Miksi nykyään ei enää hankita lapsia entiseen malliin?
Kommentit (227)
SAIRAAN kallis maa,verot tapissa ja pätkätyöt jos ollenkaan töitä,siinä vastaus.
Minua kiinnostaisi hankkia lapsia mutta kertokaa, että miten se onnistuu kun naiset antavat aina pakit?
Vierailija kirjoitti:
SAIRAAN kallis maa,verot tapissa ja pätkätyöt jos ollenkaan töitä,siinä vastaus.
Mikä estää muuttamasta muualle?
Koska miehistä tullut niin saatanan laiskoja, lapsenhoidon vastuu vierii aina äidille ja mies voi vaan nysvää toimettomana vieressä. En jaksaisi alkaa vihjailemaan miehelle et ota säki nyt välillä lapsi syliin.
Feminismi ja antikristillisyys. Vapaa seksinharrastus ehkäisyllä ja aborteilla. Seksi oli ennen varattu avioliittoon ja nainen sai jäädä kotiin huolehtimaan vauvasta. Nyt oikea nainen on vain uranainen. Mies sai huolehtia perheestään ja rakentaa pesää. Naisten kuva miehistä on myös vääristynyt. Tinderissä kytätään ja tilataan panojännämiehiä suoraan kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan lapsia! Inhosin niitä jo ollessani lapsi! Siksi olen kai aina tullut paremmin toimeen ikäistäni vanhempien ihmisten kanssa. N 36
Inhosit siis itseäsi. Tervettä?
Nykyään kehdataan myöntää, jos ei halua lapsia, ennen sitä pidettiin outona. Lapsia ei haluta tehdä epävarmaan taloudelliseen tilanteeseen. Ei löydy sopivaa partneria, eikä haluta tehdä lapsia kenen tahansa kanssa. Työelämä on niin raskasta, että lapset siinä lisänä olisi liikaa. Lasten kasvatus on nykyään ihan älyttömän vaativaa. Jne jne...
Lastensuojelun pelko jätti minun lapsiluvun yhteen. Suomessa suomalaisilla omanlainen elämä on kielletty. Kaikki ohjeistuksesta poikkeava kyseenalaistetaan neuvolassa. Myös se jos neuvolassa ei halua käydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää muuttamasta muualle?
Olen ollut jo pitkään,pitäkää tunkkinne.
ennen ei ollut eikä tarvittu lasua kun ei ollut drama queen pissis äitejä
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelun pelko jätti minun lapsiluvun yhteen. Suomessa suomalaisilla omanlainen elämä on kielletty. Kaikki ohjeistuksesta poikkeava kyseenalaistetaan neuvolassa. Myös se jos neuvolassa ei halua käydä
Tämä ei kyllä ole totta. Tuttavapiirin vaihtoehtoihmiset on jättäneet neuvolan kokonaan eikä siitä ole seurannut mitään. Tai lasten terveydelle on yhdessä tapauksessa seurannut, mutta ei mitään lastensuojelun kanssa.
Elämässä ei nykyään oikein ole mitään järkeä, hädin tuskin jaksan itsekään olla onnellinen. En halua tuottaa uusia viattomia ihmisiä vain tänne kärsimään ja olemaan vain osa jotain koneistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että avoimesti puhuu tavoistaan ja teoistaan neuvolassa? Siinä takuuvarma tie ongelmiin.
Jos et saa tuurilla kilttiä/helppoa lasta vaan rajojaan koettelevan ja vahvaluonteisen muulin, et saa häntä enää ikinä kuriin. Lapsen ja sinun elämäs on ikuisesti pilalla.
Vanhemmat ovat aseettomia, ja jos joku lapsi katsoo kortit ja huomaa ettei taustalla ole mitään substanssia, syntyy pikkudiktaattori.
Vanhemmat on riisuttu aseista ikäänkuin lammaspaimen, jolla ei ole sauvaa.
Suomalaisen miehen sperma on laadutonta ja en ihmettele kun kadulla löntysteleviä kantisukkoja katsoo.
Tummilla huolitelluilla miehillä on jo nuorina perhe ja siksi naiset sellaisen mielellään ottavatkin.
Koska naiset on vapautettu kotiäitiydestä ja haluavat kouluttautua yhä useammin. Uran etenemisessä raskausaika ja äitiysvapaat yms eivät ole eduksi tämän hetken yhteiskunnassa, jolloin naisen on usein valittava menestyvä ura tai äitiys.
Ja minähän en upeaa kroppaani pilaa lapsia hankkimalla! N30
Inhoan lapsia! Inhosin niitä jo ollessani lapsi! Siksi olen kai aina tullut paremmin toimeen ikäistäni vanhempien ihmisten kanssa. N 36