Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi elämä toi BB NIMOOO!!!

Vierailija
30.09.2014 |

Siis toi sen huomionhakuisuus tohon andteen rupee jo nyppimään! Andtea ei kiinnosta ja Nimo vaan kehuu itseään ja tyrkyttää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Se kokoajan puhuu siitä ja tytöt vielä komppaa!! Justiin eilenki koosteessa nimo saboi jennalle että "joo sanoin andtelle et ollaa vaan frebdei" ja et andte olis sanonu et sdn ja tuijan juttu on "järkätty"... Nimo on ärsyttävä pikkuliisa joka korostaa itseään kokoajan ja andtea ei vois vähempää kiinnostaa....

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokoajan et "kehu mua andte"... Sit ku kaikki näkee et se on epävarma läski ja tytöt koittaa olla seb puolella, vaikka salee ne näkee et asiat eioo noin ja et nimo vaan sössöttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimo on vaan itsevarma kurvikas nainen! Te ootte vaan kateellisia av mammoja jotka on kyllästyny elämään ja eikä arvosta enää itseään! Kaunis nainen se nimo on ja tietää sen! Toi kaikki on vaa kateellisten panettelua ku andte ei katsoisi teitä päinkään

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen syvää myötähäpeää katsellessani,kuinka se itseään Andtelle tyrkyttää. Vaikka vastakaikua ei kamalasti heru :D

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:23"]Mä tunnen syvää myötähäpeää katsellessani,kuinka se itseään Andtelle tyrkyttää. Vaikka vastakaikua ei kamalasti heru :D
[/quote]

Näinpä! Kamalaa huomiohuoraamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi