Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset näyttävätkin aina niin tyylitellyiltä ja kauniilta, itse homssuiselta vaikka laittautuisin

Vierailija
29.09.2021 |

Miten te jotkut naiset näytätte aina niin kauniilta, huolitelluilta ja tyylikkäiltä?
Vaikka itse meikkaisin aamulla kuinka kauan tahansa ja laittaisin hiukseni, töiden jälkeen kotiin palatessa peilistä katsoo ihan puliakan näköinen hahmo: meikki näyttää suhruiselta, ihohuokoset suurilta ja naama kiiltelee. Hiukset ovat kuin voilla valellut. Näytän harmaalta ja elähtäneeltä. Vaatteetkin näyttävät homssuiselta, vaikka kuinka yrittäisin pukeutua siististi.

Mikä teidän tyylikkäiden helsinkiläisnaisten salaisuus oikein on?

Jos sinulla on vinkkejä siihen, miten arjessa voisi näyttää paremmalta, niin kerro ihmeessä. Vaikka mitä primereita ja kiinnityssuihkeita käyttäisin, tuntuu että silti meikki aina venyy ja valuu pois naamalta :(

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen arvioinut että oman homssuisuuteni pääsyy on hiukset. Luonnonkihara pörrö ei vaan kertakaikkiaan suostu näyttämään siistiltä ja huolitellulta. Viimeistään sadesäällä se alkaa hapsottaa joka suuntaan. Toisaalta syy on myös siinä, etten vaan jaksa nähdä niin paljoa vaivaa, mitä se huoliteltu look vaatisi. Tämän tukan laitto vaatisi varmaan melkoisen määrän mömmöjä ja vaivannäköä, ei vaan jaksa. Joten mennään pörrötukalla ja joskus se paitakin jää silittämättä :)

Yksi pörrökihara täällä! Lisänä aknearvet kasvoilla.

Minun ratkaisut: Käytän miljoonaa mömmöä tukkaan, teen esim. sellaisen geelikuoren pesun jälkeen kuin tuossa ylempänä joku kuvaili. Ostan sellaisia majoneesimaisia afrotukan tuotteita ja laitan niitä kourallisen pesun yhydessä kostuttaakseni kuivaa kiharaa. Pesen tukan vain 2 kertaa viikossa.

Aknearvet peitän mattaisella peittävällä meikkivoiteella. Käytän kahta erilaista meikkivoidetta eri kohtiin naamaa (kuultavampaa siellä missä ei arpia), jotta ei tulisi liian peittävä kökkömäinen vaikutelma. Olen varannut laserkäsittelyyn ajan plastiikkakirurgisesta sairaalasta.

Summa summarum. Työlästä ja kallista. Ymmärrän jos ei jaksa.

Vierailija
102/103 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä kannustetaan työmatkapyöräilyyn! Seurauksena kypärän litistämä hikinen tukka ja hikiset kainalot. Kaikilla ei todellakaan ole aikaa eikä edes mahdollisuutta käydä työpaikalla suihkussa.

Vesisadepäivistä ja talvipakkasista nyt puhumattakaan.

Joo ja suihkun jälkeen meikki ja hiukset.. Saisi lähteä todella aikaisin duuniin.

Yksi vinkki mitä itse aloin noudattaa kun oli hompsuongelma. Hävitin kaikki trikoovaatteet. Siis kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi.

Vaatteista ei pitäisi sinänsä olla kyse, olen yrittänyt ostaa jo pidempään laatua. Minulla se suurin ongelma varmaankin on iho ja hiukset. Olen ravannut eri lääkäreillä ja kokeillut kaikki mahdolliset vippaskonstit, millä saisin hiuksia lisää mutta ei, ne vaan tippuu päästä. Ovat ohentuneet aivan liruiksi. Mikään hiustyyli ei näytä hyvältä. Lyhyt malli korostaa entisestään ohuutta, kun makaavat vaan pitkin päätä. pitkät saa edes piilotettua nutturoiden tai muiden kampauksien avulla.

Varmaan tää on jotain sisäsyntyistä, kuten joku sanoi. Olen aina ollut rönttöinen, eikä sitä taida mitkään vaatteet muuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän