Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma tytär täyttää 30 v ja ei vain ensipenskaa näy

Vierailija
29.09.2021 |

Että ottaa päähän. Itse sain hänet 21 vuotiaana!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on matkalla kohti tuhoa. Seuraava sukupolvi puuttuu, ja sen mukana kaikki.

Vierailija
2/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaiseen maailmaan haluaa mitään muksua pukata. Niin minäkin joskus lukioikäisenä ajattelin, että 30-vuotiaana ainakin on jo mies, talo ja lapsia. Mies on, mitään muuta ei. Ei edes vakityöpaikkaa tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen. Kuka nyt haluaa lapsia tämän ekokatastrofin keskelle. Itse 31-v ja sterilisaatioon menossa, onneksi sain lähetteen ilman selittelyjä.

Vierailija
4/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensipenska?

Vierailija
5/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle aikakaudelle riittää päivittelijöitä siitä, miten ei tällaiseen maailmaan kannata lapsia pukata. Samaa kuuli 80-, -90 ja 00-luvuilla. Ei maailma ole eikä tule koskaan olemaan ongelmaton paikka asua. Osa on pysyviä ongelmia, osa muuttaa muotoaan.

Vierailija
6/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole mikään tuotantoeläin. Pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
7/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vierailija
8/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sain esikoisen 29v ja raskautumiseen keskenmenon jälkeen meni monta vuotta, km jälkeen alkaneen ovulaatiohäiriön takia. Jotenpa jos et tiedä tyttäresi tilannetta. Ja silti todella ikävä kommentti jos olet oikeasti äiti. Ja kaikki eivät lapsia halua.

Vierailija
9/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla vain yksi lapsi? Etkö tehnyt poikaa?

Vierailija
10/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Jos ei ole provo niin tyhmä olet.

Vierailija
11/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensipenskaa? Hyi mikä ap. Ja hankkinut vielä lapsen noin nuorena.

Vierailija
12/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi luoda työpaikkoja ja hyviä palkkoja josta jää sivuun säästöön.

Nyt on huonoja työpaikkoja ja huonoja palkkoja.

Pätkätöitä. Jos huonommin menisi, niin naisten pitäisi alentua taas myymään itseään pakosta.

Onneksi ei ole siirrytty oikealle ja meillä on vielä vasemmistolainen Suomi, jossa vähätuloinen saa tukea rahallisesti, kun työpaikat ei kykene maksamaan palkkoja.

Vierailija
13/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain oman ensipenskan 31-vuotiaana, et älä sure ap, toivoa on. Meiän sukupolvi vaan kamppailee vähän erilaisten ongelmien kanssa + ollaan parikymppisinä vielä sen verran kakaroita, että hyvä, ettei tyttäresi vielä tuolloin hankkinut jälkikasvua. Itse en olisi ollut tuolloin kypsä vanhemmaksi, hädin tuskin olen nyt. Toki se vanhemmuus itsessäänkin opettaa ja kasvattaa ja on pakottanut ottamaan itseä niskasta kiinni, mutta kaikille ei käy niin.

Vierailija
14/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islam on ainoa ratkaisu, I agree with you

Jos islam kykenee tarjoamaan paremman talouden ja työpaikkoja joissa ihmisille säästyy rahaa ja luo turvaa yleisesti, niin sitten se on se.

Tarkoitan siis että meillä ei olisi hyvinvointivaltiossa alle 15e tuntipalkkoja ja työnteko oikeasti kannattaisi.

Islamilla on näytön paikka, kun kristinusko ei siihen kyennyt, eikä kapitalismikaan.

Vierailija
15/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset lähellä 30, enkä usko että lapsenlapsia tulee koskaan. Se on heidän oma asiansa. Jos ei tule, en painosta. Jos tulee, autan ja olen elämässä mukana sen verran kuin tarvitsevat - mutta haluan kyllä elää omaakin elämääni siinä samalla. 

Vierailija
16/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islam on ainoa ratkaisu, I agree with you

Jos islam kykenee tarjoamaan paremman talouden ja työpaikkoja joissa ihmisille säästyy rahaa ja luo turvaa yleisesti, niin sitten se on se.

Tarkoitan siis että meillä ei olisi hyvinvointivaltiossa alle 15e tuntipalkkoja ja työnteko oikeasti kannattaisi.

Islamilla on näytön paikka, kun kristinusko ei siihen kyennyt, eikä kapitalismikaan.

Lapsi antsaitsee kaksi vanhempaa jotka elävät omaa täyttä työelämäänsä!

Vierailija
17/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskahullu.

Vierailija
18/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap, missä vastuusi. Olisit synnyttänyt pojan, etkä tyttöä. Poika se on joka sukua jatkaa. Tytöt saatetaan toiseen sukuun synnyttämään lapsia heidän sukunimensä alle.

Ainiin, mutta me ei eletäkään enää 1900-luvun alkupuolta 🤔

Vierailija
19/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 47, eikä vieläkään ensipenskaa kuulu. Outoa.

20/72 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se lapsesi oma asia tuleeko lapsia vai ei?

Jos Sijaltainen nousisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä