Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki taas vähän voikkoleipää iltapalaks ja keittiö kun pommin jäljiltä.

Vierailija
28.09.2021 |

Tyhjä leipäpussi murusineen pöydällä, sulatejuustonen veitsi keskellä tiskipöytää, puolikas lenkkimakkara leikkuulaudalla kurkun kaverina ja mustapippuria on rouhittu varmasti enemmän lattialle kun leivänpäälle. Sanoin että siivoo sotkus niin mumis että hän syö ensin. Välillä kieltämättä sapettaa!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneeks sun mies ihan kohta nukkumaan, kun tähän aikaan iltapalaa jo väkertää?

Ei kai sitä nyt kukaan suorilta jaloilta uneen vaivu heti iltapalan jälkeen?

Me ei olla syöty vielä iltaruokaa ja ihan normipäivätyössä käydään kumpikin. Itse asiassa mies on tällä hetkellä kuntosalilla.

Tuntuu hassulta, et joissain kodeissa tehdään iltaseiskalta jo iltatoimia. Siis ihan aikuisetkin. Mut toki, jos kello soi vaikka klo 04-05 tjsp.

Vierailija
22/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparka. Ei saa edes syödä rauhassa, kun pitäisi alkaa nuohoamaan keittiötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin hammastetulla leipäveitsellä kuivunutta patonkia ja nyt keittiöpöytä on kuin siinä olisi sahattu puuta moottorisahalla.

Vierailija
24/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Annat olla siellä niin kauan kunnes tuo aikuinen lapsi ymmärtää siivota. Miksi olet tuollaisen ääliön kanssa joka olettaa, että sinä olet hänen äitinsä.

Kyllä se jälkesä korjaa eikä oleta minun siivoovan mutta lähinnä ihmettelen miksi syntyy tollanen sotku kun ihminen tekee neljä leipää?! Kai mulla on menkat alkamassa kun meinaa potuttaa vähän kaikki.

Vierailija
25/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ruikkaria vai mitä leipää? Eikö tullut broiskua väliin?

Vierailija
26/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla syöty vielä iltaruokaa ja ihan normipäivätyössä käydään kumpikin. Itse asiassa mies on tällä hetkellä kuntosalilla.

Tuntuu hassulta, et joissain kodeissa tehdään iltaseiskalta jo iltatoimia. Siis ihan aikuisetkin. Mut toki, jos kello soi vaikka klo 04-05 tjsp.

Ajaa rekkaa. Kello pärähtää 1.30.

Vierailija
27/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että se oli ihan keskellä tiskipöytää

Vierailija
28/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelet

Vierailija
29/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kys

Vierailija
30/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha no sit seo justnii

Vierailija
31/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko Ruotsissa? Göteborgissa?

No ei kyl asuta. Kuis?

No siellähän pamahti asunto aamulla

https://www.vauva.fi/keskustelu/4321806/olisikohan-goteborgin-pommitus-…

Vierailija
32/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparka. Ei saa edes syödä rauhassa, kun pitäisi alkaa nuohoamaan keittiötä...

Miksi kaikki pitää alunperinkin tehdä niin sotkuisesti, eli murustaa ja läärätä voita ympäriinsä? Itse kysyin mieheltä viimeksi eilen, että miksi sitä veistä ei voi laittaa suoraan tiskikoneeseen, vaan täytyy lääppiä se voi ensin pöytään ja vasta sitten veitsi sinne koneeseen. Miksi se sotkuvaihe pitää tehdä?

Vierailija
33/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tohon aikaan on herätys niin melkein siivoisin sen keittiön ja antaisin kaverin kaatua maate:/ Leipäpussi roskiin, veitsi pesukoneeseen ja ruuat kaappiin. Lattian lakasu.

Vierailija
34/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikko? Ei jatkoon.

Vierailija
35/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto on luova prosessi. Se vaatii mieheltä antaumusta ja paneutumista, toisin kuin jonkun perus makkarasopan laittaminen. Siksi jokainen kunnon vaimo palkitsee miehen kiitoksin ja ehkäpä myös ns. piirakalla.

Vierailija
36/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko Ruotsissa? Göteborgissa?

No ei kyl asuta. Kuis?

No siellähän pamahti asunto aamulla

https://www.vauva.fi/keskustelu/4321806/olisikohan-goteborgin-pommitus-…

Aaa. En tajunut. Todella järkyttävä juttu kyllä.

Vierailija
37/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen koti, älä nalkuta! Tämänkin valituksen kirjoittamisen aikana olisit jo ehtinyt siivota.

Siinä vaiheessa kun mies ehdottelee, että voitaisko mennä sänkyyn, niin minä sanon, että siivoan ensin keittiön. Pysyn sitten keittiössä niin kauan, että mies ehtii nukahtaa. Pidän sitten omaa kivaa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
38/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tohon aikaan on herätys niin melkein siivoisin sen keittiön ja antaisin kaverin kaatua maate:/ Leipäpussi roskiin, veitsi pesukoneeseen ja ruuat kaappiin. Lattian lakasu.

Kas, rupeaisit miehelle äidiksi.

Vierailija
39/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitää alunperinkin tehdä niin sotkuisesti, eli murustaa ja läärätä voita ympäriinsä? Itse kysyin mieheltä viimeksi eilen, että miksi sitä veistä ei voi laittaa suoraan tiskikoneeseen, vaan täytyy lääppiä se voi ensin pöytään ja vasta sitten veitsi sinne koneeseen. Miksi se sotkuvaihe pitää tehdä?

Nyt sä olet asian ytimessä! Tämä on nimenomaan se mikä ihmetyttää/suututtaa!

Vierailija
40/65 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, rupeaisit miehelle äidiksi.

Itse ajattelen enemmänkin huomioon ottavaa kumppania. Tietysti en tiedä vaikka ap:n herätys on ennen kukonlaulua myös jolloin mies siivotkoon itse sotkunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi