Miten päästä nätisti eroon jehova-uskovaisesta henkilöstä?
Niin, kertokaapas, mikä tukkii tutun henkilön suun uskontoonsa liittyvästä infostaan, josta itse en ole halukas keskustelemaan.
Kuulun itse evlut.srk:aan, ja näillä näkymin aion pysyäkin.
Kommentit (25)
Jehovuus on harhaoppinen uskonto.
Verensiirtokieltokin jehovilla perustuu Raamatussa kirjoitettuun tekstiin, jossa ihmisen veren syöminen eli ns. kannibalismi on kielletty. Jehovat vaan ovat omissa päissään tulkinneet senkin väärin niin, että toisen ihmisen vertakaan ei saa jehova ottaa vastaan, vaikka edessä onkin sitten kuoleminen. Aivan kipeä sääntö heidän uskossaan, puhumattakaan muista heidän täysin järjenvastaisista säännöistään, joita he pitävät synteinä.
Ihan vain kävelemällä ohi, jos tulevat kadulla juttelemaan tai sulkemalla ovi/jättämällä avaamatta, jos tulevat kotiovelle. En tosin olen huomannut, että heistä mitään ongelmaa olisi. Asun Jehovin salin naapurissa eikä koskaan kukaan ole edes yrittänyt lähestyä. Keskustassa heillä on joskus oma "ständi", mutta ainakaan minulle eivät ole mitään sanoneet, kun ohi olen kävellyt.
Amerikassahan on amisseja, onko Suomessakin?
Olen käsittänyt amisseissa naisten olevan ihan pelkkiä synnytyskoneita, ja tiukasti huivit päissään pitkine hameineen, ei hyvää päivää sentään.
Islamin uskoiset naisethan peittävät naamansakin mustalla huivilla.
Sanot vaan hilipati hippan hilipati hippan hilipati hippan hippanpaa huhhei ja hilipatihippan... Jatkat tätä niin katoaa eikä tule takaisin.
Jehovuus on harhaoppinen uskonto.
Verensiirtokieltokin jehovilla perustuu Raamatussa kirjoitettuun tekstiin, jossa ihmisen veren syöminen eli ns. kannibalismi on kielletty. Jehovat vaan ovat omissa päissään tulkinneet senkin väärin niin, että toisen ihmisen vertakaan ei saa jehova ottaa vastaan, vaikka edessä onkin sitten kuoleminen. Aivan kipeä sääntö heidän uskossaan, puhumattakaan muista heidän täysin järjenvastaisista säännöistään, joita he pitävät synteinä.