Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hyvä bisnes idea.

Vierailija
31.07.2026 |

Lapsille luontoleiri x hintaan riippuen montako päivää lapsi haluaa olla leirillä. Sitten laitetaan lapset keräämään marjoja. Joo tää vois toimia. Tietenkin asiaa kannattaa lähestyä kokoomuslaisesti ja hommata ensin valtion tukirahaa yritykselle. Luonnon läheinen ja lapsia kannustava yritys. Mikä nimi sille sopisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsityövoima

Vierailija
2/4 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsityövoima

Onhan se paljon halvempaa kuin aikuisten työvoima. Valvottua luonnossa liikkumista lapsille. Sitähän valitetaan ettei nykylapset liiku. Voin mä ottaa aikuisiakin leirille kunhan niillä on maksukykyä. Ei tämä ole mikään punaisen ristin toiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsityövoima

Onhan se paljon halvempaa kuin aikuisten työvoima. Valvottua luonnossa liikkumista lapsille. Sitähän valitetaan ettei nykylapset liiku. Voin mä ottaa aikuisiakin leirille kunhan niillä on maksukykyä. Ei tämä ole mikään punaisen ristin toiminta.

Ehdottaisin myös maksavaa pääsylippua metsään.

Vierailija
4/4 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan selvä tukielätti, joka ei itse ainakaan mihinkään metsään ole menossa. Lapsityövoiman käyttö tulee kyllä munia raapiessa mieleen ja siitäpä on kiva sipaista typerä aloitus vauvalle. Ennenkuin avaa uuden kaljan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi