Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisuusketju! Mitä positiivista sinulle on tapahtunut tänään?

Vierailija
19.11.2014 |

Mitä positiivista koit tai näit tänään? Tai mitä teit itse jollekin toiselle?

Aloitan: sain eskarista kehuja pojan kohteliaasta ja toisia huomioivasta käytöksestä. Tuli hyvä mieli ja olo, että on kuitenkin jotain tehnyt oikein kasvatuksen suhteen.

Itse koitin hymyillä rohkaisevasti kaupassa äidille, jonka lapsi sai raivokohtauksen kun ei saanut jotain mitä halusi. Toivottavasti äiti ainakin otti sen rohkaisevana eikä vittuiluna. Oli tarkoitettu tsempiksi. Tuttu tilanne.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki herkullista ruokaa ja keitti kahviakin mulle kun maha on kipeä menkkojen takia.

Vierailija
2/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli työmatkalta päivää aiemmin kuin yleensä.

Sain lähetettyä yhden työhakemuksen.

Muuten on ollu aika paska päivä. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jutella vaikeista asioista ystävällisen ihmisen kanssa.

Sain äitini nauramaan.

Vierailija
4/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu rakkaalta mieheltäni, kenet viimeksi näin 3 vko sitten

Vierailija
5/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin uuden leikin ja naurettiin kaksi vuotiaan kanssa koko iltakylvyn läpi. Taaperoiden hysterianauru on suloista ja tarttuvaa

Vierailija
6/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä: eräs asiakkaani oli menestynyt yhdessä jutussa tosi hyvin ja se oli osittain myös minun tekemäni suunnitelman ansiota. Paikan toimari tuli kiittämään ja koin suuren onnistumisen tunteen.
Toisen asiakkaan kanssa oli kiva juttutuokio ja lopuksi halattiin. Tuli hyvä mieli.

Käytiin äidin kanssa kahvilla keskustassa ja vähän ostoksilla ja oli tosi kivaa.

Miehen kanssa oli ihana ilta, parisuhteen haasteet ovat historiaa.

Kaiken kaikkiaan olen tosi onnellinen ja onnekas. Kiitollinen kaikesta.

Vierailija
7/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:30"]

Sain pontevat kehut ammattitaidostani ihmiseltä, joka ymmärsikin jotain asian päälle. Tekee hyvää! Kyllähän minä itse olen taitoni tiennyt koska näen hyvät tulokset ja huomaan muiden työssä virheitä joita en ole moneen vuoteen enää itse tehnyt, mutta on jotenkin rankkaa jos muut eivät anna tunnustusta. Siinä alkaa hävetä, ja ihmetellä onko omassa arvostelukyvyssä kuitenkin jotain vikaa.

Parasta asiassa on, että aiemmin olen häpeillyt kiitoksia, koska olin ahdistunut ja puolustuskannalla. Olen näköjään päässyt siitä vaiheesta yli. Mutta nyt jäi positiivinen tunnelma koko päivään. Illalla kehuin omaa lastani niin että yllätyin itsekin, ja huomasin miten vähän sitä tulee tehtyä oikein sillälailla perusteellisesti. Ei se ole lainkaan sama juttu, jos kiittelee jostain hyvästä yksittäisestä teosta tai rutiininomaisesti. Pojalla naama oikein loisti!

[/quote]Mieti millainen positiivisen kehumisen ketju tuossa voi olla takana! Aamulla mies kehuu vaimoaan, että olet sinä Irmeli kyllä maailman paras emäntä ja keität parhaat kaurapuurot. Tästä Irmeli ilostuu niin, että kaupassa kehuu kassatytön maasta taivaisiin. Kassatyttö onnessaan kehuu kauppaan tulleen äidin vauvan maailman suloisimmaksi. Äiti menee bussille ja kiittelee bussikuskia hyvästä palvelusta ja toivottaa aurinkoista päivää. Bussikuski röyhistää rintaansa ja ihan polleana kehuu seuraavalta pysäkiltä kyytiin nousevaa nuorta naista kauniiksi. Nuori nainen punastuu onnesta ja työpaikallaan kehuu työkaveriaan parhaaksi työkaverikseen ja loistavaksi työntekijäksi. Tämä työkaveri sitten kehuu sinua ammattitaidostasi. Sinulle jää tästä niin hyvä mieli, että kehut lastasi. Poika on niin onnessaan äitinsä kehuista, että kasvaa heti silmissä pari senttiä. Vielä nukkumaan mennessäkin hänellä on niin hyvä mieli, että rutistaa unikaveria ja nukahtaa hymy huulillaan. Ja kaikki tämä Irmelin miehen ansiosta! ;) (toivottavasti joku kehuu häntäkin)

ap

Vierailija
8/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen hiv. Jaoin sen positiivisuuden vielä kahdelle muullekin.

Vierailija
9/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viestin, että sain töitä!! Vaikkakin n. 10 päivää kestävä, mutta parempi kun ei mitään :D

Vierailija
10/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti siltä yhdeltä.

Vierailija
11/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirkosta eroamisen taas kiihtyneen.

Vierailija
12/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni tuli juttelemaan. Saattaa kuulostaa vähäpätöiseltä mutta minulle iso asia :)

Vierailija
13/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti ihan hirveesti kun painisin meidän ison koiran kanssa ja se sai hepulin:D

Vierailija
14/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tänä syksynä en päässyt läpi todella isosta kokeesta ja se oli aivan hirveä tunne kun olin kuukausia siihen lukenut täyttä päivää. Nyt tänään, tein pari harjoituskoetta ja sain hyvät pisteet ja itseluottamus nousi, joten olen valmis kohta uusimaan kokeen :)

Vierailija
15/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:55"]

Ihastukseni tuli juttelemaan. Saattaa kuulostaa vähäpätöiseltä mutta minulle iso asia :)

[/quote]No eikä ole vähäpätöistä. Onko vieläkin perhosia mahanpohjassa? ;) Mitäpä juttelitte?

ap

Vierailija
16/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä :) ja ihan perus juttuja.. Kavereista, koulusta ja muuta mukavaa :D mietin vain mahtaako hän olla minusta ollenkaan kiinnostunut..

Vierailija
17/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoin pyörällä vanhemman miehen ohi kenellä oli reppu kokonaan jäänyt auki, pysäytin miehen ja kerroin asiasta. mies kovin kiitteli ja sain omenan joita oli käynyt kaupasta ostamasta.. tuli uskomattoman hyvä mieli :) 

Vierailija
18/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapselle tukiperheen ♡

Vierailija
19/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kullaltani synttärilahjaksi korvikset <3

Vierailija
20/59 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin! Olen vieläkin ihan pihalla :D. Toivottavasti tämä päättyy onnellisemmin kuin edellinen.