Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän perheen vessalukemiset? :-)

Vierailija
19.11.2014 |

Meillä siististi valk. rottinkisessa lehtikorissa Playboy, TM, TK,  MeNaiset, Anna ja Koiramme lisäksi satunnaiset mainokset :-)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:45"]

Ei todellakaan lueta mitään vessassa! Sinne mennään asioille ja sitten pyllyn pyyhkinnän ja käsienpesun kautta pihalle. Ällöttää ajatus siitä kuinka jotain lehtiä lojuisi vessan nurkassa keräämässä bakteereja.

En ymmärrä jos jotkut ihmiset tosissaan lukevat jotain pytyllä? Kuinka kauan siellä oikein istutte?

[/quote]

Tutkittu juttu, että lukeminen nopeuttaa ulostamista.

[/quote]

Jos mulla olis vielä nopeampaa niin sama tehdä housuun, ei ehdi pöntölle. Silloin kun mun kakka päättää tulla niin se kans tulee.

Vierailija
22/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

National Geography, Tieteen Kuvalehti ja Historia-lehti löytyy vessasta tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:46"]

Ei todellakaan lueta mitään vessassa! Sinne mennään asioille ja sitten pyllyn pyyhkinnän ja käsienpesun kautta pihalle. Ällöttää ajatus siitä kuinka jotain lehtiä lojuisi vessan nurkassa keräämässä bakteereja.

En ymmärrä jos jotkut ihmiset tosissaan lukevat jotain pytyllä? Kuinka kauan siellä oikein istutte?

[/quote]

Onko sulla vessassa hammasharjojakaan? Tai hiusharjoja? Yleensäkään mitään keräämässä bakteereja?

[/quote]

Ei ole. Meillä on kylpyhuone ja vessa erikseen. Vessaa vedettäessä bakteerit sinkoilevat ympäriinsä joten älkää nyt hyvät ihmiset pitäkö missään nimessä hammasharjoja vessassa ja jos on pakko niin sitten ovellisessa kaapissa. 

[/quote]

Mä en kestä teitä:D. hauskoja juttuja..:).

Vierailija
24/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös idea ollut se että av-mamma on sosiaalinen myös vessassa. Ovet on selällään ja koko perhe osallistuu. Eiköhän lukemisharrastus liity myös tähän. Lukeminen kannattaa aina, myös paskoessa käsi kädessä miehen ja lasten kanssa. Siinä on kätevä lukea iltasadut lapsillekin.

Vierailija
25/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt. Miehenne katsoo kelloa ja pohtii kauankohan vaimo vielä vääntää naama punaisena torttua ja selaa MeNaisia.. todella seksikästä? Hyi helvetti. Ei ihme jos mies vilkuilee muihin pöytiin. Pidän perse paljaana huvikseen istumista miesten ällönä tapana.

Vierailija
26/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä siellä Huumeasema Zoo-kirja :)

Vierailija
27/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:53"]No nyt ymmärrän miksi niin monen av-mamman paska pinttyy perseeseen niin että se pitää joka kerta pestä vessassa käydessä.. 
[/quote]
Niitä keskusteluja kun olen lukenut niin tää kommentti sai mut repeämään. Kiitos, pelastit just paskan päivän, hyvä mennä nukkumaan :D

Vierailija
28/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan koirani mukaan seuraksi vessaan, jos pitemmälle hädälle tarve.

Vierailija
29/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:05"]

Miettikää nyt. Miehenne katsoo kelloa ja pohtii kauankohan vaimo vielä vääntää naama punaisena torttua ja selaa MeNaisia.. todella seksikästä? Hyi helvetti. Ei ihme jos mies vilkuilee muihin pöytiin. Pidän perse paljaana huvikseen istumista miesten ällönä tapana.

[/quote]

Hah, meillä se on mies ja poika jotka viettävät eniten aikaansa vessassa :D Minä saan itse jalat ristissä käydä hoputtelemassa kun tartteis itekin päästä pissalle.

Vierailija
30/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Onko sulla vessassa hammasharjojakaan? Tai hiusharjoja? Yleensäkään mitään keräämässä bakteereja?

[/quote]

Ei ole. Meillä on kylpyhuone ja vessa erikseen. Vessaa vedettäessä bakteerit sinkoilevat ympäriinsä joten älkää nyt hyvät ihmiset pitäkö missään nimessä hammasharjoja vessassa ja jos on pakko niin sitten ovellisessa kaapissa. 
[/quote]
Jos ei oo ovellista kaappia?

Vierailija
31/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallu mukaan kans!

Vierailija
32/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkari täällä kanssa :) välillä voi venähtää, jos mielenkiintoinen tarina kesken.

Vierailija
33/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme monikulttuurinen pariskunta, jossa avovaimo osaa suomea varsin hyvin ja minä osaan hänen äidinkieltään kohtalaisesti. Jossain vaiheessa keksimme, että kun kuitenkin molemmat viihtyvät asioilla sen 5-20 minuuttia kerrallaan, niin ajan voi käyttää hyödyksi, eli vieraiden kielten opiskeluun. Nykyään meillä on tapana laatia ja täyttää erilaisia kielitehtäviä istunnon aikana, niin että toinen voi sitten paneutua niihin omalla käynnillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi