voi elämä toi BB NIMOOO!!!
Siis toi sen huomionhakuisuus tohon andteen rupee jo nyppimään! Andtea ei kiinnosta ja Nimo vaan kehuu itseään ja tyrkyttää
Kommentit (5)
Ja kokoajan et "kehu mua andte"... Sit ku kaikki näkee et se on epävarma läski ja tytöt koittaa olla seb puolella, vaikka salee ne näkee et asiat eioo noin ja et nimo vaan sössöttää
Nimo on vaan itsevarma kurvikas nainen! Te ootte vaan kateellisia av mammoja jotka on kyllästyny elämään ja eikä arvosta enää itseään! Kaunis nainen se nimo on ja tietää sen! Toi kaikki on vaa kateellisten panettelua ku andte ei katsoisi teitä päinkään
Mä tunnen syvää myötähäpeää katsellessani,kuinka se itseään Andtelle tyrkyttää. Vaikka vastakaikua ei kamalasti heru :D
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:23"]Mä tunnen syvää myötähäpeää katsellessani,kuinka se itseään Andtelle tyrkyttää. Vaikka vastakaikua ei kamalasti heru :D
[/quote]
Näinpä! Kamalaa huomiohuoraamista
Niinpä! Se kokoajan puhuu siitä ja tytöt vielä komppaa!! Justiin eilenki koosteessa nimo saboi jennalle että "joo sanoin andtelle et ollaa vaan frebdei" ja et andte olis sanonu et sdn ja tuijan juttu on "järkätty"... Nimo on ärsyttävä pikkuliisa joka korostaa itseään kokoajan ja andtea ei vois vähempää kiinnostaa....