Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisuusketju! Mitä positiivista sinulle on tapahtunut tänään?

Vierailija
19.11.2014 |

Mitä positiivista koit tai näit tänään? Tai mitä teit itse jollekin toiselle?

Aloitan: sain eskarista kehuja pojan kohteliaasta ja toisia huomioivasta käytöksestä. Tuli hyvä mieli ja olo, että on kuitenkin jotain tehnyt oikein kasvatuksen suhteen.

Itse koitin hymyillä rohkaisevasti kaupassa äidille, jonka lapsi sai raivokohtauksen kun ei saanut jotain mitä halusi. Toivottavasti äiti ainakin otti sen rohkaisevana eikä vittuiluna. Oli tarkoitettu tsempiksi. Tuttu tilanne.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystarkastaja tiputti hymynaaman työpaikalla vain toiseksi parhaimpaan, vaikka pelotteli tiputtavansa vielä huonompaan. :)

Vierailija
42/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla että olen terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi karkkia ja nyt nukuttaa uhmaikäistä lastamme :)

Vierailija
44/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena asennettu noin 4 viikkoa sitten ja kaikki hyvin. Tyytyväinen valintaan!

Vierailija
45/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tekemään oikeita töitä koulussa pitkästä aikaa. Viimeiset kaksi viikkoa ollaan vain siivottu, koska opettajamme on sairaslomalla astman takia.

Vierailija
46/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään oikein löydy mitään. Mulla on ollut pää kipeä, rytmihäiriöitä, stressaa, masentaa ja itsetunto tuntuu notkahtaneelta. Ja rintoihin sattuu. No, näin sentään mukavaa tuttavaa, en tosin osannut oikein iloita siitäkään tänään. Ja hetken aikaa näin taas paljonkin mieltä eräässä tekemässäni asiassa. No, aurinko paistoi hetken niin, että tuntui etäisesti keväiseltä.

Vierailija
47/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan fysiikantunti oli mielenkiintoinen, pitkä viikonloppu alkoi, mies paistaa joulutorttuja :)

Vierailija
48/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pontevat kehut ammattitaidostani ihmiseltä, joka ymmärsikin jotain asian päälle. Tekee hyvää! Kyllähän minä itse olen taitoni tiennyt koska näen hyvät tulokset ja huomaan muiden työssä virheitä joita en ole moneen vuoteen enää itse tehnyt, mutta on jotenkin rankkaa jos muut eivät anna tunnustusta. Siinä alkaa hävetä, ja ihmetellä onko omassa arvostelukyvyssä kuitenkin jotain vikaa.

Parasta asiassa on, että aiemmin olen häpeillyt kiitoksia, koska olin ahdistunut ja puolustuskannalla. Olen näköjään päässyt siitä vaiheesta yli. Mutta nyt jäi positiivinen tunnelma koko päivään. Illalla kehuin omaa lastani niin että yllätyin itsekin, ja huomasin miten vähän sitä tulee tehtyä oikein sillälailla perusteellisesti. Ei se ole lainkaan sama juttu, jos kiittelee jostain hyvästä yksittäisestä teosta tai rutiininomaisesti. Pojalla naama oikein loisti!

Vierailija
49/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti kissan lääkärissä, eikä mun tarvinnutkaan mennä, ja vielä senkin jälkeen sain syödä vikan jäätelön pakkasesta!

Vierailija
50/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli kivaa partiossa. Tuli itsellekin hyvä mieli.

Vierailija
51/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin mun Masterin kanssa vihdoin sovittua ens viikolle tapaaminen. Hitto mä vihaan vaniljaystävättäriä ja niiden ripustautumista!

Vierailija
52/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ostettua 17 litraa maitoa hintaan 5,40e läheisestä marketista :) olen nyt 6-7 viikkoa käynyt hakemassa sieltä loppuviikon maidot keskiviikkona ale hintaan (viim käyttöpäivät viikonloppuna) ja säästänyt n. 5-10e/vk maidossa + löytänyt myös muita alennuksia sieltä! Tulee tarpeeseen nämä säästöt ^^

Olen tukenut ystävää ikävässä tilanteessa.

Vierailija
53/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuoden raittiuden jälkeen siiderihörppy maistui taivaalliselta!

Vierailija
54/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että hoitovapaalta palattuani minulla ei ole enää töitä nykyisessä yksikössäni. Tarjosivat toisen paikan samasta vaativuusluokasta huomattavasti lähempää. Säästän päivässä 2 tuntia työmatkoissa ja näen lapseni ihmisten aikaan. 

Vierailija
55/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle päivälle?

Vierailija
56/59 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain useita yläpeukkuja aaveellä. Ehkä sain jonkun hieman hymyilemään.

Vierailija
57/59 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin Jumalan ja Enkeleiden läsnäolon, suojauksen.. nyt minulla on turvallinen olla ja tunnen itseni tärkeäksi, rakastetuksi. <3 En ole "himoauskovainen" tai en kuulu mihinkään kirkkoon, en seurakuntaankaan. Silti uskon Jumalaan, rukoilen ja saan siitä voimaa, rakkautta ja rauhaa!

Juttelin myös siskoni kanssa, saan häneltä pyykinpesukoneen, kun hän ei enää itse sitä tarvitse. Ihana sisko.

Kävin ostamassa tortilla-ainekset ja punaviinipullon v-lopuksi, olen ihan täpinöissäni niistä. Tuntuu juhlalta vaikka ei ole juhlia. Rauhallinen koti-ilta, sauna, kasvonaamio, hyvää ruokaa ja juomaa. Aijon hemmotella itseäni ja pitää itseäni hyvänä. <3

Muistakaa tekin hemmotella ja rakastaa itseänne ja toisianne, olette sen arvoisia! <3

Vierailija
58/59 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kompuroimassa pyöräni kanssa varastosta kun tuntematon poika tuli varta vasten pitämään minulle varaston ovea auki. Hämmennyin ja osasin vain sanoa kiitos..mutta usko yhteiskuntaan palautettu:-)

Vierailija
59/59 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan lauantai-illan alkuperäiset suunnitelmat peruuntuivat, mutta niiden tilalle tulikin tänään ihan yllättäen kutsu illanviettoon :)