Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä lopetin seksin 48v

Vierailija
29.09.2021 |

Ja mieheni toiveesta. Hänellä ei haluja ole.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, miksi?

Vierailija
2/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, miksi?

Mies ei halua enää kanssani seksiä eikä hänellä 44v enää seiso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lekuriin vaan sitten.

Vierailija
4/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no lekuriin vaan sitten.

Ei mies halua lekuriin. Ei hän halua seksiä.

Vierailija
5/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa haluais jos seisoisi?

Vierailija
6/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonajoista näkee että sama tyyppi keskustellut itsekseen....

Vierailija
7/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa haluais jos seisoisi?

Ei sillä silloinkaan ollut oikein haluja, kun seisoi. Pakkopullaa on ollut seksi aina miehelleni. Kun puolitoista vuotta yritettiin vauvaa, niin hän koki panohommat raskaana urakkana. Näin aikoinaan sanoi. Saatiin kuitenkin vauva joka on nyt jo teini.

Vierailija
8/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meitä on erilaisia.

Vierailija
9/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan että muita naisia halutaan seksuaalisesti ja itseäni ei halua kukaan. Ei edes oma mies.

Vierailija
10/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan että muita naisia halutaan seksuaalisesti ja itseäni ei halua kukaan. Ei edes oma mies.

Voi olla niin tai ei. Se että tuntuu joltain, ei tarkoita että se on totta. Onko miehen hyvä olla suhteessa henkisesti, eli kokeeko arvostusta, hyväksyntää ym? On niillä miehilläkin tunteet ja heidän on usein vaikeampi puhua, johtuen kasvatuksesta.

Vierailija
11/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niin tai ei. Se että tuntuu joltain, ei tarkoita että se on totta. Onko miehen hyvä olla suhteessa henkisesti, eli kokeeko arvostusta, hyväksyntää ym? On niillä miehilläkin tunteet ja heidän on usein vaikeampi puhua, johtuen kasvatuksesta.

Varmasti kokee arvostusta ja hyväksyntää. Kehun häntä usein myös hänen ulkonäköään vaikka hän ei kehu minua ikinä

Vierailija
12/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin tuollaisesta miehestä. En enää kestänyt ilman seksiä, ilman mitään läheisyyttä. Kun mies kyseli että eikö voitaisi vielä jatkaa ja sanoin että tarvitsen enemmän läheisyyttä niin sanoi vain että eihän meillä koskaan ole ollut paljoa seksiä. Niin eipä niin ei.

Me yritettiin lasta myös pari vuotta ja se oli elämäni parasta aikaa kun seksiä oli enemmän. Siihen se homma sitten tyssäsikin melkein kokonaan.

Oli niin kurja olo ja kauheaa kun oma mies ei halunnut sinua ollenkaan. Nyt olen huomannut että on miehiä jotka pitävät minua kuumana ja jotka haluavat minua. Se on ollut parasta terapiaa.

Vierailija
13/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin tuollaisesta miehestä. En enää kestänyt ilman seksiä, ilman mitään läheisyyttä. Kun mies kyseli että eikö voitaisi vielä jatkaa ja sanoin että tarvitsen enemmän läheisyyttä niin sanoi vain että eihän meillä koskaan ole ollut paljoa seksiä. Niin eipä niin ei.

Me yritettiin lasta myös pari vuotta ja se oli elämäni parasta aikaa kun seksiä oli enemmän. Siihen se homma sitten tyssäsikin melkein kokonaan.

Oli niin kurja olo ja kauheaa kun oma mies ei halunnut sinua ollenkaan. Nyt olen huomannut että on miehiä jotka pitävät minua kuumana ja jotka haluavat minua. Se on ollut parasta terapiaa.

Miksi ylipäätään olet valinnut tuollaisen miehen? Selvästi sinä olet se taho johon voit syytöksesi osoittaa.

Vierailija
14/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään olet valinnut tuollaisen miehen? Selvästi sinä olet se taho johon voit syytöksesi osoittaa.

Olin niin nuori silloin. Jotenkin vain ajauduttiin yhteen.

Nyt valitsisin toisin ja valitsenkin. Olen ymmärtänyt kuinka tärkeää seksi ja läheisyys on minulle ja sen täytyy olla niin myös miehelle. Muuten homma ei toimi.

Vierailija
15/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin niin nuori silloin. Jotenkin vain ajauduttiin yhteen.

Nyt valitsisin toisin ja valitsenkin. Olen ymmärtänyt kuinka tärkeää seksi ja läheisyys on minulle ja sen täytyy olla niin myös miehelle. Muuten homma ei toimi.

Aivan niin. Nyt on oppirahat makseltu ja voit alkaa nauttimaan elämästä ja ottamaan vastuun siitä. Onnellisuutta ei voi laittaa toisen harteille, kuten ei syyttää onnettomuudestakaan. Tämä on hyvä esimerkki miksi monet suhteet eivät kestä. Nuorena parinvalintakriteerit ovat toisenlaiset . Nuorena ei tunne edes sitä omaa itseään, niin miten voisi osata valita oikein, en minäkään ole osannut. Silti toisten syyttäminen on minusta väärin, varsinkin kun seksiä on ollut koko parisuhteen ajan vähemmän puoleisesti. Voin kuvitella että myös moes tuntee itsensä petetetyksi ja hyväksikäytetyksi.

Vierailija
16/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap. Täällä on myös haluton mies. Välillä ihastun muihin miehiin ja fantasioin seksistä heidän kanssaan, mutten uskalla erota, enkä pettääkään tms konkreettisesti ryhtyä siihen muiden kanssa, kun pelkään, että he inhoaisivat minun ulkonäköäni. Mieheni pn saanut minut kokemaan itseni rumaksi. On vaikea uskoa, että tuolla "ulkona" olisi miehiä, jotka olisivat halukkaita seksiin minunkin kanssani.

N52

Vierailija
17/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin ap. Täällä on myös haluton mies. Välillä ihastun muihin miehiin ja fantasioin seksistä heidän kanssaan, mutten uskalla erota, enkä pettääkään tms konkreettisesti ryhtyä siihen muiden kanssa, kun pelkään, että he inhoaisivat minun ulkonäköäni. Mieheni pn saanut minut kokemaan itseni rumaksi. On vaikea uskoa, että tuolla "ulkona" olisi miehiä, jotka olisivat halukkaita seksiin minunkin kanssani.

N52

Minulla ei kyllä tunnu enää menekkiä olevan miesten kanssa. Ehkä pitää vaan keskittyä muihin asioihin. ap

Vierailija
18/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Minulla ei kyllä tunnu enää menekkiä olevan miesten kanssa. Ehkä pitää vaan keskittyä muihin asioihin. ap

Aivan varmasti löytyy miehiä joita kiinnostatte. Se on vain tuo tilanne mikä saa ajattelemaan teidät noin. Jos seksi ei ole teille tärkeää niin ehkä löydätte jotain muuta mihin suunnata mielenkiintoa, itse en siihen enää pystynyt.

Päätin että mielummin elän sitten itsenäistä elämää kuin suhteessa jossa voin huonosti. Mutta huomasin sitten että vientiä kyllä löytyy enemmän kuin olisi edes tarvetta. Yksin ei ole todellakaan tarvinnut olla ja kavereita löytyy sänkyyn niin että valita saa mitä haluaa.

T. Tuo nuorena yhteen mennyt, sittemmin eronnut tuolta ylempää

Vierailija
19/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Varmaan olisi, jos olisit avoin uudelle suhteelle.

Vierailija
20/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellonajoista näkee että sama tyyppi keskustellut itsekseen....

Onpa hyvä että täällä on aina poliisi paikalla kyttäämässä ja nuuskimassa, ettei palsta vallan hajoa anarkian valtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi