi siis mennä yli vuorokausikin, ettei olla yhteydessä, jos eri paikkakunnalla. Yleensä kuitenkin yhden viestittömän illan jälkeen aamulla tulee joku viesti, jossa kuulumiset lyhyesti ja joku toivotus. Muuten tapahtumat ehtii kyllä kerrata sittenkin kun nähdään.

Mitä järkeä miehen omassa ajassa on, jos se täytyy viettää viestejä sinulle lähetellen?

Vierailija
10/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on baarissa tai iltaa viettämässä jossain en soita ikinä.  Tulee kun ehtii.

Silloin kun olemme jompikumpi työmatkoilla tai muuten reissussa soitamme ensimmäisenä aamulla ja illalla ennen illalliselle lähtöä. Näin on tehty aina.

Vierailija
11/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä aika vahvoja ja itsenäisiä naisia. Ystäväpiirissäni kuitenkin tiedän että kumppanit ovat yhteydessä keskenään iltojen aikana.

Ap

Vierailija
12/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää omia näkemyksiä :)

Vierailija
13/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan ole ollut nk viikonloppureissuilla kavereitten kanssa. Käy baarissa ehkä kerran kahdessa kuussa. Kun lähtee baariin en soittele enää perään, joskus soittelin ja laittelin viestiä. Olen halunnut nykyisin antaa ihan täydellisen vapaaillan. Mieskään ei enää ilmoittele itsestään. Olisi ihan kiva jos ilmoittaisi, mutta ehkä haluaa varoa herättämästä lapsia. 

Vierailija
14/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tämmösiä lukiessa tuntuu että kyllä mua sitten yritettiin viilata silmään ja pahasti. Olin siis suhteessa (yli 2 vuotta vielä olenpa idiootti) jossa ei nähty yleensä miehen kanssa kuin 1,5-2 viikon välein, ja mies oli sitten tosi huono pitämään yhteyttä siinä välissä. Kun mä ehdotin että voitais vaikka soitella siinä välillä kerran tai pari tai laittaa viestiä muutaman päivän välein, niin mies syytti mua takertuvaksi! Siis ei helvetti, mua suututtaa vieläkin kun syytettiin ihan aiheetta tolleen. No, se mies ei minusta oikeasti välittänyt ja opin sen kantapään kautta. Jos olisin vaatinut 2h välein viestiä, oisin ymmärtänyt syytökset.

Ymmärrän siis todellakin ap:ta, don't get me wrong, mutta ehkä noin usein viestittely on vähän liian usein? Mutta kyllä kerran päivässä hän voisi sua muistaakin. Toisaalta sä olet pyytänyt sitä, ja munkin mielestä on mieheltä epäkunnioittavaa olla vastaamatta sun toiveisiin. Varsinkin kun sun exä teki niin oma-aloitteisesti. Mutta onneksi sun mies ei ole sentään niin paha tapaus kuin tuo minun ex.

Vierailija
15/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pidemmällä reissulla niin hyvänyön viesti tai puhelu (se laittaa joka käy eka nukkumaan). Jos on illanvietossa niin soitetaan/viestitään jos on asiaa, muuten laittaa viestin jos ei tulekaan kotiin niihin aikoihin kun on arvioinut ja antaa uuden arvion (siis tyylillä sanonut että tulee puolitaöin ja jos olta jatkuu niin laittaa viestiä että jää vielä parille, tulee kahen aikaan). Tämä siis ihan kunnioituksena asuinkumppania kohtaan ettei tarvi huolestua.
Mut ei se nyt mitään "Ikävä sua hanipupu" viestejä laita jos on poikain kanssa liikenteessä. Tai joskus laittaa mutta sillon on yleensä ollut tylsä ilta :) En mäkään sille "turhia" viestejä laita jos oon kaverin kanssa. Sehän olis epäkohteliasta olla puhelin kädessä jatkuvasti kun on kaverin kanssa.

Vierailija
16/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että 2h välein voi olla liian usein mutta en ole sitä vaatinutkaan. Vaan että jos mies lähtee klo 18 ja tulee kotiin klo 04 niin siinä voisi vaikka pari kertaa laittaa viestiä. Tai jos menee baariin klo 23 ja lähtee sieltä klo 04 niin siinä välissä voisi jotain laittaa varsinkin kun tietää että se olisi mulle tärkeetä

Ap

Vierailija
17/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvii baarista viestitellä, en ole mustasukkainen enkä epävarma. Enkä itsekään laittele viestejä jos olen tyttöjen kanssa "radalla".  Viikonloppureissuilta soitellaan muutaman kerran.

Jos on oikeaa asiaa niin soitetaan/viestitellään.

Vierailija
18/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 12:39"]

Täällä on kyllä aika vahvoja ja itsenäisiä naisia. Ystäväpiirissäni kuitenkin tiedän että kumppanit ovat yhteydessä keskenään iltojen aikana. Ap

[/quote]

Ei tulisi mieleenikään häiritä toisen illanviettoa! Ehkä jos joutuisin lähtemään sairaalaan vaikka lapsen kanssa soittaisin mutta muuta syytä en ymmärrä. Johan työkaverit/ystävät nauraisivat kun muija pommittaa koko ajan... Suhteemme perustuu vapaaehtoisuuteen ja luottamukseen.

11

Vierailija
19/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mikään ärsyttävämpää, kun naisten kanssa iltaa viettäessä kaikilla muilla on luurit kädessä ja siellä sitten whatsapataan koko ajan hanipupun kanssa??!

Meillä puolin ja toisin joko ei viestitellä ja soitella yhtään, laitetaan joku hyvänyöntoivotus tai laitetaankin paljon viestiä ja kuvia, jos halutaan kovasti jakaa illan hyvää fiilistä.

Enimmillään olen ollut soittelematta/viestimättä miehelle (ja lapsille) 5 päivää. Ei vain ollut mitään erityistä asiaa.

Vierailija
20/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen enkä kaljailloista viestittele enkä soittele.

Mutta en myöskään soittele vaimolle kun hän on vijhteellä kavereidensa kanssa. Tulee kotiin sitten kun tulee.

Yhdessä olomme perustuu vapaaehtoisuuteen. Silloin ei ole tarvetta valvoa. Ja ikävää kyllä aikuinen kestää muutaman tunnin ja vuorokauden.

Joillekin kavereille eukot ei anna saunailloissa hetken rauhaa. Näkee miten kavereita stressaa. Saunailta piloilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä