Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattais syödä hiusten kunnon takia?

Vierailija
18.11.2014 |

Tuntuu että hiukset on ohentuneet, kuivuneet ja niitä lähtee paljon :( Onko lisäravinteita tai jotain, mikä auttaisi? Onko kukaan saanut palautettua hiukset hyvään kuntoon?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kananmunia.

Vierailija
2/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista ruokaa ja maitotuotteita tietenkin. Liiku riittävästi, älä stressaa ja nuku tarpeeksi. Priorin saattaa auttaa. Minkäikäinen olet? onko hormoniongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa

Vierailija
4/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parapähkinöitä.

Vierailija
5/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki, seleeni, pii, biotiini.

Rautaa

Hormonaalinen ehkäisy pois.

Vierailija
6/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain geenilotossa ohuet ja hauraat hiukset. Ei näihin mikään auta, kokeilin syödä jopa eläimille tarkoitettua biotiinia. Noh,kasvoihan ne ennennäkemätöntä vauhtia...säärikarvat nimittäin!

Vierailija
7/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:14"]

Minä sain geenilotossa ohuet ja hauraat hiukset. Ei näihin mikään auta, kokeilin syödä jopa eläimille tarkoitettua biotiinia. Noh,kasvoihan ne ennennäkemätöntä vauhtia...säärikarvat nimittäin!

[/quote]

:D:D:D

Ei tullut mieleen syödä ruokaa???

Vierailija
8/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaikuttaako tämä oikeasti, mutta syön tällä hetkellä Biotiini Strong -tabletteja. Biotiinia kait saa yleensä tarpeeksi normaalista ruokavaliosta. Joka tapauksessa sitä mainostetaan hiusten vahvistamiseen ja hiustenlähtöön. Minulla oli keväällä runsas hiustenlähtö. Nyt se on lakannut. Syynä ei kuitenkaan välttämättä ole biotiinin syöminen vaan normaali vaihtelu hiustenlähdössä, jota minulla on ollut ennenkin. 

Tärkeintä on varmaan syödä monipuolisesti terveellistä ruokaa. 

Vierailija
9/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ohentui ja katkeili hiukset todennäköisesti jatkuvan suoristusraudan käytön takia. Nyt oon reilu puoli vuotta käyttänyt redken merkin shampoita ja hoitoaineita ja hiukset on upeassa kunnossa. Kalliitahan ne on, mutta ainakin mulla auttanut ja ne kuluu hitaasti. En myöskään käytä hiuksiin suihkutettavaa hoitoainetta, sillä sen sisältämä alkoholi kuivattaa hiuksia. Ainoastaa hiuksille tarkoitettua öljyä, ja kun max kerran viikossa suoristan niin lämpösuoja.

Vierailija
10/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"]Monipuolista ruokaa ja maitotuotteita tietenkin. Liiku riittävästi, älä stressaa ja nuku tarpeeksi. Priorin saattaa auttaa. Minkäikäinen olet? onko hormoniongelmia?
[/quote]
Hmm mikään noista ei ole kunnossa, patsi maitotuotteet. Mutta en saakaan niitä kovin helposti luntoon. Ruokavalio on muuten ihan jees mutta rytmit huonot. Olen 37, ei hormoniongelmia eikä hormoniehkäisyjä.

Vierailija
11/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

: D Näin se tuntuu menevän, karvojen määrä kropassa on vakio, paikat vaan vaihtelee.

Vierailija
12/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia, sinkkiä, maitoa, rasvaa

Vierailija
13/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää hiuksia.

Vierailija
14/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa biotiini keskusteluja, ihmiset ostaa apteekista koirille/kissoille tarkoitettua. Se on 100% samaa kun ihmisille, mutta halvempaa. Kyseessä on siis pieni pilleri ei syötävä ruoka.

Tossa nyt vaikka yksi ketju.. http://keskustelu.ellit.fi/threads/biotiinia-hiuksille-vai.1649938/

Vierailija
15/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa myydään semmoista teho pii- kalkki-d vitamiinipurkkia. syönyt sitä monta vuotta ja tukka kasvaa :)

Vierailija
16/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:20"]

En tiedä, vaikuttaako tämä oikeasti, mutta syön tällä hetkellä Biotiini Strong -tabletteja. Biotiinia kait saa yleensä tarpeeksi normaalista ruokavaliosta. Joka tapauksessa sitä mainostetaan hiusten vahvistamiseen ja hiustenlähtöön. Minulla oli keväällä runsas hiustenlähtö. Nyt se on lakannut. Syynä ei kuitenkaan välttämättä ole biotiinin syöminen vaan normaali vaihtelu hiustenlähdössä, jota minulla on ollut ennenkin. 

Tärkeintä on varmaan syödä monipuolisesti terveellistä ruokaa. 

[/quote]

Ei mammat ymmärrä, mitä tarkoittaa terveellinen.

Vierailija
17/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti (asiallisille) vastaajille! Taidan kokeilla biotiinin ja yritän päästä eroon stressistä-uniongelmista. ap

Vierailija
18/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:34"]

Älä värjää hiuksia.

[/quote]

tämä

Vierailija
19/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:22"]

Mulla ohentui ja katkeili hiukset todennäköisesti jatkuvan suoristusraudan käytön takia. Nyt oon reilu puoli vuotta käyttänyt redken merkin shampoita ja hoitoaineita ja hiukset on upeassa kunnossa. Kalliitahan ne on, mutta ainakin mulla auttanut ja ne kuluu hitaasti. En myöskään käytä hiuksiin suihkutettavaa hoitoainetta, sillä sen sisältämä alkoholi kuivattaa hiuksia. Ainoastaa hiuksille tarkoitettua öljyä, ja kun max kerran viikossa suoristan niin lämpösuoja.

[/quote]

Eihän Herbinan ja Xz suihkutettavissa jätettävissä ole alkoholia.. Tässä just istun paplarit päässä ja "nesteenä" niiden alla on Xz vanilla cafe :P Toi Herbina on tosin ehkä vähän parempi.

Kysymykseen: B-vitamiinit, sinkki, biotiini, msm, E-vitamiini, pii. Eivät toki luonnollisesti auta, jos ei ole vajetta. Mutta voihan sitä kokeilla, ja noista saattaa olla muutakin apua, esim. msm ja biotiini saattaa olla avuksi kivistäviin niveliin, sinkki ja E-vitamiini voi parantaa ihon kuntoa. Mm. Juurikasvun sivuilla on paljon tietoa tästäkin aiheesta :)

Vierailija
20/28 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maitotuotteet (ainakin suuressa määrin) voi heikentää hiusten laatua ja kasvua?

Keitetyt kananmunat ovat hyviä, samoin avocadot, kylmäpuristettu pellavansiemenöljy, rikki.. nämä tuli äkkiseltään mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme