Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Ensimmäinen infektio rikkoo lima­kalvon ja tekee tietä seuraavalle – syksyllä rokottamattomia uhkaa tuplatauti

Vierailija
29.09.2021 |

Jos sairastaa influenssan ja koronan samaan aikaan tai peräkkäin, vakavan taudin riski kasvaa, asiantuntijat arvioivat.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008296446.html

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirus | ”Hulluutta, silkkaa hulluutta” – Bulgariassa vasta 22 prosenttia on ottanut koronarokotteen ja netissä jylläävä disinformaatio hakkaa lääketieteellisen asiantuntemuksen:

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008267193.html?share=8ed2da6642a48bf…

Vierailija
2/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa ton. Pääsisi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirusepidemia | Rokottamattomien raskaana olevien vaikeat korona­­infektiot ovat johtaneet Suomessa useiden äitien ja vasta­syntyneiden teho­hoitoon: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008293888.html?share=d6b84e6f53f98ce2…

Vierailija
4/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin taito miten influenssan saisi. Viimeksi oli 25 vuotta sitten.

Vierailija
5/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kärrätään rokottamattomia kottikärryillä hautuumaalle. Joukkokuolemat ovat väistämättömiä. Tämä tapahtuu ihan kohta... Jos et usko, olet kulkutautimyönteinen foliohattu.

Vierailija
6/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä | Venäjällä rekisteröity uusi ennätys korona­kuolemissa: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008296428.html?share=511e31c40cc1b9c…

Vierailija
7/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut saa kaikki taudit ja toiset ei? Mulla oli lapsena influenssa, sen jälkeen ei, vaikka oon ollut samassa huoneessa influenssaa sairatavan kanssa. Korona ei tarttunut lähialtistustilanteessa. Noro on ollut kaksi kertaa, mutta usein ei, vaikka muilla on ollut.

Voihan ne silti tulla. Käsihygieniasta olen pitänyt aina hyvän huolen. Siinäkö syy?

Vierailija
8/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä pelottelua! Miksi pitää pelotella? Mikä koronasta on tehnyt mörön? Itse en ole rokotetta ottanut ja toivon, että kun tässä on vielä n. 2.v. mennyt, niin nähdään onko ollut turvallinen rokote? Influenssa rokotetta tässä nyt pohdin, otanko, kaksi kertaa elämässäni olen sen ottanut, viimeksi viime vuonna.

Vierailija
9/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni on onnistunut saamaan koronan ja influenssan yhtä aikaa? Varmaan lottovoittokin olisi todennäköisempi.

Vierailija
10/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuilla alkanut pelottamaan mitä kehossa tapahtuukaan ja harmittaa otettu piikki....

Vierailija
11/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut saa kaikki taudit ja toiset ei? Mulla oli lapsena influenssa, sen jälkeen ei, vaikka oon ollut samassa huoneessa influenssaa sairatavan kanssa. Korona ei tarttunut lähialtistustilanteessa. Noro on ollut kaksi kertaa, mutta usein ei, vaikka muilla on ollut.

Voihan ne silti tulla. Käsihygieniasta olen pitänyt aina hyvän huolen. Siinäkö syy?

Niin, se onkin mystinen juttu, miksi jotkut sairastuu herkemmin ja toiset ei juuri koskaan. Itsekkin päivähoidossa työtä tehnyt, niin siellä liikkuu , jos mitä, niin tosi vähillä sairastumisilla olen mennyt ne vuodet.

Vierailija
12/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös niin päin, että rokotettu saa koronan samassa tilanteessa.

Vierailija
13/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiantuntijat saisi kyllä kärrätä kaatopaikalle. Ei mene täysin ylitseampuvat kommentit enää iltapäivälehtien toimittajien piikkiin, koska eihän kukaan antaisi kommentteja, jos ne olisivat pahoin vääristeltyjä.

Vierailija
14/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehohoidossa raskaana olevat äidit Suomessa. Ovatko ulkomaan kansalaisia? Esim. Tyksiin tuodaan Ruotsista synnyttäjiä ja itä-suomeen venjältä. Puolet koronapotilaista sairaaloissa on vieraskielisiä.

Vierailija
15/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltislääkärin kauhuvastaanotto. Ya gona daai!

16/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Olen ollut ta:lla töissä ja en ollut ikinä sairaana. Olen aina pessyt käsiä joka käänteessä ja aina jos mahdollista, kynsiharjalla kynnet. Uskon terveenä pysymisen liittyvän tähän.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi rokottamatonta uhkaa kuppa, herpes ja visvasyylä.

Vierailija
18/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös niin päin, että rokotettu saa koronan samassa tilanteessa.

Koronan JA influenssan.

Vierailija
19/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä tämän päivän pelottelu-uutinen. Joka päivä uusi. Voisi jopa sanoa propaganda, mutta jätetään nyt sanomatta, ettei tuu pahaa mieltä.

Vierailija
20/63 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut influenssa kerran, ihan järkyttävä kokemus. Suunnilleen alkoi pelätä ettei kuolekaan, kun sattui joka paikkaan niin s**tanasti. Lihaskivut, oksennus, kuume, kurkku jne. Kuin olisi ollut ruokamyrkytys ja tavallinen nuhakuume samaan aikaan. Siitä lähtien olen ottanut influenssarokotteen joka vuosi. 

Sitten anoppi hössötti, että "naapurin Alisa-mummo sanoi, että jos ottaa influenssarokotteen, se tuhoaa vastustuskyvyn". Olisi pitänyt mennä laittamaan jalkapuuhun se Alisa-mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan